Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudom te mire gondoltál, hogy én mire gondolok, szóval érted . Egyébként egy nekem méretezett, nekem beállított motornak nagyon örülnék, én erre gondoltam
Lacika! Igen, én nehéz eset vagyok, mert 90 kg vagyok...Te meg olyan típus vagy, akit összerázott a villamos, és azt se tudja, hogy reggel eljött otthonról...

Az 50 méteres monológod számomra érthetetlen, vagy csak a helyesírási hibáid teszik azzá...
gondolkodásod egyértelmű!az ember abból farag ami van neki! a súlykülönbséget meg el tom képzelni !
jahh, kössz. örülnék ha ki tudnám fizetni ezt végre amúgy van bátyámnak kxf250-e, azzal kóstoltam bele úgy normálisabban először a crossba, ill. előtte a crm-mel, csak az koppant mindenhol, úgyhogy nem erőltettem. nah, és pont ezért gondolkoztam amúgy ezen, hogy valamit faragni kéne belőle, mert a cross-gépek is 100 kiló körül vannak, ami "csak" tizenegy-két %kal kevesebb, mint az enyém, viszont ha azt megfogom, olyan érzés az enyém után mint egy bicikli - kicsit sarkítva.
vágom de úgyis lesz még visszhangja
450-em is annyi papíron...... crossozni,el lehet vele,tény nem a legkönnyebb!vegyél vmi crossgépet mellé rmz 250 vagy vmi..
erröl beszéltem kb
papíron 114. szobamérlegre még nem toltam rá
az hogy vannak olyan helyek ahol lehetetlen berúgni az igaz, de én nem hiszem hogy ilyen helyekre kellene koncentrálnom, sajna nincs akivel endurozzak, ezért inkább "crossozni" szoktam, ahol meg kimondottan jól jönne pár kiló mínusz, még ha egyesek nem is hiszik el, hogy azt megérzi egy ember aki nem világbajnok
mennyi kg am az 520?
örülök hogy ennyi embert foglalkoztat a téma, de azért ne szívjuk a vért azt már megtapasztaltam, milyen rohadt jó hogy van önindító, bár eddig még csak egy eset volt amit csak nagyon nehezen tudtam volna anélkül megoldani, azt is tudom, hogy ha 5-6 kilót lehet nyerni a motor súlyán, az már számít. nem mondom hogy megváltom vele a világot, de nekem számítana. talán. ha meg nem akkor az egész vissza és csá. azért kérdeztem rá, hogy mennyit lehet vele nyerni és mekkora macera a kiszedése, mert lehet hogy megérte volna, de most már nem fogok baszkodni vele, mert látom nem csak annyi hogy kihúzod a blokkból.
zárojelben megjegyezném,hogy te vagy a nehéz eset
akkor szednném ki ,ha gyorsabb lennék,nem 50méterig, hanem gyorsabban befejezném a versenyt
De nehéz eset vagy...igen, valamennyire gyorsabb lennél, csak nem vennéd észre. Nemcsak az önindítót kell kivenni, hanem az akksi, és a blokkban 2-3 fogaskerék, + szabadonfutó...egy smr-ben luxus az önindító, főleg, ha sík területen tudod berúgni...
Zsemberyéktől származik a motardom
amugy lehet h igazad van.nem tudom.én kiszedném picsába ha attol gyorsabb lennék
Eladó 2004es 640 FRISS MÜSAKI KTM LC4
amugy is azt mondják az okosok hogy ólomnehéz lc4 akkor má nem belefér egy öninditó
jó az a berúgás is de néha jólesik nem berúgni én már csak tudom
Üdv mindenkinek.Van valakinek 1992 körüli exc 300-a ?Hétvégén mennék egyet megnézni/megvenni?/,de sajnos kevés infóm van róluk.Ha valaki tud infót róla,kérem írja le.THX
Voltunk a Zsembery Barna vezetésével endurózni olyan helyen, hogy majdnem függőleges sziklafalra kellett felkapaszkodni, egy olyan egynyomos pályán, ahol egy talpalatnyi föld sem volt, csak sziklák. Alig tudtam egyenesen állni is, nemhogy motorozni, netán berúgni, ha leáll. Ilyen helyekre kell az önindító, ahol egyszerűen nincs esélyed berúgni sem...Ne sík útra gondolj...
mondjuk levegöben lehet számít,egy rosszulsikerült ugartásnál,vagy amikor a srábol kell kirángatni ilyesmi
de lehet hogy amikor 1 órája ül az ember am motoron,akkor is számíthat.mondjuk nem értek az endurózáshoz egyébként nem tudom mi a rossz a berugokarban.nem olyan nehéz azzal beinditani.1 2 rugás.
szerintem:)
Ne legyél már ilyen gyík
szerintem nekem fog hiányozni az önindító
De mondjuk tényleg nem hiszem hogy észre lehetne venni ezt a pár kg különbséget...
Nekem mondjuk sose hiányzott az önindító az SC-ről...az viszont kurvajól jött hogy nem kellett az akksival szarakodni...
Hááát... ha ezeket kiszeded és megérzed az nem semmi!
Bár lehet, az első emelkedőnél észreveszed! Ott fogod a fába verni a fejedet, ha szar helyen fulladsz le! "Hogy lehettem ilyen marha"!
Annyit sztem nem ér az egész...
ahham értem. és szerinted az önindítót érdemes kiszedni? már úgy értem, hogy lehet annyi súlyt nyerni vele, hogy megérje? mert mondjuk az akksi 2-3 kiló, ha az indító-motor is van 2-3, akkor már meggondolnám. már nem azért, hogy jobban menjen, csak azért 5-6 kilóval könnyebbnek már lehet örülnék. meg nem tudom mennyire kell ehhez szétbontani, csak most úgyis jön az olajcsere, szelephézagok, lehet hogy egy füst alatt kiszedném, kipróbálni hogy mennyit számít.