Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyi,hogy épp nem volt tömőanyagom,de motorozni meg KELLETT ,és vettem a "100-as"boltba néhány db fémdörzsit,amit mosogatáshoz használnak,ezt használtam tömőanyagként .
Valahogy úgy.Szegecsek lefúr,a végéből a kis hajlított cső eltávolít,-úgy,hogy a lukat is meg kell bőviteni a végén,és belehegeszteni 1 rövid hajlított csövet,aminek +egyezik az átmérője a szembelévő oldallal,ezt összekötni perforált csővel,(ami lehetőleg a dobban lévőre szoruljon,mert így könnyebb a tömőanyagot betömni)tömőanyag,szegecs......és egykerék .
És hogy fabrikáltad meg a gyárit?Ki vezetted végig a belső perforált csövet?
Szevasztok.Én kipróbáltam az akrát,525 EXC-re,és nagyon bejött az alacsony fordulaton megnövekedett nyomaték.Csak mert titán,nekem nem ér meg 130 e forintot,mert amúgy 1szerű mint a faék,a gyáriból is lehet hasonlót,de pont olyant is csinálni (ezt a teljesítményre értem,nem a súlyára),némi átalakítással,néhány ezer forintból.Persze eleinte tartottam tőle hogy elb@szom a gyári dobot,és megvártam,még a haverok átalakították a sajátjukat .Aztán próba ,és már fúrtam is le a szegecseket .Még nincs hozzákarburálva,de így is QRVAJÓÓÓ .A különbségről annyit,hogy gyakran akarok hetediket váltani ,a fogyasztás,nem nőtt,talán kicsit csökkent(mindenhol 1-el nagyobb sebességfokozatba használom).1kerózni is könnyebb vele.
Igen van benne valami amit mondasz!A dobot egyébként egy akrapovic dobról másolták és a csávó csinált már egy jópárat!Az is igaz hogy erő bőven van a gépben és nekem is több mint elég!Viszont a gyári dobnak olyan harmat hangja volt hogy borzasztó.Az előző motoromon volt egy Doma dob aminél már megszoktam hogy fasza hangja van.Ezért is csináltattam ezt meg ha kis fordulaton dob rá még erőt az sem hátrány.Ezek után nem tudom mit csináljak,szerintem vissza rakom a gyári dobot azt ezt a dobot beállítatom olyannal aki ért hozzá.
Ha olyan ember csinállta aki ért hozzá akkor nincs gond,ha az ellenkezője akkor pápá szelepek,kuka moci!Ugyanis a megválltoztatott gázcsere sokmindenre kihat,sok esetben előfordul,hogy a kipuf szelepek idő előtt elgyengülnek(kiégnek) esetek többségében a hengerbe pottyan a szeleptányér és profi fallabdázást kezd a dugattyúval amiben a komplett motorblokk veszt meccset.Gyakran gyári tuning alkatrész esetében is beavatkozást igényel a művelet,a minimum az,hogy meg kell válltoztatni a karburációt (hozzá kell karburállni a kipufhoz pl:elsőizben nagyobb főfúvóka cseréjével)aztán jöhet a többi beállítás is ahogy használlni kezded,pl:megválltozhat a már megszokott hideginditás is ha a berugókart használlnád,mivel kevés a folytás az új kipuffal és úgymond előbb kilélegzik a henger,így a karbiban a szivató egység méreteit is lehet hogy válltoztatni kell. Te tudod mit akarsz! De gondold meg! De a te esetedben csak esetleg a jobb hangzás lehet megnyerő,mivel az egyhengeres hard endurok ekkora köbcentiben 4t-ben kellően nyomatékosak sőt nagyon jól mennek alapról föleg az 525 különösen is,és igy már annak hogy nyomatékot növelj mint egy kis 4t-nél már nincs értelme,mivel a te motorodnak inkább a hátsó gumi tapadása szab határt mintsem a nyomaték.
Nos a szóban forgó dob már fent van a motoron!Teljesítménybe is dobott rá érzésre alacsonyabb fordulaton jobban megy!Én túl hangosnak találtam és perforárt lemezt tettem a belső csőbe keresztbe.Így halkabb lett de teljesítménybe még mindig erősebbnek érzem kis fordulaton!Hogy így is tönkre teszi e a szelepeket azt nem tudom.
Hello! árt neki szelepeknek gyorsabban elhasználódik stb... gondolom nem is tudod majd hozzá hangolni a motort másik az meg hogy nem biztos hogy erősebb lessz a motorod lehet hogy gyengébb lesz és a nagy hang miatt érzed erősebbnek ! de ha jó hangja lessz akkor csináltál egy jó diszkós dobot:D ! én csináltattam 450 es sxf re egy nyitott dobot no ném volt és gyengébb volt tőle motor hangolni nem lehetett csak sok időbe telt és széria dobbal jobban ment persze az erejét fék padon néztük !
Nekem ez a tapasztalatom
Üdv emberek!
Csináltattam a KTM 525 EXC-re egy nyitott dobot saválló acélbol!Az lenne a kérdés hogy árt e a gépnek(szelepek)Ha full nyitott a dob?a belső perf cső 5Cm és 4Cm-re csökken.
magyarországot vagy téged, kis köcsög?
június óta a gépem át sincs írva.....


ezzigen
akkordugd fel a seggedbe
fasza a cucc.-.....-
írtam gasgas-ba hogy én azért néztem az angolebay-t ,mert akkor nem hoznám haza, hanem vinném magammal az írekhez...ott meg nem kell lófaszt sem fizetni rá...csak registráltatni,az meg kb 100 euró...ennyi
Szeresd magyarországot..
na ez működik...ktm 2500 font még 6 óráig...annyiért tényleg nem rossz...szerintem 3ezerig azért elmászik...270 most a font. 770 forint lenne..nem rossz. meg regadó stb 1 misibe megáll szállítással.
És ez menyiből lene itthon rendszámos?
2005-ös, 7 kilóért adja enduró és SM szettel:
NEKEM NEM JÖN BE
Húú, ezt nagyon megvenném 700ezerért...enduro + supermoto szett....
Szia
Szervizelni Ocsára vigyed.
helló !januárban csatlakozom hozzátok és KTM tulajdonos leszek.450 exc veszek és az lenne a kérdésem hogy menyi rá a biztositás?szegeden van ktm szerviz? vagy hol lehet javitatni ha oda kerülne a sor?szeged környékiek vannak itt?ja és boldog karácsonyt mindenkinek