Az a másfél év motorozás utáni csere nem is lenne eget rengető minden héten 50km megy a motorral.
Akkor kb 4000km kellene kibírnia lightosabb motorozással.
Egyébként mennyire húzós hozzá egy dugattyú szett?
Köszönöm a segítségedet.
Holnap megyek megnézni Pilisvörösvárra, tényleg nem szeretnék abban bele esni hogy elhozom azt pár napra rá valaki gond lesz vele.
Valaki aki ért hozzá nem bánnám ha eljönne velem.
hobbi szintem 1-1,5 év, km-ben nem tudom attol fűgg ki hol milyen körülmények között használja...
merthogy másképp kopik egy sziklás mászos poroszkálos motorozáskor, és másképp ha valaki utcán nyelezi....meg aztán olaj minősége, milyen alapos volt a karbantartás, légszűrő stb...
ha biztosat akarsz tudni és megnyugtatni magadat, henger lekap megmér ...
amugy egy 300-nál ne igen várj komoly teljesitmény csökkenést, elvégre egy 2t 72-es dugoval... szoval nem kicsi..
ha nagyon össze van esve a dugo,és log már akkor kis fordulaton kolompol...
EXC300ban 6800km van benne összesen, fél éve lett cserélve benne a dugó, azóta ment kb 2000km, cserés lehet újra a dugattyú vagy nem kell ez végett aggódni?
Semmi hangja nincs a blokknak, nem csörög.
Hozzávetőlegesen egy dugattyú csere után mennyit mennek el újabb cseréig?
Azzal kapcsolatban kérnék tanácsot az értő közönségtől ,hogy vajon ktm sx-f 250-be használható e a motul 300v 10w40 olaj mert a gyátó 10w50-est javasol ( sőt a szervízben azt mondták ilyen melegben jobb a 60-as ! ) mivel maradt a régi motor után és sajnálnám kidobni!?
Vazze, itt áll a műhelyemben a saját motorom. KTM XCF-W 250 4T. Van lámpa, de butított. Ami annyit tesz, hogy van egy be-ki kapcsoló a műszeregység mellett, nincs féklámpa, duda, index, stb.
Keresek 2001 lc4 Supermotohoz hátsó fehér indexet !
tityi@citromail.hu.
Köszi.
Meg tudnátok nézni, hogy EXC 525-n milyen fesszabályzótok van?
Az 525ös betámon meghalt az enyém, 16,2-t tölt.
Ez van ráírva a fesszabomra: SH721AA, alá meg 4.N 121. piros, fehér, sárga, és fekete kábel megy bele.
Na ilyet honnan szerzek...?
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
mondjuk én biztos nem vennék meg egy ilyen öreg motort 6 kiloért, de szived joga mire költöd a pénzed...
szalajtos is árulja az övét az 250-es, ujabb idomos, egy rakat alkatrészel, gasgas-ban megtalálod..
Valaki tudna segíteni hogy hol lehet venni gyári matricaszettet vagy matricát ktm 525 sx 2006 os modellre?
Előre is köszi
Üdv
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Az a másfél év motorozás utáni csere nem is lenne eget rengető minden héten 50km megy a motorral.
Akkor kb 4000km kellene kibírnia lightosabb motorozással.
Egyébként mennyire húzós hozzá egy dugattyú szett?
Holnap megyek megnézni Pilisvörösvárra, tényleg nem szeretnék abban bele esni hogy elhozom azt pár napra rá valaki gond lesz vele.
Valaki aki ért hozzá nem bánnám ha eljönne velem.
merthogy másképp kopik egy sziklás mászos poroszkálos motorozáskor, és másképp ha valaki utcán nyelezi....meg aztán olaj minősége, milyen alapos volt a karbantartás, légszűrő stb...
ha biztosat akarsz tudni és megnyugtatni magadat, henger lekap megmér ...
amugy egy 300-nál ne igen várj komoly teljesitmény csökkenést, elvégre egy 2t 72-es dugoval... szoval nem kicsi..
ha nagyon össze van esve a dugo,és log már akkor kis fordulaton kolompol...
Semmi hangja nincs a blokknak, nem csörög.
Hozzávetőlegesen egy dugattyú csere után mennyit mennek el újabb cseréig?
"XC = No lights, close ratio transmission
XC-W = No lights, wide ratio transmission
EXC = Lights, wide ratio transmission
On the four stroke side it is more complicated because it changes year to year.
Currently (400cc and larger, the 250s are a little different),
EXC = street legal dual sport, SOHC (XC4) motor, 6-spd, open chamber forks
XCW = no lights, off road, SOHC (XC4) motor, 6-spd, open chamber forks
XCF = no lights, off road, DOHC (RF4) motor, 5-spd, closed chamber forks
SXF = no lights, MX, DOHC (RF4) motor, 4-spd, closed chamber forks
"
xcw=exc