Na éppen ez a vicc hogy 1-2fiatalhoz nincs cucc....olvastam de a henger felujitása nekem nemkellet a wr-nél(ami nem az enyém)de hamár hengerfelujitás akkor átlagosan 25-30eFta hüvelyezés,a powerszelep 25körül van(250ccm-+ablak fügvénye)A gyári hengert nemtom mennyi..Most akkor miis drága?Kevés a pénzünk nem .
a 39-et az ő WR-jére mondta, nem az én Sx-emre!
Az én motorom meg nem létezik...legalábbis nem találjuk semmilyen nyilvántartásban..még a nagy, gyári KTM-nyilvántartó rendszerben sem...
Egyébként pont írtam hogy simán kaptam hozzá betétet..
Ja, egyvalamit nem találok hozzá: power szelepet
Az első mondatoddal maximálisan egyetértek...Az hogy kopócucc vagy nem, tökmindegy...anélkül nem megy gép,ugye? Azért mondanék neked 1-2 motortípust (ráadásul fiatal motorokról van szó) amihez kurva nehezen kapsz bármit is...és hát elég bosszantó,amikor egy fékbetét miatt álla a motor 1 hetet.
A felújítást meg olvasd el mégegyszer,én az általad felsoroltaknál picit többről beszéltem...
Néhány gumigyűrű, csapágy + egy darab vas (hajtókar) persze hogy 40 ropi...
Az én felújításomban még ott van a dugó (35ezer) és a henger felújítása is (47ezer)..
De ha seggre akarsz ülni,akkor elmondom hogy a GasGas-ba egy hajtókar 62.000 Ft....
A szóbanforgó blokk egy kétütemű 300 SX? És mit ne lehet kapni hozzá, illetve mi kerül egy vagyonba? A Prox-szett tényleg olcsóbb, de a 39.000,- akkor is túl olcsónak tűnik...
Mint már beszéltük 1bontott blokk bele aztán a gyárit meglehet müteni apránként....Te ez a polcról dolgot hagyjukmár mert kopó cucc...felujitás meg annyi ...(WR250 hajtókarszett,fötengely csapágy+szimering 39eFt prox)és gyáribol sem sokkal több...
Chevy, most írta Zoozee hogyha nem lett volna legózva a blokkja,ki kellett volna fizetnie egy valag pénzt!
Tehát vagy várt amíg elkészül (mellesleg innen-onnan kellett összeszedni a spéci alkatrészeket hozzá), vagy kifizet csak a 2 blokkfélért 3-4 kilót....és akkor még nem beszéltünk a többi alkatrészről...
Normál esetben -és itt most hagyjuk ezt a mocskos országot,ahol mindenért jól lehúznak- a KTM alkatrészek nem drágák..
Az én '96-os motoromhoz zokszó nélkül adtak a polcról fékbetétet...sok motorhoz meg meg kell rendelni...
Ja, és 100ezerből kompletten fel lett újítva a blokk (henger, dugó, hajtókar, csapágyak, szimeringek)
Klasz kis motor azért aztnemértem hogylehet 1 ilyen körülményes meg drága(nesztek az olcsó KTM alkatrész..+ha 1általán kapsz hozzá . )blokkjavitáshoz ragaszkodni
meg kifizetni se eccerű ami tönkre ment......2000 euró környéke csak a kár és még azt is meg kellett menteni...
ebben nincs benne a javítás
természetesen az ingyen van mert kifizethetetlen lenne az is....így már érthetőbb a legó
építettem egy másik egyedi pályagépet legalább is annyira fárasztó volt.....de nehezebb is sokkal mert itt az anyagi keret határt szabott
andris a tiéd exc és azért érdekes mert 6 sebességesnek illene lennie....de öt ....a blokk viszont 250-es de 300 as hengerdugófőtengellyel....
a ktm dealerszoftver szerint ez sincsen....
gyurikáé viszont van.....ritka ebben a felállásban az övé....a gyárba az alapmotor lehetett megrendelve és a sógorok pályamotorrrá avanzsálták.....elején azthittük más motoralkatrészeiből tuningolták...de idővel kiderült ,hogy más tipusú és évjáratú ktm alkatrészeiből építgették...viszont átalakították azokat az alkatrészeket is...
de megépült nagyjából....újra...már pöfögött is ....
és ami miatt széttörött az is orvosolva lett...meg a kár is kisebb
sajnos az én tragédiám is közrejátszott a luca székénél....de lehett volna félmillióért egy nap alatt belőle motor...
Én megtudom, mert nemrég csináltam egy ilyet. Ha csak emiatt szeded szét, akkor kb. 60.000,- ft az alkatrész költség, plussz a munkadíj. Ha kell tudok cikkszámokat küldeni.
A mienkbe H4 (HS-1) való, tehát alapból halogén. Azért világít szarul, mert csak 35W-os a műa. lámpabúra miatt (én beletettem anno az SC-ébe az 55W-osat és a nagyobb hőtől megolvadt a búra), ráadásul 35W-osból nem lehet nagyobb fényerejűt sem kapni (55W-osból létezik)
Ami tuningot a legolcsóbban el lehet követni ezen a téren, az a hátsólámpa LED-esre átalakítása/cseréje, mert annak kisebb az áramfelvétele, ergo fékezéskor nem halványul el a fényszóró. Következő árkategória a másik fényszóró beszerzése, akár az utcai LC4-eké (üvegbúra) ezekbe bele lehet tenni az 55/60W-os izzót, akár növelt fényerejűt is, viszont ez az üvegbúra miatt sérülékeny, ráadásul elég drága is. Másik megoldás az utángyártott fejidom, amikről jókat hallottam, az az Acerbis Cyclops és a Polisport Alien, kár hogy mindkettő kibaszott ronda (és az Acerbis még jó drága is)
Az én motorom meg nem létezik...legalábbis nem találjuk semmilyen nyilvántartásban..még a nagy, gyári KTM-nyilvántartó rendszerben sem...
Egyébként pont írtam hogy simán kaptam hozzá betétet..
Ja, egyvalamit nem találok hozzá: power szelepet
A felújítást meg olvasd el mégegyszer,én az általad felsoroltaknál picit többről beszéltem...
Néhány gumigyűrű, csapágy + egy darab vas (hajtókar) persze hogy 40 ropi...
Az én felújításomban még ott van a dugó (35ezer) és a henger felújítása is (47ezer)..
De ha seggre akarsz ülni,akkor elmondom hogy a GasGas-ba egy hajtókar 62.000 Ft....
Tehát vagy várt amíg elkészül (mellesleg innen-onnan kellett összeszedni a spéci alkatrészeket hozzá), vagy kifizet csak a 2 blokkfélért 3-4 kilót....és akkor még nem beszéltünk a többi alkatrészről...
Normál esetben -és itt most hagyjuk ezt a mocskos országot,ahol mindenért jól lehúznak- a KTM alkatrészek nem drágák..
Az én '96-os motoromhoz zokszó nélkül adtak a polcról fékbetétet...sok motorhoz meg meg kell rendelni...
Ja, és 100ezerből kompletten fel lett újítva a blokk (henger, dugó, hajtókar, csapágyak, szimeringek)
ebben nincs benne a javítás
természetesen az ingyen van mert kifizethetetlen lenne az is....így már érthetőbb a legó
építettem egy másik egyedi pályagépet legalább is annyira fárasztó volt.....de nehezebb is sokkal mert itt az anyagi keret határt szabott
ktm-hez van alkatrész
a ktm dealerszoftver szerint ez sincsen....
gyurikáé viszont van.....ritka ebben a felállásban az övé....a gyárba az alapmotor lehetett megrendelve és a sógorok pályamotorrrá avanzsálták.....elején azthittük más motoralkatrészeiből tuningolták...de idővel kiderült ,hogy más tipusú és évjáratú ktm alkatrészeiből építgették...viszont átalakították azokat az alkatrészeket is...
de megépült nagyjából....újra...már pöfögött is ....
és ami miatt széttörött az is orvosolva lett...meg a kár is kisebb
sajnos az én tragédiám is közrejátszott a luca székénél....de lehett volna félmillióért egy nap alatt belőle motor...
Segítsetek! Kellene nekem egy 2003-as Sx 125 ülés...eredeti...
Az új olyan 26 eft magassága!
Köszönöm előre is!
Ami tuningot a legolcsóbban el lehet követni ezen a téren, az a hátsólámpa LED-esre átalakítása/cseréje, mert annak kisebb az áramfelvétele, ergo fékezéskor nem halványul el a fényszóró. Következő árkategória a másik fényszóró beszerzése, akár az utcai LC4-eké (üvegbúra) ezekbe bele lehet tenni az 55/60W-os izzót, akár növelt fényerejűt is, viszont ez az üvegbúra miatt sérülékeny, ráadásul elég drága is. Másik megoldás az utángyártott fejidom, amikről jókat hallottam, az az Acerbis Cyclops és a Polisport Alien, kár hogy mindkettő kibaszott ronda (és az Acerbis még jó drága is)