Betesszük a 17-es, 3,5 coll széles kereket előre, hátulra pedig a 17-es, 4,25-6 coll széleset. Általában hátulra az 5 collosat szereti a többség, mert az mindenhova jó, kanyarodni és csúsztatni is egyaránt – szerintem. A 4,25-ös fordulékonyabb, de csúsztatásnál és kanyarban a kisebb tapadási felület miatt instabil. Minél vastagabbat választunk, annál jobban tapad.
Még valami: minél gyorsabb a pálya, annál szélesebb a felni – ez vehető aranyszabálynak.
Miért lenne kötekedés? mindenki olyat vesz amilyet szeretne,amilyenre igénye van,meg amilyenre pénze!
nekem is van egy olcsóbb fajta nagyfrekvenciás,de semmi AC meg gáz le felfutás,pulzálás stb... viszont itthonra még elég
az idegesített fel hogy 5x ki szoktál rakni egy kérdést és ha nem válaszolnak,és fel vagy háborodva,de most te is ezt csináltad,figyelmen kívül hagytad,pedig nem hülye és értelmetlen kérdést/kérést szántam hozzád!
a motorvezetési stílusodat viszont többször leírod,megosztod a fórumozókkal,annak ellenére hogy tudod,abból következik az igazi köpködés ahogy te fogalmazol hány liter,milyen sebesség....
na de nincs igazam Dávid?
remélem azért még lehetünk fórumbarátok
vannak olan szituk mikor az irónia a fegyverem..de a kérdések amik ne maz üzemórával kapcsolatosak..mind komolyakokakokak
az üzemórás motorok hallatán üzemorvosi kezelésre szorulok...
még jó hogy a világon minden nemű élettartam üzemórára van meg6érozva és nem kilóméterben..csak ezt az okos bekérdezők nem tudlyák.. ha megtudnák..öngyolkosak lennének
laca..
engem megasárteni..lehet de nem a fórumon.. itt olyan könnyeedek a dolgok hogy csuda.. elégtételt én az élettől szoktam kapni ..mikor igazol
link...
thnx a válaszokat..
a gumitól nem féelk.. mert az eleje a nagyoknak is kicsúsz6 ..de az inkább elgondolkodtatott hogy ilyne akcilyóhoz nix protektoris védőruhá...
ami azért kel ha a betonon felnyalom a rázókövezetet..akkor ne zuzzam ösze magam mint egy bénabéla..
valahonnan szerezni kell valami börszerkó izét ami egy olan elcsúszást ami semi nagy dologgal nem jár ..olyat simán kibirjon...
na ugy látom nem az endóró gumik lesznek drágák nekem ehez a sporthoz
Köszönöm a választ én is igy gondoltam ,hogy nincs gond az 50 60 keveréssel bár többet ilyen nem lesz nem használok csak full szintetikus olajat csak ebben motorex volt nekem meg power 1 van.
akkor ezek szerint olvastad már,találkoztál a mondattal,csak nem akartad linkelni!
puszta kíváncsiság! ha azt mondanám hogy mutasd meg melyik garázsba parkol a motorod,egyből arra gondolnál,ki akarlak fosztani?
meg szerettem volna nézni min gyakorolsz,de mostmár nem fontos a dolog! ha ac és 300 körül vetted,akkor hobbizgatni elég,de ha melózni akarsz vele,akkor 1millió körül volt! így már kitaláltam,és még lehet azt is tudom milyen típus
lebuktál Pálinkás Úr! írj egy minuszt magadnak,de ha következőleg kérdezel és nem válaszolnak, akkor ne lepődj meg a saját példádból kiindulva
de remélem nincs harag (LaciCRM-től eltanulom a kötekedés minden formáját)
Még valami: minél gyorsabb a pálya, annál szélesebb a felni – ez vehető aranyszabálynak.
egy kis segítség lenne...
Forrás: Kiskökény – ifj. Kökényesi György