HELLÓ!Van egy kosár eladó belsőgumim.kb 60 db
normál,"vékony",és erősített vastag enduro kivitel:Vee Rubber
17,18,19 és 21 coll,sok méretben,pár látszik a fotón!
vékony 2100,vastag 3200 Ft
Több darabot olcsón,esetleg mindet pofátlanul adom!
csao
Hello!
Egy kérdésem lenne azzal kapcsolatban, mitől van az, hogy a kuplung szinte csak az utolsó néhány milliméterben kezd el fogni (ktm 250 exc)? elvileg nem az utolsó harmadától (1-2 cm) kéne már érezhetően fognia? Nincs valami állítási lehetőség? Válaszokat előre is köszönöm.
Pont azon a helyen ahol a horpadás van valakiért nem akart az a jég miliméterekkel többet tágulni,fúrjál lyukat a horpadással szemben és üsd ki egy dornival.majd hegeszd be a lyukaz kór pálcával vagy co-val...csak ha nagy a horpadás,amúgy meg szard le ugyan olyan lesz
ne bakker..nekem csak kis horpadás van kettő.. két hüwelyk úlynyi
igazándiból melenhgetni fúvogatni nem akartam..de mondom ez a jegelés.. ez szimpadikuss lett volna
ez állat..és el is tudom képzelni..a 4tknél..mert a viz tágul feszit és mindenhol a kör alakot próbálja felvenni a kipufogó mert a nyomás ellen az a legellenállóbbott ugyanis a feszültség egyenletessen oszlik el...nem is célszerű agyig tölteni..csak az a rész legyen viz alatt ami horpadt...kb holnap az sx 525 kipufija is ki lesz horpasztva
a bedugózás semmi képp sem mert a jégnyomása ott tud távozni..igy nem nyomja szét a kipufit..
2tnél ezt senki ne próbálja ki..ott a viz tágulása fagyáskor gyakorlatilag ugy kiegyenesitené a nagy csőkígyót mint a fény.. és valószinűleg több helyen is megrepedne.
de 4tnáél ez nagyon működhet...
Jah esetleg új is érdekelne iszonyat akcióba, esetleg áfa nélkül stb...
normál,"vékony",és erősített vastag enduro kivitel:Vee Rubber
17,18,19 és 21 coll,sok méretben,pár látszik a fotón!
vékony 2100,vastag 3200 Ft
Több darabot olcsón,esetleg mindet pofátlanul adom!
csao
ott a link,minden adat le van írva, ha esetleg több infó kell,akkor pedig rácsörögtök az ürgére!
lamella csere vagy a rugó alatti alátét megforditásával(pl 525nél) tudod erősiteni a kuplungot.
Egy kérdésem lenne azzal kapcsolatban, mitől van az, hogy a kuplung szinte csak az utolsó néhány milliméterben kezd el fogni (ktm 250 exc)? elvileg nem az utolsó harmadától (1-2 cm) kéne már érezhetően fognia? Nincs valami állítási lehetőség? Válaszokat előre is köszönöm.
igazándiból melenhgetni fúvogatni nem akartam..de mondom ez a jegelés.. ez szimpadikuss lett volna
ez állat..és el is tudom képzelni..a 4tknél..mert a viz tágul feszit és mindenhol a kör alakot próbálja felvenni a kipufogó mert a nyomás ellen az a legellenállóbbott ugyanis a feszültség egyenletessen oszlik el...nem is célszerű agyig tölteni..csak az a rész legyen viz alatt ami horpadt...kb holnap az sx 525 kipufija is ki lesz horpasztva
a bedugózás semmi képp sem mert a jégnyomása ott tud távozni..igy nem nyomja szét a kipufit..
2tnél ezt senki ne próbálja ki..ott a viz tágulása fagyáskor gyakorlatilag ugy kiegyenesitené a nagy csőkígyót mint a fény.. és valószinűleg több helyen is megrepedne.
de 4tnáél ez nagyon működhet...
Phiuk vigyétek akire jó!