3,5-9,3 mm (12-38 réteg).
Fogalmam sincs milyen az alumíniumok hátulja.
Ha közel 1 cm vastag "tömör" karbon nem elég strapabíró, akkor nem tudom mi lehet az...
mondom az élethez kell egy kis szerencse
nekem konkrétan..semmi baja nem lett tőle.. gyűrűzni amúgy is kellett volna..az egy új csapágy meg belefért.. a többit ajándékba kaptam istentől .
0,5re értessz...de inkább csak félre:-)
a barátkozéás alapja hogy kedveset mondassz aról a dolgokról amiről a barátod szeretne kedvesset hallani...!
nem számit hogy egy kutyaszar..vágod?
get
Pont ma láttam lent Ócsán egy 560 SMR-t szétszedve, ami ugyanúgy járt mint a te 525-öd: lepattant egy darabka a főtengely-csapágyból, csak itt a generátor forgórésze egyből be is szippantotta, jól felpúposodott, attól meg persze az állórész is kakukk lett...így egy gyenge 150e Ft-nyi alkatrész ment a levesbe Persze még mindig jobban járt mintha a másik irányba indul a darabka, mert a henger az 303e (!) Ft, a dugó meg másik 80...
figyu.
ha az emócionális inteligenciád..nagy...akkor az embernek csak annyit mondassz...hú de kafi a géped nekem is lyenem lesz..és az hogy 70hat lóerő az tök állat...
de ha elmondod neki.. figyu ez a gép 6kilóba megált volna és kicsit több (a kacat)az extra rajta..akkor meg elbaszod a napját.. és még szeretne sem fog ...
mert nem csak a rossz hirt utálják az emberek..hanem aki hozza azt is!
ugyhogy ha szereted az embert vigyázz mit mondassz rá
Megkérhetek valakit akinek 125-ös gépe van, arra, hogy leméri nekem a rezonátort és a dobot összekötő csőnek az átmérőjét?
Elég a külső is, de ha a belsőt is tudná akkor, az volna a legjobb.
KTM exc 250 2T-hez 2005-ös évjáratú motoromhoz keres kuplung munkahengert és munkahenger védőt. Ha valakinek lené azt megköszönném ha írna fórumon vagy az e-mail címemre.
Előre is köszönöm
Akkor azzal az áttétellel 100 körül volt a vége?
Csak azért kérdem mert 14/40el 170-180 között van.
Akkor a 44es jó is lenne mert kb 140-150 között lenne a vége, 110-120 környékén indulna meg még jobban.
Ennél több sebesség meg felesleges egy SMnek.
még olyan kérdésem lenne hogy 1000km-enként tényleg kell utána tölteni hütő folyadékot. mert azt is olvastam hoigy fél dl-eket kell töltögetni rá. ez igaz vagy ha kell utána tölteni akor már eszi a vizet?
Vega!
Én igazság szerint ugy cserélem el mert nekem van egy 900-as kawasaki ninjám és arra van csere ajánlatom de ha érdekel a csere felőlem, mert én jobban hajlok a szürke blokos felé.
Fogalmam sincs milyen az alumíniumok hátulja.
Ha közel 1 cm vastag "tömör" karbon nem elég strapabíró, akkor nem tudom mi lehet az...
nekem konkrétan..semmi baja nem lett tőle.. gyűrűzni amúgy is kellett volna..az egy új csapágy meg belefért.. a többit ajándékba kaptam istentől .
a barátkozéás alapja hogy kedveset mondassz aról a dolgokról amiről a barátod szeretne kedvesset hallani...!
nem számit hogy egy kutyaszar..vágod?
get
henger 502 30 005 000 szám van
hengerfejen 502 30 006 000
06 30 509 79 24 telefonszámom
Mert akkor szerinted igen.
Most őszintén, szerinted igaz?
ha az emócionális inteligenciád..nagy...akkor az embernek csak annyit mondassz...hú de kafi a géped nekem is lyenem lesz..és az hogy 70hat lóerő az tök állat...
de ha elmondod neki.. figyu ez a gép 6kilóba megált volna és kicsit több (a kacat)az extra rajta..akkor meg elbaszod a napját.. és még szeretne sem fog ...
mert nem csak a rossz hirt utálják az emberek..hanem aki hozza azt is!
ugyhogy ha szereted az embert vigyázz mit mondassz rá
kész lett a meleginditó szett a kormányra.
még darabokban azért lefényképeztem
Megkérhetek valakit akinek 125-ös gépe van, arra, hogy leméri nekem a rezonátort és a dobot összekötő csőnek az átmérőjét?
Elég a külső is, de ha a belsőt is tudná akkor, az volna a legjobb.
Köszönöm!
Előre is köszönöm
Részemről befejeztem.
Csak azért kérdem mert 14/40el 170-180 között van.
Akkor a 44es jó is lenne mert kb 140-150 között lenne a vége, 110-120 környékén indulna meg még jobban.
Ennél több sebesség meg felesleges egy SMnek.
Én igazság szerint ugy cserélem el mert nekem van egy 900-as kawasaki ninjám és arra van csere ajánlatom de ha érdekel a csere felőlem, mert én jobban hajlok a szürke blokos felé.