Mondjuk nemtom a 2üteműsök mi a tosznak rángatják a gázt, az EXC-vel simán kettesből indulok pedig már a gyárinál is hosszabb áttételt tettem fel (14:49 a 13:50 helyett)...amúgy látom halad az építkezés
Persze, lehet. Ha jól volt beállítva és ez a beállítás még jó időben történt, akkor ahhoz képest most dúsítani kell a keveréket. Az alapjárati _keverék_csavart tekerd befelé kb. 0,5-1 fordulatnyit. A tűn is emelhetsz nyugodtan egy rovátkányit. Mindez persze akkor igaz, ha jó volt a beállítás a meleg időre.
Még egy dolog. Az a tapasztalatom, hogy akinek 2T motorja volt és átül egy nagy egyhengeres 4T-re az elején úgy indul a motorral, mint anno a 2T-vel, jó nagy hirtelen gázrángatásokkal. Ha így áll le a motor, amikor rángatod a gázt, akkor ne a karbin állíts, hanem szokj le a gázrángatásról. Azt nem szereti az egyhengeres 4T és könnyen leböffen. Itt van nyomaték alul is, elég egy kicsi tartott gáz.
Persze ha nem így van, akkor karbi. Sajnos a Dellorto macerás.
Hali!
Eladó KTM LC4 Enduro Sixdays, 2002-es, rendszámos, friss műszakival! Mo-i, 2 gyári kulcs, összes papír (kezelésik, szervízkönyv, számla, stb.), gyárilag fényezett "british racing green" metálzöld színű idomok, nagyon szép állapotban, mélyen ár alatt. Hitel megoldható! Ár: 750eFt. Tel: 20/3508433
Hali mindenkinek!
Valakinek vannak már tapasztalatok 2008-as exc 530-ról?Nagyon gondolkodok rajta mert most tudnék venni egyet eléggé jutányos áron csak még nagyon friss moci!Ha valaki tudna segíteni megköszönném!
Na ez nem ment át,de itt a lényeg:
Az indiai székhelyű Bajaj Auto az eredeti tervek szerint tovább növelte részesedését az osztrák KTM gyárban. Először 14,5% volt birtokukban, majd ezt növelték 20,9%-ra. A friss hírek szerint az ázsiaiak nem törődnek a válsággal, és nem léptek vissza a tovább vásárolgatástól – immár 25,86% a részesedésük.
Az biztos!
Zavayl még motorértékesítőként dolgoztam, és max csak akkor kaptál garit, ha a dealer vállalt rá...a mi cégünk is vállalt..amit aztán jól nem tartott be...
Szal én azért a helyedben nem nagyon számítanék arra a garira...
Gönc, régebben irtam is egy ongai srác videója alá hogy összefuthatnánk akkor még a hondám volt és volt hjozzá cross kerekem, de már csak SM-em van , ha tolod neki utcán is akkor jövöre összefuthatnánk, mert én az évre már letettem a vasat meg jogsi is csak tavaszra lessz.
valaki nem tudná megmondani, hogy egy 05-ös 450exc mennyi áramot gerjeszthet?
És igen melegben jóvolt mostanában huncutkodik , akkor ezeket meg is próbálom !
( gyertyabaja lehet ez ? )
Még egy dolog. Az a tapasztalatom, hogy akinek 2T motorja volt és átül egy nagy egyhengeres 4T-re az elején úgy indul a motorral, mint anno a 2T-vel, jó nagy hirtelen gázrángatásokkal. Ha így áll le a motor, amikor rángatod a gázt, akkor ne a karbin állíts, hanem szokj le a gázrángatásról. Azt nem szereti az egyhengeres 4T és könnyen leböffen. Itt van nyomaték alul is, elég egy kicsi tartott gáz.
Persze ha nem így van, akkor karbi. Sajnos a Dellorto macerás.
irtál nekem a multkor a ktm-en a dellorto karbi beállitásról, ha néha leáll a gép az is lehet rossz karburálás miatt?
Eladó KTM LC4 Enduro Sixdays, 2002-es, rendszámos, friss műszakival! Mo-i, 2 gyári kulcs, összes papír (kezelésik, szervízkönyv, számla, stb.), gyárilag fényezett "british racing green" metálzöld színű idomok, nagyon szép állapotban, mélyen ár alatt. Hitel megoldható! Ár: 750eFt. Tel: 20/3508433
Valakinek vannak már tapasztalatok 2008-as exc 530-ról?Nagyon gondolkodok rajta mert most tudnék venni egyet eléggé jutányos áron csak még nagyon friss moci!Ha valaki tudna segíteni megköszönném!
Az indiai székhelyű Bajaj Auto az eredeti tervek szerint tovább növelte részesedését az osztrák KTM gyárban. Először 14,5% volt birtokukban, majd ezt növelték 20,9%-ra. A friss hírek szerint az ázsiaiak nem törődnek a válsággal, és nem léptek vissza a tovább vásárolgatástól – immár 25,86% a részesedésük.
http://totalbike.hu/hirek/bajajaktm
Zavayl még motorértékesítőként dolgoztam, és max csak akkor kaptál garit, ha a dealer vállalt rá...a mi cégünk is vállalt..amit aztán jól nem tartott be...
Szal én azért a helyedben nem nagyon számítanék arra a garira...
/ remélem vetted a poént /
am haverom ongai(525exc) én sajóvámosi vagyok(525sx)
igazából egy E46-al lenne a királyság