A közeljövőben szeretnék beújítani egy KTM LC4 640 SM-t. Ki is néztem magamnak egyet, de ez még az ún. "fekete blokkos" változat. Mit lehet tudni az ilyen motorokról? 35.000 Km van benne. Ennyi km-nél szoktak már bajaik lenni ezeknek a gépeknek?
Segítő jellegű válaszaitokat előre is köszönöm!
sziasztok.szeretnék egy kérdésemre választ kapni,valakitől,aki hasonló dologgal már találkozott.2006 450 exc re 525 hengert tettem,és most vettem észre,hogy a karburátorban méretbeli különbségek is vannak.a légszűrő oldalon a a torok átmérő kisebb mint az 525.papíron csak A,B karburátort különböztetnek még,és a tűn kívül minden ugyanaz.ha valaki csinált már ilyet,annak megköszönném ha adna valamilyen felvilágosítást mibe futok még bele.
Max annyiba különbözik, hogy a gyáriba van egy tömítő gyűrű a dugattyún. De ha neked jó így...nekem volt 2 percem, és kifúrtam, leszúrtam, és kész egy gyári szett. Majd jó lesz valakinek...
Sose tanulsz Súgok neked,ha kopás bajaid vannak a blokkon belül,mindegy hol,2 dcl felolvasztott ólmot beleöntöl az olajbeöntőnyíláson,azt járatod míg el nem csendesedik Ekkorra minden kopott alkatrészbe ,csapágyba beépül,tiszta új lesz.Ha meg forralja a vizet,kiveszed a gyertyát azt egy hosszú 6 os fúróval átfúrod a dugó tetejét,tuti nem fog megragadni sosem,örök életű lesz,éééésss ez a tuning nem kerül sok zsébe,agyalásbe,egy motornál csak egyszer kell megcsinálni,közvetlenül a vétel után egyből,hazaérkezéskor Mindegy,hogy 2 vagy 4T mindkettőnél alkalmazhatóóóó
attol függ kinek mit jelent az enduro szo... mert ugye aki a szántoföld szélén a földuton akar nyélgázzal száguldozni annak az sxf 450 a világ legjobb verdája lesz....
csak a sűrü erdőt , a sziklás zorrokat, meg a mély katlanos szopokat kell vele elkerülni akkor nincs baj.. örök élet+1 év...
zsiri.
láttad a meleginditó szettet
említésre sem méltattad..pedig direkt neked raktam fel..
köszönöm a képeket a másikról ..kiviteleztem .. a gyáritól nem rosszabb szinten .
én azt mondom..lyaúnapot.
én azt mondom még..okoskodhat itten mindenki..deextrémben ..az igazi eghsztrémben az sx-f450 az maga a csúcs...
extrémhosszú egyes..az már szinte 3as...
extrém kevés inditást biró aksi... ..berugókar minek is egy entúrhóra
és az hogy tök gyorsan melegszik az meg arra lyaú hogy keveset jár hideg motorrral a paraszt
az igazán kemények azért ezzel is tudnak menni
a többi meg mind bénacsira
dem zsolti is ilyennel álmodik este...csak nem meri bevallani a 300xc jének
Egy barátomnak volt ilyen mocija. Jó motor, csak endurózásra nem alkalmas. Forralja a vizet, ha meg lemerül az akksi akkor gáz van. Vagy hordasz magadnál bikakábelt.
igazatok van az olajcserével kapcsolatban...
azt nem tudtam hogy az úly a nyú olajak nem nyirodnak el
akórva életbe.. kkao ma kétüteműnél ..még akkro sem kell lecserélni ha már a 8dik dugót cserélik
ez tök állat...
ha csak a benya eszi az olajaz akkro meg van oldva a 4t olajcsere is ..csak benzint nem szab a karbiba tölteni
ezért lyaú ez a fórum..mindég tanul az ember valami úlyat...
amúgy a komolyabb olajtesztejken a racer motorokból a mintavételes olajvizsgéálattal meg tudják mondani hogy gannak az olajnka mai benne van még mekkora az élettartama...az olajban került mikorrészecskékből meg azt megtudják állapitani milyen alkatrészek koptak...azt nem hogy a sebváltó hanyadik fokozata de azt igen hogy a váltó fogaskerekek vagy a léptetővillák ..vag csapágyak...stb..stb tbc..
de olyan szinten ahogy itt a fhúrumlakók nagytöbbsége van...ez nem megoldható..és akkor úgy érdemes lecserélni azt az olajat hog még inkább tartalékok legyenek benne, mint már egy jól elhasználodott... diszpergens és detergáló tulajdonságokkal nem rendelkező...a sokat pihentetett ..garázsban eltöltött óra után is ...fáradt olaj jöjjön le...szóvalk én azt mondom...
mindenki aa saját gépével azt csinálja amit akar...
van aki a dugót hizlalja 250 ről 280ra és olyan is aki 300ról fogyasztja 280ra...
nem az a lényeg hogy hogy csak az a lényeg hogy mi van
ha valaki értett az utolsó pár sorból valamit kérem lálykoljon a fészbukkszon...
A közeljövőben szeretnék beújítani egy KTM LC4 640 SM-t. Ki is néztem magamnak egyet, de ez még az ún. "fekete blokkos" változat. Mit lehet tudni az ilyen motorokról? 35.000 Km van benne. Ennyi km-nél szoktak már bajaik lenni ezeknek a gépeknek?
Segítő jellegű válaszaitokat előre is köszönöm!
a gumi gyűrűnek a rugó alatt vagy felett kell lennie?
a gumigyűrűt néztem én is ..de pl az enyémen..a gyárin..nincs gyűrű
ezért nem is tetettem az esztergályos ceciliával se rá hornyot az új dugóra
ha elvitték a szettedet szólj,...csinálja a ceciliám akkor zsinórba..te meg passzolod elfelé
csak a sűrü erdőt , a sziklás zorrokat, meg a mély katlanos szopokat kell vele elkerülni akkor nincs baj.. örök élet+1 év...
láttad a meleginditó szettet
említésre sem méltattad..pedig direkt neked raktam fel..
köszönöm a képeket a másikról ..kiviteleztem .. a gyáritól nem rosszabb szinten .
én azt mondom még..okoskodhat itten mindenki..deextrémben ..az igazi eghsztrémben az sx-f450 az maga a csúcs...
extrémhosszú egyes..az már szinte 3as...
extrém kevés inditást biró aksi... ..berugókar minek is egy entúrhóra
és az hogy tök gyorsan melegszik az meg arra lyaú hogy keveset jár hideg motorrral a paraszt
az igazán kemények azért ezzel is tudnak menni
a többi meg mind bénacsira
dem zsolti is ilyennel álmodik este...csak nem meri bevallani a 300xc jének
http://www.kepesmotor.hu/motor...
azt nem tudtam hogy az úly a nyú olajak nem nyirodnak el
akórva életbe.. kkao ma kétüteműnél ..még akkro sem kell lecserélni ha már a 8dik dugót cserélik
ez tök állat...
ha csak a benya eszi az olajaz akkro meg van oldva a 4t olajcsere is ..csak benzint nem szab a karbiba tölteni
ezért lyaú ez a fórum..mindég tanul az ember valami úlyat...
amúgy a komolyabb olajtesztejken a racer motorokból a mintavételes olajvizsgéálattal meg tudják mondani hogy gannak az olajnka mai benne van még mekkora az élettartama...az olajban került mikorrészecskékből meg azt megtudják állapitani milyen alkatrészek koptak...azt nem hogy a sebváltó hanyadik fokozata de azt igen hogy a váltó fogaskerekek vagy a léptetővillák ..vag csapágyak...stb..stb tbc..
de olyan szinten ahogy itt a fhúrumlakók nagytöbbsége van...ez nem megoldható..és akkor úgy érdemes lecserélni azt az olajat hog még inkább tartalékok legyenek benne, mint már egy jól elhasználodott... diszpergens és detergáló tulajdonságokkal nem rendelkező...a sokat pihentetett ..garázsban eltöltött óra után is ...fáradt olaj jöjjön le...szóvalk én azt mondom...
mindenki aa saját gépével azt csinálja amit akar...
van aki a dugót hizlalja 250 ről 280ra és olyan is aki 300ról fogyasztja 280ra...
nem az a lényeg hogy hogy csak az a lényeg hogy mi van
ha valaki értett az utolsó pár sorból valamit kérem lálykoljon a fészbukkszon...