szia.
nekem van. de +az nincs ..de van..tapasztalatokat meséljek róla?vagy mért kédred hogy van?csak ezért..
ja eladó..az van a ktm kereskedőknél 2150ft /db...
nézd meg hogy jó É rá mert egy okos barátom egy másik fórumból vett 2.1 bárossat!de mint kiderült ez csak honához meg japóhoz jó..szóval lehet az ember a te embered..bár nem tom mia lófasznak a 2,1 bár.. hogy szétnyomja a vizszivattyú szimeringet..
mert az 1,4 es sem kicsi az 1,8 as az már döfi de 2,1bár...az már...mondjuk azt mondják a hűtők simán kibirnak 3 bárt de azért ez kicsit sokkk...
zsiri. nézted a meleginditó mütymüttyöt...
mert tegnap hogy voltunk kint és vissza csavartam a szerintem normális alapjáratra az fcr 41 4125A tipusú karbi csavarját..nagyon jó volt vele a gyors patakokban lefelé.. de a meleginditó az már szinter mindég kellet ha eldőltem...szóval van?
háu meni ...vagy máccs
vát is de prájsz
a suziki 2007ig az olyat használt nem a keihin negyven egyesén is ...hogy az a keihin az ehhez egyzehető lehet..gyanús hogyigen de ki tudja ezt?
Az SMC innen való Szombathelyről és itt nem volt soha semmi baja!
Nem kell nyuka piszkálni aztán akkor nem romlik el, nem állítódik el!
Ha meg mégis hozzá kel nyuka-piszkálni akkor tegy ezt olyan aki ért hozzá!
Szerintem!
Egyébként az Utazó cimű videókban (ide is fel van töltve) sokszor feltűnik ahogyan hasít vagy éppen ágaskodik!
Azt a motort igen sokáig hirdették amit te megvettél.
Régen a supermoto topicban volt is róla szó hogy valami kínja lehet hogy nem viszik el. PErsze lehet hogy nincs, ert használod biztosan jó. De attól még lehet hogy valami katyvasz volt és blokkfelet cseréltek.
Azok az illesztések amire én gondoltam nem függenek össze az olajfolyással.
A hengernél pl a jobb blokkközép középen később kezdődik magasodni mint a bal, meg a blokk alján sincs egy sikban mindenhol, meg a tetején a karbi alatt van egy csavar ami összehúzza a 2 blokkoldalt, na az is elég érdekes.Az egyik oldalon a csavar középen van, a másik oldalon meg majdnem az anyag szélén van a furat része ahol a menet van.
Amúgymeg mi van akkor ha tényleg a kuplung oldali oldaldekninél folyik?
(egyébként meg nem irtam hogy nem cseréltem réz alátétet)
Nálam szétköpködi az olajat az olajbeöntő kupaknál, és még a víz is szivárog a hengerfejnél az anyja betyár szentségit :D de csak nagyon minimális szerencsére mivel sem az olaj sem a hűtővíz nem fogy belőle látványosan de azért mégis zavar.
öööö a rezet én újra kilágyítottam ( fel kell pirosra hevíteni majd vízbe tenni) és tökéletes volt. Szereléskor és olajcserekor Ez nem parasztság de traktoroknál meg ugye ahol réz alátét tömít ezt a technikát alkalmazzák. Lehet a KTM-nél nem lenne szabad, mert a gyár azt írja elő:csere. De mivel bevált így ez problémát nem okozott
Ja, ez ott kezdődik, hogy minden olajcserénél ki kellene cserélni a réz tömítő alátéteket is. Ezért van olajszűrő szett az LC4-hez is. Persze a fiatalok találnak olcsóbbat, ami persze hosszú távon nem az, mer sírnak, hogy csöpög az olaj, meg a hülye labanc nem tud motort építeni...
Felesleges azért szétszedni hogyha csak egy kicsit könnyezik.
Csak a tömitések 20-ba kerülnek.
Az osztrákok nem értenek az illesztésekhez valamiért
Enyémnek is hogy teljesen más a jobb blokkközép mint a 640 meg 625-ön tiszta csálén vannak az illesztések.
Nem értem hogy lehetnek ilyen trógerek azért.
Nekem a kuplung felőli tömités adta meg magát szerintem, mert csöpög egy hangyafasznyit, de majd következő olajcserénél megnézem hogy folyik-e tovább mert lehet csak a réz alátét mellett ereszt az olajleeresztőknél.De most azért nem akarom kiengedni az olajat meg vissza.
Akkor szervizelj ha baja van
Vezérműláncot nem hiszem hogy hamar kell majd cserélni.A többi meg a kötelezők, csapágyak itt-ott (kormány,kerekek)
Na akkor nem bántom még. Lehet jövő nyárra egy szervizt beiktatok majd hogy megnézzék hogy van a kicsike és majd akkor kicseréltetem a tömítést!
Köszönöm a segítséget :)
nekem is olyan, sőt eddig akikkel beszéltem mindenkinek van ott minimális. no para majd ha már rendesen folyik, akkor indokolt a csere. ezért kár bontogatni.
nekem van. de +az nincs ..de van..tapasztalatokat meséljek róla?vagy mért kédred hogy van?csak ezért..
ja eladó..az van a ktm kereskedőknél 2150ft /db...
nézd meg hogy jó É rá mert egy okos barátom egy másik fórumból vett 2.1 bárossat!de mint kiderült ez csak honához meg japóhoz jó..szóval lehet az ember a te embered..bár nem tom mia lófasznak a 2,1 bár.. hogy szétnyomja a vizszivattyú szimeringet..
mert az 1,4 es sem kicsi az 1,8 as az már döfi de 2,1bár...az már...mondjuk azt mondják a hűtők simán kibirnak 3 bárt de azért ez kicsit sokkk...
zsiri. nézted a meleginditó mütymüttyöt...
mert tegnap hogy voltunk kint és vissza csavartam a szerintem normális alapjáratra az fcr 41 4125A tipusú karbi csavarját..nagyon jó volt vele a gyors patakokban lefelé.. de a meleginditó az már szinter mindég kellet ha eldőltem...szóval van?
háu meni ...vagy máccs
vát is de prájsz
a suziki 2007ig az olyat használt nem a keihin negyven egyesén is ...hogy az a keihin az ehhez egyzehető lehet..gyanús hogyigen de ki tudja ezt?
Keresek hűtősapkát 1.6 vagy 1.8-ast ,rmz-hez kellene de szerintem a ktm-é is ugyanilyen.Akinek van jelezze előre is köszönöm.
Nem kell nyuka piszkálni aztán akkor nem romlik el, nem állítódik el!
Ha meg mégis hozzá kel nyuka-piszkálni akkor tegy ezt olyan aki ért hozzá!
Szerintem!
Egyébként az Utazó cimű videókban (ide is fel van töltve) sokszor feltűnik ahogyan hasít vagy éppen ágaskodik!
video
Soha nem jutott volna eszembe ilyen amikor agyaltam rajta pár éve
Asszondják az okosok hogy te leszel a parti felelős
Nem!
Akkor meg?
A blokkfelet egyben gyártják és nem szokás cserélni csak szintén egyben.
Meg VEGA is.Akkor van vele valami azzal is?
Még ha neadj isten cserélték is valamiért akkor is ha gyárira cserélik illeszkedni kéne.Vagy mi ez utángyártott?
Vagy lehet Axelfy öntötte
Azt a motort igen sokáig hirdették amit te megvettél.
Régen a supermoto topicban volt is róla szó hogy valami kínja lehet hogy nem viszik el. PErsze lehet hogy nincs, ert használod biztosan jó. De attól még lehet hogy valami katyvasz volt és blokkfelet cseréltek.
A hengernél pl a jobb blokkközép középen később kezdődik magasodni mint a bal, meg a blokk alján sincs egy sikban mindenhol, meg a tetején a karbi alatt van egy csavar ami összehúzza a 2 blokkoldalt, na az is elég érdekes.Az egyik oldalon a csavar középen van, a másik oldalon meg majdnem az anyag szélén van a furat része ahol a menet van.
Amúgymeg mi van akkor ha tényleg a kuplung oldali oldaldekninél folyik?
(egyébként meg nem irtam hogy nem cseréltem réz alátétet)
Csak a tömitések 20-ba kerülnek.
Az osztrákok nem értenek az illesztésekhez valamiért
Enyémnek is hogy teljesen más a jobb blokkközép mint a 640 meg 625-ön tiszta csálén vannak az illesztések.
Nem értem hogy lehetnek ilyen trógerek azért.
Nekem a kuplung felőli tömités adta meg magát szerintem, mert csöpög egy hangyafasznyit, de majd következő olajcserénél megnézem hogy folyik-e tovább mert lehet csak a réz alátét mellett ereszt az olajleeresztőknél.De most azért nem akarom kiengedni az olajat meg vissza.
Akkor szervizelj ha baja van
Vezérműláncot nem hiszem hogy hamar kell majd cserélni.A többi meg a kötelezők, csapágyak itt-ott (kormány,kerekek)
Köszönöm a segítséget :)