van persze már elmagyaráztam neki Mert a 660-ason alul négyszög profil féle a váz itt meg ugyan az a cső megy végig. Bele van süllyesztve a csavar feje belül pedig önzáró anya van. Így van ez jól hidd el nekem
jajj mikor ránézek egy ilyen képre feltörnek az emlékek, ismerem már az összes csavart milyen hosszú hová megy meg a menetrögzítő szaga fújj vagy 4x húztam szét a blokkot nemrég még fejből tudtam a váltó fogszámait is
Ez már a kiegyenlitő tengelyes váltzozat ( ez hivatott csökkenteni a rezonanciát) nekem még az e nélküli volt. Dellorto karbis, elég nehezen karburálható de ha eltalálod akkor egész jó. Viszont ez és az amal-sem gyujtás lehet a nehezen indulás oka. (hidegen) .Nekem a berugókar zörgött ( egy foggal hátréb tettem és nem vert bele a deklibe) és a szelepek . Szelephézag iszonyat nagy volt mikor én megvettem, csörgött mint az állat link hézag állítás után 100x jobban is ment.!
volt 2 évig. jó sokat szereltem. Szerintem már elég régi technika.
Amit linkeltél már az újabb 620. Nem rossz gép. Általánosságban olyan mint a többi LC4. De szerintem a kora miatt és hogy enduro, meg rendszám nélküli biztos szét van ütve. Mindensetre meg kell nézni. Hátsó himba nekem nagyon tropa volt, blokk ha nem csörög nem zörög és könnyen indul akkor még az is lehet hogy jó
A DT nekem is milyet nyomott néha
Fixen nyitottra volt rakva a power, oszt amikor 7 felé ért kinyomott mindent a rezóból
A rosszfiúk ellen jó lett volna, simán balesetveszélyes volt.
Fúú de szerettem hogy a dobból pont a hátsó felni közepére csöpögött az olaj és az meg körbevert mindent alulról
Az a felni meg moslék.Még előre kéne az az ocsmány Acerbis fejidom hogy teljes legyen a kép
Amugy nincs értelme behatárolni, nekem is tök mást adott ki a vázszám kisokos
VÁZSZÁM INFO
Azt hittem menet van a vázban és 1 az 1-ben oda rögziti egy imbusz fejűvel
Nem láttam még ilyet, de mostmár igen
Amit linkeltél már az újabb 620. Nem rossz gép. Általánosságban olyan mint a többi LC4. De szerintem a kora miatt és hogy enduro, meg rendszám nélküli biztos szét van ütve. Mindensetre meg kell nézni. Hátsó himba nekem nagyon tropa volt, blokk ha nem csörög nem zörög és könnyen indul akkor még az is lehet hogy jó
Fixen nyitottra volt rakva a power, oszt amikor 7 felé ért kinyomott mindent a rezóból
A rosszfiúk ellen jó lett volna, simán balesetveszélyes volt.
Fúú de szerettem hogy a dobból pont a hátsó felni közepére csöpögött az olaj és az meg körbevert mindent alulról
Offolhatunk egyáltalán itt a közösségi oldalon?