65km/hal most is 5.ben lehet vele menni, de ez a 14/40 nagyon nem jó hozzá utcára.
Lassan úgy is jön a terepezés, tavasszal meg megveszem hozzá a 44es hátsót.
Én endurokerékkel, 14:50-essel használtam utcán (is), de baromi rövid volt az áttétel, jellemzően kettesből indultam vele és 60 környékén már simán 5-ben lehetett vele menni
Helo!
Én tudomásom szerint az önindító szabadonfutója szokott hiba lenni. Olvasd el ezt link elég sok jó dolgot írnak le benne. Sok sikert a vásárláshoz!
Én nagyon nem akarok gonosz lenni, de legalább azt írd már oda, hogy kitől loptad, őőőőőő idézted ezeket a sorokat (ha már szó szerint sikerült átvenned)!
A fekete blokkok gyakori hibái (1996-tól a 2 olajpumpás változattól!):
- a kuplungtengely golyóscsapágya alulméretezett (főleg SM-eken jön elő ahol nagyobb a terhelés)
- a sztender kapcsoló beázása ill. az ülés alatti stekkerének kontakthibája
Ennyi a fekete blokk. Persze már egyre több a nagy futásteljesítményű példány, jönnek elő az elhasználódásból adódó hibák, de ezek más lapra tartoznak.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Most állok Ktm 640lc4 vásárlása előt amiben még a fekete blok van.
azt szeretném megkérdezni hogy vásárláskor mit nézek meg rajt(tipushibák, stb).
amugy supermotoról van szó
válaszokat előre is kösz.
Azaz, akkor egyre gondolunk.
Csak nekem ismerősöm a pali aki vette aztán bőszen mesélte hogy: úúúúúúúúúúúúúú olyan 660-at vettem, de olyat hogy húúúúúúúúú
Meséli hogy:
-komplett Akra rendszer van rajta titán 600eFt-ért
-Előre verseny tárcsa 165eFt-ért
-Verseny Brembo féknyergek
-Blokkjába emelt kompressziós szett lett rakva 580eFt-ért "mert neki extrém kellett"
-76lóerő (itt nekem nagyon gyanús lett)
Aztán látom a képeket amiket feltolt:
-Az Akra titán rendszer, csak egy szimpla Akra dob
-A versenyféknyergek gyári Brembok, tácsa az az úszóágyas
-Blokkja, hátsó lengővillája, villabefogója feketére festve (először azt hittem 620SC a blokkja miatt)
Aztán most nem tudom hogy Ő akart nagyot mondani nekem, vagy átbaszták mint a szart azon a bizonyos palánkon
Mert ezek után már a blokkfelújitában is nagyon kételkedek.
Valaki használ EXC 250et utcán, ha igen milyen áttételezést használ?
Nekem most 14/40 van fent de baromi hosszúak a sebességek.
14/44re gondoltam vagy 43as hátra.
Milyen más modell? A yamaháét nem biztos hogy rá tudod tenni.De ha bemész egy normálisabb motoros boltba,kb 1 perc alatt levesznek a polcról egyet. Vagy ha zsiráfot megkéred,némi kápé ellenében küld neked olyat ami "talál" rá.
Majdnem onnan. Néztem az újságba,hogy nem volt rajta kipufogó.Meg is érdemli hogy megbasszák! Az ilyen buzik miatt dobják aztán utánunk a virágcserepet a városban!
Ma szelesebb időben 100 tempóról előzni akartam, alig akar szegénykém megindulni 5.ben.
Úgy dobálja a súlya végett hogy örülök ha úton tartom, erdős részen ahol szélcsend van össze sem hasonlítható minden gázadásra repül.
Könnyű súly átka szeles időben nehéz előzni vele.
egy újabb igazi seggfej...párnapja tettem be egy hasonló cikket agasgasba... ilyen barmok miatt általánosít majd minden polgár... köszönjük meg a seggarcoknak...mehet vissza a dutyiba
nem feltétlen a forgalomba helyezés miatt kell...egyszerűen,hogy lássák kint is,hogy nem lopott...ennyi...de lehet itthon lesz majd eladva talán fél év múlva
Lassan úgy is jön a terepezés, tavasszal meg megveszem hozzá a 44es hátsót.
Én tudomásom szerint az önindító szabadonfutója szokott hiba lenni. Olvasd el ezt link elég sok jó dolgot írnak le benne. Sok sikert a vásárláshoz!
- a kuplungtengely golyóscsapágya alulméretezett (főleg SM-eken jön elő ahol nagyobb a terhelés)
- a sztender kapcsoló beázása ill. az ülés alatti stekkerének kontakthibája
Ennyi a fekete blokk. Persze már egyre több a nagy futásteljesítményű példány, jönnek elő az elhasználódásból adódó hibák, de ezek más lapra tartoznak.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Most állok Ktm 640lc4 vásárlása előt amiben még a fekete blok van.
azt szeretném megkérdezni hogy vásárláskor mit nézek meg rajt(tipushibák, stb).
amugy supermotoról van szó
válaszokat előre is kösz.
Amugy Girafféval mivan? Csak én nem érem el ?
Csak nekem ismerősöm a pali aki vette aztán bőszen mesélte hogy: úúúúúúúúúúúúúú olyan 660-at vettem, de olyat hogy húúúúúúúúú
Meséli hogy:
-komplett Akra rendszer van rajta titán 600eFt-ért
-Előre verseny tárcsa 165eFt-ért
-Verseny Brembo féknyergek
-Blokkjába emelt kompressziós szett lett rakva 580eFt-ért "mert neki extrém kellett"
-76lóerő (itt nekem nagyon gyanús lett)
Aztán látom a képeket amiket feltolt:
-Az Akra titán rendszer, csak egy szimpla Akra dob
-A versenyféknyergek gyári Brembok, tácsa az az úszóágyas
-Blokkja, hátsó lengővillája, villabefogója feketére festve (először azt hittem 620SC a blokkja miatt)
Aztán most nem tudom hogy Ő akart nagyot mondani nekem, vagy átbaszták mint a szart azon a bizonyos palánkon
Mert ezek után már a blokkfelújitában is nagyon kételkedek.
Nekem most 14/40 van fent de baromi hosszúak a sebességek.
14/44re gondoltam vagy 43as hátra.
Mit akart?
Nem volt elég nagy hangja?
Bent a városba.
Úgy dobálja a súlya végett hogy örülök ha úton tartom, erdős részen ahol szélcsend van össze sem hasonlítható minden gázadásra repül.
Könnyű súly átka szeles időben nehéz előzni vele.