cege látom neked is ilyen géped van nálad is előfordult ez? Mit csináljak vele? Hagyjam a fenébe, csak ügyeljek az olajszintre vagy mit? Nem lenne jó ha szétkellene bontani :S Nem vészes csak épp látszik hogy egy kicsit kidolgoz!
Még arra lennék kíváncsi hogy milyen gyakran kell szervizelni és miket? Gondolok itt szelephézag állításra vezérműlánc feszítés, ellenőrzés és társai!
Üdvözletem
Ahogy mosogattam a gépet arra lettem figyelmes hogy a hengertalpnál némi olajszivárgás van, gondolom a tömítéssel van valami problem, nem tömít teljesen! Mással is fordult elő már ilyen?
Nézd meg most a szelephézagot, és azt is jól áll e a vezérlés ha ezek jók akkor még a régi szelepeknél égett el. Ekkor 1 bontott karbi és go! Ha viszont most nem jó a hézag főleg a szívóké, vagy a vezérlés nem áll jó helyen akkor szét és átégéstől függően szelep csere+ karbi!
maki igaz .. hajlitok egy vezérdrótot és kötegelővel ráteszem..mint egy sinbe rakott ..sinbe rakott
erre nem is gondoltam..mert bovdenem az van...
holnap kilépünk megent és megfigyelem..leveszem az alapjáratot egész normálisra ..de ott máér eldölt hejzetekből flállitva hegyoldalt buta helyzetből nem indul..de ha a melegindítóval könnye röfffen akkor megcsinlom..mert az tuti déván bén helyeken.. nagyon nehéz volt az első nap.. másnap meg mikor kiagyaltam...a lépéseket..
1step: jobb kézzel meleginditó kihúz..
közbe bal kézzel fogom az elsőféket...mert nem akarok lejjebb csúszni!.jobbal kuplung be.. a motort lecsúszás ellen tolom fölfelé kézzel mert az meg csúszik lefelé egyből ha a kuplung behúzódott!...és megrug ami megent lefelé akarja vinni az sx et...meleginditóval egyből felpörög ami király ..meleginditó nélkül 4-5 rugás mire egyszer böffen...és leszopatom magam..mert ilyne helyzetben egy rugás is nehéz nem hogy 4-5
de meleginditót ekor vissza kell tolni...namost ha sebességbe rugtam és a féket is fogom akkor ez ...elég nehéz..ilynekor qplungal lehet tarttatni és balkézzel meg át a tank felett piros gomb betol...és már ruggathato is tovább felfeé magam...
ha a meleginditó nincs használva....hát az első nap full szopás volt...az miatt hogy eröltettem hogy simán induljon..tekertem felfelé az alapjáratot..ami meg lefelékben a motorféknél..kúrva szar...
szóval kell az alacsony(normál!) alapjárt a motorfék miatt motorfék is meg az is hogy könnyen induljon..szópó helyzetben is...
a dekó kart már akkor leszereltem mikor megvettem az 525öt és annak a helyére egy olyan karos meleginditó pont beleillik a képbe..kuplungot is be tudom húzni meg a meleginditót is
nem kell procedúra az inditáshoz...és az egyből életre kelő motor sokat segit ahhoz képest mikor leszopatom magam és lecsúsztatom a motort még rosszabb szituba...mert nem indul 4dik re sem..plussz még jól ki is fáradok..mert pengeélen táncolva hogy leborulok vagy sem +még rugni is...
tudom tudom erre van az öninditó..de mi a fasznak +10 kiló a motorra ha egyből indul...procedúra mentessen!
holnap megfigyulom ezt a témát még erősebben...és jövőhétem meg indul a meleginditó átszerelés
Azt tudom hogy kapható powerpartsba szivató..olyan kormányra kivezetett,meg kellene nézni egyezik-e?
vagy..elvágod azt a részét ami működtet..rézből van..mellé forrasztod a bovdent..kivezeted,a kanyart meg 3féle módon gondoltam így hirtelen...hajtasz a bovden külsejére egy csövet..benzin slagot formára hajtva benzinben megkeményítesz..vagy hajlítasz egy ívet akár miből és a bovdenhez zsugor csövezed ..annak idején pont ezt terveztem a 426-os yamira
sziasztok.
segitség kellene.. láta mén valakinél olyat hogy a melegindito gomb az fc r41 es karbin ki volt vezetve bovdenossan a kormányra.
ha valaki le tudná irni hogy hogy csinálta..vagy csak áljak neki szedjem szét és valami bovdennel rakjam össze...
igazándiból az a kanyaros része amitől félek..mert olyan bovden kellene ami úgy meg van hajlitva a háza...90fokban
06704596533