Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is szemezgetek a tieddel, csak előbb az exc-t kéne elpasszolni...
A kintiek 3500€ tól kezdődnek és még egy 100-as rájuk a papír és ezek a fapados darabok.
Egyáltalán nem vettem fejembe az 525 témát. Van még 1-2 haver akikkel SM-ben gondolkodunk, és most jutottunk el oda, hogy most éppen az EXC-ről keresünk infókat. Más endurokhoz képest elég sok fut belőle SM-ként, jól néz, meg KTM, ezért járunk most utána ennek.
Nekem alapvetően az SMC ami úgy "kedvenc". Nálam első az aszfalt lenne, és a kanyarok. VEGA 660-asa, ami most fent van, tűnik a legjobbnak a piacon (sok smc érthetetlenül okmányok nélkül van hirdetve), de mivel a motorvétel még odébb van, arra nem alapozhatok, hogy megvár engem az a motor.
A német oldalak tele vannak smc-vel 660/625 egyaránt, "állítólag" emberi KM adatokkal, csak nem tudom mennyire lenne zűrös hazahozni és lepapírozni egyet.
Köszi a hasznos információkat!:))
kishapsi: SMC-n, ha jól tudom komolyabb karbi is van (legalábbis a 660-ason).
Csak LC4-em van, a másik típust csak hallomásból és szerelők tapasztalatából ismerem. De így is teljesen egyetértek az előttem szólóval.
az smc az miben másabb az lc4 től?
gondolom másabb a fék/futómű hangolása...

motorikusan van vmi nagyobb különbség a ccm-t leszámítva?
Na jó, az a Taki fejéből pattant ki, aki tudjuk hogy elég "érdekes" figura Ettől persze még csípem, de attól még a tény, tény marad
Derbi Senda... ebböl nem engedek.
jahh végül is a szegedi srácok is rendeznek minden évben moped rallit terepen Budapest-Szeged utvonalon...
gondolom csakis azért mert kényelmes...
A régi SC-mmel (ami állítólag kényelmetlenebb a sima LC4-nél) mentem 600 km-t is egy nap (Faaker See-Bp), 4-500-akat meg többször is...nem mondom hogy nem tudtam volna élvezetesebb programot elképzelni, de nem is jött el tőle a világvége
Biztos én vagyok rosszul összerakva, de én anno gond nélkül lementem lábon a 250-essel az Albert Petihez Veszprémbe meg vissza...a 125-össel Szombathely az valóban kicsit több volt mint ami jólesett volna

Amúgy ha jól értettem, az érdeklődő kolléga sem világ körüli útra akarna menni a motorral...
csak azért mondod, mert még nem mentél rieju rr50 el
akkor is a világ legjobb superlotyoja a rozsaszinű Derbi Senda és punkt-tum

azon 1000 km-er se kottyan meg, ugy suhan az idő...
nem beszélve, hogy a sm szett jobban tapad, a kuplungot és a főtengelyt is jobban gyilkolja
Az is túl keskeny, hiába zselés...ja, és általában az van mindegyik EXC-n, igaz?
Tényleg nincs értelme ezen vitázni, úgyis mindenki érzelmi alapon választ. Az viszont tény, hogy supermoto üzemmódban kapja a legtöbbet a motor. Mert ott mindig forgatva van, és sokat mész vele monoton, ugyanazon fordulatszámon. És ezek a blokkok azt nem szeretik...
3-400 km már szinte minden járműben kényelmetlen 1 huzamban...

a hayabusa is kényelmetlen volt pedig csak Debrecen oda-vissza volt
kivétel ha zselés ülés van az exc-n
L45449/L45410 a kormánycsapágy száma...
ezt mond egy 400km-es nap után.. jó, az lc4-en is szétülöd a hátsód, de az 300ig még nem gáz, az EXC viszont már 150nél erősen besírós. főleg ha monoton.
Ez akkor lenne igaz, ha állva motoroznál egész nap. Az 525 ülve gyötrelem...
de többször olvasta a totalcaron a népítéletben, hogy milyen jó sm-nek az exc

és tényleg jó volt, mert egy ökör motor csak mikor jobban bele húzol akkor 1 nap alatt szétgyilkolod benne az olajat, és kicsit luxus dolog napi 10 pénzt dobálni az olajra...
én meg is hirdettem az enyémet még a 10 órát se értem el vele idén, a brigád is széthullik és itt a környéken már sehol nem ehet menni
mi a fenének akarod meggyőzni amikor már ugyis a fejébe vette hogy amaz jobb... mindezt ugy hogy hallota és meséltek rola távoli földekröl jött emberek...


szerintem mindenki azt vegyen amit akar, kezdőknek csakis 300-as 2t, mert halloták hogy az nagyon jooooo, utcára is jo lessz az 525 hajrá...
Szerintem semmivel sem jobb utcán közlekedni LC4-gyel mint 525-tel...a többiben viszont abszolút igazad van