Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk nemtom a 2üteműsök mi a tosznak rángatják a gázt, az EXC-vel simán kettesből indulok pedig már a gyárinál is hosszabb áttételt tettem fel (14:49 a 13:50 helyett)...amúgy látom halad az építkezés
hy
valaki nem tudná megmondani, hogy egy 05-ös 450exc mennyi áramot gerjeszthet?
Köszi az infót ! nem rángatom a gázt , hanem magától áll le, az gázrángatós témát már észrevettem énis

És igen melegben jóvolt mostanában huncutkodik , akkor ezeket meg is próbálom !

( gyertyabaja lehet ez ? )
Persze, lehet. Ha jól volt beállítva és ez a beállítás még jó időben történt, akkor ahhoz képest most dúsítani kell a keveréket. Az alapjárati _keverék_csavart tekerd befelé kb. 0,5-1 fordulatnyit. A tűn is emelhetsz nyugodtan egy rovátkányit. Mindez persze akkor igaz, ha jó volt a beállítás a meleg időre.
Még egy dolog. Az a tapasztalatom, hogy akinek 2T motorja volt és átül egy nagy egyhengeres 4T-re az elején úgy indul a motorral, mint anno a 2T-vel, jó nagy hirtelen gázrángatásokkal. Ha így áll le a motor, amikor rángatod a gázt, akkor ne a karbin állíts, hanem szokj le a gázrángatásról. Azt nem szereti az egyhengeres 4T és könnyen leböffen. Itt van nyomaték alul is, elég egy kicsi tartott gáz.
Persze ha nem így van, akkor karbi. Sajnos a Dellorto macerás.
CSő!
irtál nekem a multkor a ktm-en a dellorto karbi beállitásról, ha néha leáll a gép az is lehet rossz karburálás miatt?
Hali!
Eladó KTM LC4 Enduro Sixdays, 2002-es, rendszámos, friss műszakival! Mo-i, 2 gyári kulcs, összes papír (kezelésik, szervízkönyv, számla, stb.), gyárilag fényezett "british racing green" metálzöld színű idomok, nagyon szép állapotban, mélyen ár alatt. Hitel megoldható! Ár: 750eFt. Tel: 20/3508433
Bátran nyúlj bele a legjobb enduro a világon...
Hali mindenkinek!
Valakinek vannak már tapasztalatok 2008-as exc 530-ról?Nagyon gondolkodok rajta mert most tudnék venni egyet eléggé jutányos áron csak még nagyon friss moci!Ha valaki tudna segíteni megköszönném!
Emberek. Van egy gyári vadiúj hengerem 450 SX vagy 450 SMR-hez. 65-ért vihető.
Na ez nem ment át,de itt a lényeg:
Az indiai székhelyű Bajaj Auto az eredeti tervek szerint tovább növelte részesedését az osztrák KTM gyárban. Először 14,5% volt birtokukban, majd ezt növelték 20,9%-ra. A friss hírek szerint az ázsiaiak nem törődnek a válsággal, és nem léptek vissza a tovább vásárolgatástól – immár 25,86% a részesedésük.
Globalizáció
http://totalbike.hu/hirek/bajajaktm
Az biztos!
Zavayl még motorértékesítőként dolgoztam, és max csak akkor kaptál garit, ha a dealer vállalt rá...a mi cégünk is vállalt..amit aztán jól nem tartott be...
Szal én azért a helyedben nem nagyon számítanék arra a garira...
Keresek saját részre 2004-évjárattól KTM SX - EXC 450 - 525 rendszámos!, motorhibás, törött, totálkáros vagy hiányos motort.
az iwiw héberül erőt jelent a meghívó pedig a motorodba kell

/ remélem vetted a poént /
M az az iwiw meghívó? Valami tuning alkatrész?
off: valakinek kell iwiw meghívó?
Kitől kaptad? Biztos lehetsz benne, hogy a nem a KTM gyár vállalja a garit...
Gönc, régebben irtam is egy ongai srác videója alá hogy összefuthatnánk akkor még a hondám volt és volt hjozzá cross kerekem, de már csak SM-em van , ha tolod neki utcán is akkor jövöre összefuthatnánk, mert én az évre már letettem a vasat meg jogsi is csak tavaszra lessz.
hol?
Ismerős volt a videóidról a környék, meg láttam már több ongai ktm-est is a fórumon, ma is voltam arra kb 40 km re lakok.
mer?
am haverom ongai(525exc) én sajóvámosi vagyok(525sx)
fogadjunk ongai vagy?
nem köszi Audi nem jó
igazából egy E46-al lenne a királyság