szali pl ktm kecskemét...pedig már ott jópárszor áttették a palánkon...lehet szereti ha átbasszák
de ott van ocsa, győri auner, egyszergomi okr,nyiregyháza...
meg még ha beütöd a gógliba hogy ktm alkatrészek...akkor kb 11345878db találatod lesz
Jolvan akkor, az üres olajos Motorex dobozokon és a fényképeken kívül semmi nem maradt.
Dee az már biztos, hogy a következő motorom is igazi Motor lesz :D
Csak győzzem kivárni...
Csak nem eltörted a kitámasztódat? Mert amikor még csak keresgéltem motorokat és fórumokat olvasgattam, akkor írták páran, hogy sikerült már eltörniük, már kezdett típushibának tűnni a dolog...
ez igaz...
szali mocskosssul jól beállija a verdádat...
kicsivel töbet fog enni menit eddig(egy t-34 es harckocsi evett).
de legalább nem fog csörögni... a szegény keverék miatt..
vizont olyaan fílingje lesz mint egy örökélet üzemóra mentes áplililya rx 50ccm nek..és mint mondom az a wr 250 már nem üzemórás lesz mert majd hozzád jár az üzemorvos....
mint szalihoz is...mert szali nem akarta hogy erős legyne a gépe mint egy ötvenes de meg tudta csinálni ..a lehetetlent
mondjuk az akkori szalinak ez még igy is elég erős volt.
srácok segitség kéne...
vettem egy lábmordzsini dilyablót..és a 492 lóeröt szeretném kicsit szeliditeni..úgy 49,2 lóerőre..mit csináljak hogy csináljam
válasz:vegyé egy 50 tavriát..és akkor már 10%belül vagy a lóerőkkel...
moslékot a disznóknak... disznókat a marháknak...marhákat a parasztoknak...parasztokat a ktmeknek
jáájjj kihagytam a csika tuningot.. belefursz a dugoba.... de nem az oldalán a gátnál....
nyeet. a tetejénátbököd egy tetszőlegesen választott furoval... igy fasza lesz a kenése a dugo belsejének.. valamint nemhogy kétütemű lesz hanem egyenesen 1-ütemű ... egyszer akar majd mindenhol sűriteni robbani kipufogni, szivni abszolult gazdaságos occso motor.
kátélyem gödörlő.. és a kátélyem gödörlő...ne zsiri nem bántscshÁÁ
de ott van ocsa, győri auner, egyszergomi okr,nyiregyháza...
meg még ha beütöd a gógliba hogy ktm alkatrészek...akkor kb 11345878db találatod lesz
Ami főként megfogott:
-SMR első pár teleszkóp 694.000ft
hátsó pedig 513.000ft
az én ötletem: leveszed a pipát!
Én KTM-hez innen szoktam rendelni alkatrészt.
Kuplunglamellák után érdeklődöm és a lánckeréknél lévő tengely szimering is kellene.
Hát a jól bevált 450 vagy egy 525 :D Van időm kitalálni...
Dee az már biztos, hogy a következő motorom is igazi Motor lesz :D
Csak győzzem kivárni...
Csak nem eltörted a kitámasztódat? Mert amikor még csak keresgéltem motorokat és fórumokat olvasgattam, akkor írták páran, hogy sikerült már eltörniük, már kezdett típushibának tűnni a dolog...
aki nem volna képben...tavria a moszkvics alakó és a lada szamara után következő oroszmocsok
szali mocskosssul jól beállija a verdádat...
kicsivel töbet fog enni menit eddig(egy t-34 es harckocsi evett).
de legalább nem fog csörögni... a szegény keverék miatt..
vizont olyaan fílingje lesz mint egy örökélet üzemóra mentes áplililya rx 50ccm nek..és mint mondom az a wr 250 már nem üzemórás lesz mert majd hozzád jár az üzemorvos....
mint szalihoz is...mert szali nem akarta hogy erős legyne a gépe mint egy ötvenes de meg tudta csinálni ..a lehetetlent
mondjuk az akkori szalinak ez még igy is elég erős volt.
srácok segitség kéne...
vettem egy lábmordzsini dilyablót..és a 492 lóeröt szeretném kicsit szeliditeni..úgy 49,2 lóerőre..mit csináljak hogy csináljam
válasz:vegyé egy 50 tavriát..és akkor már 10%belül vagy a lóerőkkel...
moslékot a disznóknak... disznókat a marháknak...marhákat a parasztoknak...parasztokat a ktmeknek
Tőled még nem kérdezték hogy lett 280?
nyeet. a tetejénátbököd egy tetszőlegesen választott furoval... igy fasza lesz a kenése a dugo belsejének.. valamint nemhogy kétütemű lesz hanem egyenesen 1-ütemű ... egyszer akar majd mindenhol sűriteni robbani kipufogni, szivni abszolult gazdaságos occso motor.