Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok köszi, a 4 sebesség miatt nekem sem szimpi, mert nem krosszozok...
nem tudom, csajom ugyis elkölti..
na ez konkrétan pont az enyém volt....egy rövid ideig...

ha krosszozni akarsz arra jo...endurora nem ajánlom...
megtudakolom,mi,merre,hogy,ha aktuális ,akkor írok..
Tudok rá többet szánni, de gyanítom az sokkal több lesz. Én 7-800k-ig nézelődök...
tudok egy megbízható 450xc-w-t 2010est... ha tudsz többet szánni a dologra...
Köszi, akkor így tárgytalan a gép, mert a 4 sebesség az kevéske, pedig tetszene a gépezet.
na ez volt a ronis motorkája erről beszélt...

Bálint igazad van 450ről volt szó én kanyarodtam el, sokat agyaltunk kérdezősködtünk mivel másabb blokkon belül az xc,xc-w és exc, de esküszöm leszarom,mennek az a lényeg!

ideért a fejidom! fel is raktam,bíztam azért benne hogy megvan a fékcső határoló és telóhoz fogató is,sebaj,a narancsét meghekkeltem rá :)
Pénz ode ért-e már? köszi
Nem tudsz valahol olyan online katalógust, ahol a korábbi modelleket is meg lehet találni? A KTM honlapján csak a 13as gépek vannak.
Gugliban sem találtam, így hirtelen semmi jót.
köszi
A mai napig is létezik XC meg XC-W is. Tudtommal a "W" a hosszabb váltót (wide-ratio transmission) jelenti amúgy.
Hello,
Köszi a válaszokat.
Én konkrétan az alábbi példány miatt kérdezem
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_xc-f_450_xc-590
7305
Nekem endúrózásra kellene, így ránézésre meg tudjátok mondani ez melyik lehet? Nem akarok vakon elmenni megnézni...
Az enyém pl. XCF-W 250 4T. A váz és a blokk megegyezik a krossz verzióval, annyi az eltérés, hogy hosszabb a váltó, és rajta van az önindító, és a butított lámpa. Így 2,5 kg-val nehezebb csak, mint az SX-F. A teló nem puhább, hanem teljesen más, mint a krossz verzió. Sokkal butább, nem a nagy asztalokra van kitalálva. Az meg, hogy endurózásra alkalmatlan lenne, azt cáfolom. Ez Enduro és EC motor igazából, nem krossz.
XC 450-esröl volt szo...
tudomásom szerint a 2t egészen 2010-ig XC-W-nek hivták,mondjuk fasz se tudja az a W minek volt ott...

2t-ben , 2011-töl megint elhagyták a W jelölést tudja rosebb miért , ami azért is hűlyeség a KTM piárosok részéröl mert a qvadnak is XC 525 a megjelölése...
van némi képzavar mit is akarnak mattighofenben a betükel...

amugy kimondott amcsi piacos holmi lágyabb futomű, a hat fokozatbol az első kettő a krosszé, a többi az exc... nincs rajta lámpa,a vezeték benne van, van viszont 3 hétig működő önindito...

meg még régen 04-05 környékén létezett XC 450 jelölés az is kimondottan amerikai piacra lágyabb futomű, amugy full krossz,4 gang, olyanom volt arrol beszéltem...na az alkalmatlan endurora bolond mint barom,

amugymeg leszarom mivan ráirva..xcwfqpcrwf...

a legjobb motor akkor is a rozsaszinű derbi senda ...
nem nem... van olyan is ahogy mondod..pl a Nagy Petié is xc300-w de amiket én póbáltam azok sima XC-k
azok xcw-k...
bár ez attól függ milyen modellre gondolsz..lehet a te volt 4sebességes xc-d nem való endurora,de több ismerős is ezt használja,van egy 450xc is 2010es még Nagy R is azzal ment,az ő motorjáról van szó...sőt a 2T XC modellek kivállóak,6sebességes,önindítós,könnyű és a futómúve eszméletlen jó 12-es 13as modellnek...azzal volt lehetőségem menni,azért írom...
az xc amerikai modell, az ottani cross-country versenyekre kreálta a KTM, majdnem krossz,lágyabb a futomű, 4 sebességes , endurora alkalmatlan...
elkelt.
Sziasztok
Valaki használ 450 XC-t? érdekelne a tapasztalata, illetve, hogy ezek az exc-k és az sx-k között állnak félúton, vagy miben tér el ezektől?
Köszi
L
Helló megvan még a ktm fejidomod a fehér? lámpa van hozzá?
Én csak idéztem duke620-tól!
Helló! most olvastam hogy szoktál szerelni KTM lc4-eket! 1-2 kérdésem lehetne ha nem gond? e-mail ban írhatok? köszi
összes japán és a lapkás Ktm....
Ezeket az értékeket,hol adják meg,hol találtad? pl-mely gyártók?
Szia kösz de az nekem nagyon sok esetleg SM szett nélkül vinném úgy mennyi lenne?