Miért mindenki üveggyapottal próbálkozik?
Meg a másik, kőgyapot, amivel a házat szigetelik
Van direkt kipufogóba való kerámiagyapot ami olyan mint a szőnyeg, össze van szőve keményen.Olyat beletekersz és pipec.Azt soha nem fújja ki.
Én most vettem és egy Akra dobot csináltam meg király lett.
4300ft volt és vágni sem kellett belőle, csak rátekertem és ment rá a palást.
Sziasztok. Tud valaki valami tippet adni,hogy mivel tömjem ki az lc4-es kipufogóját? Üveggyapotnak 100km után nyomaveszett a dobból. A képen látható dobról van szó.
Érdekelne, hogy ezzel a cuccal, mennyire van hörgő hangja a motornak. Nemrég én is csináltam egy hasonló fedelet, de nagyon idegesített, hogy rohadt hangos lett a szívóhang (mondjuk én egy 2 mm vastag lemezt lyuggattam ki, elég sűrűn). Nekem teljesen gyári a kipufogó, ha tuning dobom lenne, biztos nem hallanám :) Vagy más tuning fedelekkel is elég zajos, van valakinek tapasztalata? Köszi
Hibáltan 450 EXC rengeteg extrával(talóharisnya,vázvédő,blokkvédő,alubetétes kézvédő Magura kormány Havasi WP hátsó gátló,vastag Metzeler belső stb...
magyar papiros forgalmis törzskönyves 2004 12.
580 000HUF akciósan Fix
Van egy 2004-es,950-ér,papíros,hibátlan.3 éve van a srácnál,talán 5 órát ment vele,azt se keményen.Előtte utcán ment vele a gazdája.Makulátlan a motor.
Vagy 2004-es,kb 80 órás felújított motorral (dugó,hajtókar,főtengely csapágy,szelepek meg minden szar a belébe),karcos idomokkal,papíros,800-ér.Ahhoz adják az összes karcmentes gyári idomot is.
Ezekért a régebbiekért majdnem többet többet kérnek,mint az újabbakért,de ez van.Ezeknek ennyi az ára.Mindenki hibátlan,majdnem új motort akar venni,szinte ingyért.
130óra 1milláért?Ennyi az áruk!Vegyél crossmotort akkor vagy más márkát!Külföldön se olcsóbb ám a használt 525-ös.Nézd meg osztrákban vagy németben de még olaszban se kapsz sokkal olcsóbban.Főleg ha műszakis itthon azt is számold hozzá hiába nem használod utcán azért előny a műszakis motor.Legfeljebb kivonatod.Én 880-ért hirdettem az 525-öst 260üzemórával és kutya se hívott ezért le is vettem.Jobb motort ennyiért mit veszel?2T-k is moslékdrágák és még nincs is belőlük.Úgyogy ha nincs pénzed akkor ne sírjál hogy nem kapsz hibátlant!Anno mi is kifizettük értük a milliókat!
Igazad van! Kb. 1 éve keresek 525 2005-07 közöttit, bitang drágán akarnak eladni annyira leharcolt motorokat, hogy kész vicc! 130 üzemóra fix 1milla körül. Másik variáció . 400 üzemóra 800ezer, élőben megnéztem, nem volt olyan idom/csavar amit ne akartam volna cserélni rajta.
Ha 1-miska lenne a kikiáltási ár,akkor még el is gondolkodnék rajta,h megkérem 900E-ért ha tényleg 17üó-ás,de az a 1,5-miska az olyan aránytalan mintha az eladó egy másik bolygón élne!
Bár lehet a Raptor bácsi az oka
Meg a másik, kőgyapot, amivel a házat szigetelik
Van direkt kipufogóba való kerámiagyapot ami olyan mint a szőnyeg, össze van szőve keményen.Olyat beletekersz és pipec.Azt soha nem fújja ki.
Én most vettem és egy Akra dobot csináltam meg király lett.
4300ft volt és vágni sem kellett belőle, csak rátekertem és ment rá a palást.
Esetleg ha valakit érdekel szoljon
ha esetleg valaki érdekel
magyar papiros forgalmis törzskönyves 2004 12.
580 000HUF akciósan Fix
Vagy 2004-es,kb 80 órás felújított motorral (dugó,hajtókar,főtengely csapágy,szelepek meg minden szar a belébe),karcos idomokkal,papíros,800-ér.Ahhoz adják az összes karcmentes gyári idomot is.
Ezekért a régebbiekért majdnem többet többet kérnek,mint az újabbakért,de ez van.Ezeknek ennyi az ára.Mindenki hibátlan,majdnem új motort akar venni,szinte ingyért.
mondjuk a kettőért 1 millka..
azért kicsit túlzásokba van esve az ember,mit kér az 525ért..
naneröhögtesetek már ilyen számokal.... pár embernek van baj a fejében,