Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell nekünk elvenni.Elmegy,megnézi (nem hisz a szemének),elindítja (aznap másodszor,mert elsőre füstölne),meghallgatja,rájön hogy felesleges volt autózni,hátrafordul,majd hazamegy nagy szentségelések közepette!
Jó lenne ha lenne ilyen államilag támogatottan is, nem csak költségtéritésesen
nem az ilyen tulajok miatt alakult ki az a kép hogy a ktm egy foshalmaz mert sokat kell rá költeni?
ha arra van pénze ugyis azt fog venni ezt az iskolát mindenki kijárja
inkább vegyük el a kedvét minthogy vegyen 1 szart...
de azért ne vegyük el a kedvét nem ezt kérte
Az enyém sem új,70 ezerrel árultam többért,de klasszisokkal jobb volt mint ez. Karcos,de legalább nem volt összegányolva.
30 ezer+ 38 ezer.Annyiért van gyári.
6kilóban odaadja 180 rátolsz aztán ugyanúgy 6 -ot ér gondold meg üdv Gyuri
630.000ft a kikiáltási ár $$$$$
és mi pénzért árulják ezt az sx et?vagy az ára nem titok,de nem is publikus?
most így leírások alapján,jobban megfigyelve a dolgot,tényleg elég tré dolgokat lehet rajta észre venni! gondos egy gazda lehet... mindenesetre elmegyek megnézem,lövök 1-2 képet, holnap meg feltolom és akit érdekel megnézi,és elolvassa a tapasztalatokat!
Pfff na ez azért nem gyenge
Ha egy csavarra nem volt pár ft, kiváncsi lennék a többire motorikusan

kortisz:tudod irkálni?
kerék kuka.. 30 ezer jujj
ennyi észrevétel nekem elég lenne.. már nem venném meg.. mert ezek nem filléres hibák.. 1 agy 50 pénz lehet a blokkra még 50 az már 100 láncszett 30 gumik 20 normális idomok 20 hopp hopp :D
az sem gyári..a tankba meg be lett csavarva a jóféle facsavar
Az első lánckereket olyan ocsmány csavar fogja fel gyárilag?
Olajszűrők csavarjai mókoltak...kipufogó dobból csöpög az olaj lehet hogy eszi az olajat...kartergáz cső nincs a helyén és ott is gyanus az az olaj bár az lehet ha felborítod gyakran..a kerék az lassan kuka.
Itt van nektek kezdő repedés
Haver 250-es RM-je ugratás után megmakacsolta magát
képek alapján , és tegyük fel hogy jó blokkal (váltig állítja a csóka) mi körülre saccolod meg a piaci értékét?
És ez rendszámos?
a 3. képen kb 1 óránál a tövében?

Szemed mint a sasé
első lánckerék cserés, hátso kerék agyon a tipikus helyen ott a kezdődő repedés....
első, berugokar mennyire log lötyög, az már sokat elárul egy "csak" berugos motort menyit ütöttek... aztán lefekteted a földre az alja is sokat mesél mennyire komoly sziklás helyeken használták pl endurozni....
ezeket a képeket kaptam még hozzá!