Egyáltalán nem vettem fejembe az 525 témát. Van még 1-2 haver akikkel SM-ben gondolkodunk, és most jutottunk el oda, hogy most éppen az EXC-ről keresünk infókat. Más endurokhoz képest elég sok fut belőle SM-ként, jól néz, meg KTM, ezért járunk most utána ennek.
Nekem alapvetően az SMC ami úgy "kedvenc". Nálam első az aszfalt lenne, és a kanyarok. VEGA 660-asa, ami most fent van, tűnik a legjobbnak a piacon (sok smc érthetetlenül okmányok nélkül van hirdetve), de mivel a motorvétel még odébb van, arra nem alapozhatok, hogy megvár engem az a motor.
A német oldalak tele vannak smc-vel 660/625 egyaránt, "állítólag" emberi KM adatokkal, csak nem tudom mennyire lenne zűrös hazahozni és lepapírozni egyet.
A régi SC-mmel (ami állítólag kényelmetlenebb a sima LC4-nél) mentem 600 km-t is egy nap (Faaker See-Bp), 4-500-akat meg többször is...nem mondom hogy nem tudtam volna élvezetesebb programot elképzelni, de nem is jött el tőle a világvége
Biztos én vagyok rosszul összerakva, de én anno gond nélkül lementem lábon a 250-essel az Albert Petihez Veszprémbe meg vissza...a 125-össel Szombathely az valóban kicsit több volt mint ami jólesett volna
Amúgy ha jól értettem, az érdeklődő kolléga sem világ körüli útra akarna menni a motorral...
Tényleg nincs értelme ezen vitázni, úgyis mindenki érzelmi alapon választ. Az viszont tény, hogy supermoto üzemmódban kapja a legtöbbet a motor. Mert ott mindig forgatva van, és sokat mész vele monoton, ugyanazon fordulatszámon. És ezek a blokkok azt nem szeretik...
ezt mond egy 400km-es nap után.. jó, az lc4-en is szétülöd a hátsód, de az 300ig még nem gáz, az EXC viszont már 150nél erősen besírós. főleg ha monoton.
de többször olvasta a totalcaron a népítéletben, hogy milyen jó sm-nek az exc
és tényleg jó volt, mert egy ökör motor csak mikor jobban bele húzol akkor 1 nap alatt szétgyilkolod benne az olajat, és kicsit luxus dolog napi 10 pénzt dobálni az olajra...
mi a fenének akarod meggyőzni amikor már ugyis a fejébe vette hogy amaz jobb... mindezt ugy hogy hallota és meséltek rola távoli földekröl jött emberek...
szerintem mindenki azt vegyen amit akar, kezdőknek csakis 300-as 2t, mert halloták hogy az nagyon jooooo, utcára is jo lessz az 525 hajrá...
Nekem alapvetően az SMC ami úgy "kedvenc". Nálam első az aszfalt lenne, és a kanyarok. VEGA 660-asa, ami most fent van, tűnik a legjobbnak a piacon (sok smc érthetetlenül okmányok nélkül van hirdetve), de mivel a motorvétel még odébb van, arra nem alapozhatok, hogy megvár engem az a motor.
A német oldalak tele vannak smc-vel 660/625 egyaránt, "állítólag" emberi KM adatokkal, csak nem tudom mennyire lenne zűrös hazahozni és lepapírozni egyet.
kishapsi: SMC-n, ha jól tudom komolyabb karbi is van (legalábbis a 660-ason).
gondolom másabb a fék/futómű hangolása...
motorikusan van vmi nagyobb különbség a ccm-t leszámítva?
gondolom csakis azért mert kényelmes...
Amúgy ha jól értettem, az érdeklődő kolléga sem világ körüli útra akarna menni a motorral...
azon 1000 km-er se kottyan meg, ugy suhan az idő...
a hayabusa is kényelmetlen volt pedig csak Debrecen oda-vissza volt
és tényleg jó volt, mert egy ökör motor csak mikor jobban bele húzol akkor 1 nap alatt szétgyilkolod benne az olajat, és kicsit luxus dolog napi 10 pénzt dobálni az olajra...
szerintem mindenki azt vegyen amit akar, kezdőknek csakis 300-as 2t, mert halloták hogy az nagyon jooooo, utcára is jo lessz az 525 hajrá...