aztán mifasz értelme van annak a kivülröl cserélgethető power rugonak, meséld el tudományosan...?
egyik héten zöldel mész, másikon meg sárgával...?
lofaszt ami egyszer benne van azzal mész élete végéig kb cirka ugye...
de emlithetném az idétlen hűtő felfogatást 08-tol, meg a vázban elmenő hűtő csövet....ésatöbbi...
amugymeg a power dekni idétlen gumi tömitéséröl beszéltem ami félig a hengerre, félig a deknire kéne tömiteni egy labirintos megoldásu gumival gyakorlatilag majdnem az összes könnyezik ott...
na ugyan ezt a gasgas megoldotta ugy hogy felvitte a power vezérlö rudat a blokk tömbön egy lyukon ennyi..sosincs baja...
na ezen szakadtam.. a szerinted kritikán aluli power vezérlő rud ami csak annyit csinál hogy fel-le huzogatja a kis kart ...ez tényleg egy kardinális probléma...gyakorlatilag sose romlik el kategoria.. akkor legalább mondanál olyat ami tényleg baj szokott lenni a gasgas-on a gyakran elrepedő letörő lábtarto konzol... az bajság...
amugymeg leszarom mindenkinek a narancs fanatizmusát, én sokkal kritikusabb vagyok velük ,mint egy elfogult fun...
a lényeg vannak rajta igen ostoba megoldások ratyak anyagbol, jol tulárazott motorként....
mielött még bárki megvádolna, aki ismer az tudja hogy gasgas fun sem vagyok, nekem teljesen tök mindegy milyen márka..vagy milyen szinű... szarok rá... egyszerü legyen és megbizhato ..ennyi érdekel más nem
azért ha lefényképezed a szettet és egy kis pricét irsz azt megköszönöm...
bár az az igazság...gyanci hogy megcsináltatom..a házat is meg a kis 12x 8mm átmérőjű diót is.
csak azért irom nehogy kiabálj ha nem lesz biznice...azért a fényképet előre is köszi.
és csak a rézbuzogány az mennyi?
mert a 15 egy kicsit sokkk lenne.
most lerajzoltam én is a buzogányt..nem is kell csak egy 12mm hosszú dió...amibe belet udom fogatni a bovden végét..(két furat és kész)
illetbe hogy a gyári hoz ne kelljen nyúlni megcsináltastom a menetse kis bovdenház elejét is.
A gyári szett 15.000 pénz. Nekem olyan van, ami a karbiig ér, és tudok adni réz buzogányt is, csak ki kell fúrnod a bowden fejének a helyét. Tehát barkácsolnod is kell....
izsten vagy.
fényképezd le..
határozd meg az árát...
ami jó lesz nekem . is és neked is.. .
mert ugyanis kiszereltem és megnéztem...
nem tudom mire számítottam...de egy biztos kicsi átalakitásból ezt nem tudom megoldani.
esztergályossal kéne csináltatni egy 8,00mm es fézfejes 5mm átmérőjű buzogányt...amibe kelle egy olyan hogy valami bocden bele tudjon csavarodni..aztán kellen egy bovden ház ami M12x1mm menetes csatlakozással van...
ugyhogy ez több mint amit itthon a schufnitunning fasztory részingemben meg tudok csinálni...de ha nem lenne bovden megcsinálnám de ha lesz..nem szenvedek vele.
Műanyag fedél nincs a Ktm-be, szerintem kevered a Gasgas gyútásdecknivel. Az állítható pówer kibaszott jó dolog ! De a Gasgas-nál a kerítésdrótból hajlított powervezérlő (drót) rudazat az tényleg kritikán aluli.
Üdv mindenkinek! 2 t olajról kérdeznék:Van e különbség az észterbázisú fullszint olaj ,és a sima fullszint olaj közt,minőségi szempontból, ugyanazon gyártmányon belül pl. ELf.Köszi
az lesz hogy teszek oda egy 4torkú karbit amit ötvözök egy gsx-L veztengejjel ami kiemeli a qplungot ha éppp úgy gondolja
mondom egy óra múlva okosabb leszek mint egy ... 4dikes
ez olyan dolog amit telefonon tökre egyzeűen megjavit neked....kiszelé tünci is
itt igy leirva meg...szinte átlátjuk a röntgen szemekkel a géped:-)
a hideg olajnál az 525 is lefujtja magát de melegen már nem...
ha a nyomáspontja jó a kuplungnak(magassan van akkor annak ki kell emelni..ha nem emel ki mégsem illetve van hogy kiemeli faszán van hogy nem ...akkor az is lehet hogy van egy töröttt lamella mi hol beakad hol nem és akkor működik a qplung olyan összevissza szerűen..
szét kell szedni és okosabb leszel mint egy 5dikes
nem segit senki csak kátélyemaki a többiek meg nem...mert csak kéne az a meleginditó bovdenos mütty mütty...és itt mindenki göcsög kapjátok be a faszt ..amúgy meg én ide nem irok csak olvasok(mert leszarom bárki kérdez de ha én akkor megugorgyatok azonnal ) akkor is mindenik göcsök itten
bálint csika
zsiri mi van a bovdenóval?
egy óra múlva szétszedem és megcsinálom és után majd elmondom mindenkinek hogy is kell ilyet csinálni
hol marad a kacagás ..a másik fórumon rötyögjük magunkat szarrá
úgy szokták hogy a 20literes kannába 4 dl utána telelöki.
10literhez 2deci...
tehát minden literrhez 0,2d..tehát ha 5 literhez akor 5x0,2=1deci..6 literhez1,2
4 literhez 0,8
3,5 literhez 0,7
7literhez 7x2...14 azaz egyegész4deci
bálint szerintem ez az oviból first class-ba kerülés feltétele..milyn oviból...hát az endúró oviból . . . .
Este leviszem szerelőhöz!
Érdekessége az hogy nem csúszik a kuplung, nem nehéz vele váltani.
De remélem estére okosabb leszek és hogy nincs vele csak beállítási gond.
egyik héten zöldel mész, másikon meg sárgával...?
lofaszt ami egyszer benne van azzal mész élete végéig kb cirka ugye...
de emlithetném az idétlen hűtő felfogatást 08-tol, meg a vázban elmenő hűtő csövet....ésatöbbi...
amugymeg a power dekni idétlen gumi tömitéséröl beszéltem ami félig a hengerre, félig a deknire kéne tömiteni egy labirintos megoldásu gumival gyakorlatilag majdnem az összes könnyezik ott...
na ugyan ezt a gasgas megoldotta ugy hogy felvitte a power vezérlö rudat a blokk tömbön egy lyukon ennyi..sosincs baja...
na ezen szakadtam.. a szerinted kritikán aluli power vezérlő rud ami csak annyit csinál hogy fel-le huzogatja a kis kart ...ez tényleg egy kardinális probléma...gyakorlatilag sose romlik el kategoria.. akkor legalább mondanál olyat ami tényleg baj szokott lenni a gasgas-on a gyakran elrepedő letörő lábtarto konzol... az bajság...
amugymeg leszarom mindenkinek a narancs fanatizmusát, én sokkal kritikusabb vagyok velük ,mint egy elfogult fun...
a lényeg vannak rajta igen ostoba megoldások ratyak anyagbol, jol tulárazott motorként....
mielött még bárki megvádolna, aki ismer az tudja hogy gasgas fun sem vagyok, nekem teljesen tök mindegy milyen márka..vagy milyen szinű... szarok rá... egyszerü legyen és megbizhato ..ennyi érdekel más nem