Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mert a videon amit küldtetek régebben a szerelö beteszi a belsö O-gyűrűt és ugy tolja be a tömszelencét, viszont ha ez a méret nem tud felmenni a homlokra.
ez biztos?
2 van benne, a külső gyári mérete 25,12 x 1,78, a belső 29,1 x 1,6.
Valaki Help!

KTM 520 sx. 2002 es Vizpumpa O-gyűrű méretet kérnék.
Helló! esetleg valaki nem tudja hogy KTM prestige 640 fejidomot hol tudok venni neten és kb mennyiért fekete színbe kellene! köszi
üdv mindenki! régifajta ktm gs 125 höz (88-89-90) tudna vki mellékelni egy robbantott ábrát, fontos lenne, köszi
Figyeljetek már!
Gondolom mindenki találkozott már a szivárgó hidraulikás kuplunggal.
Már egy ideje fosta magát, de nem vészesen úgy 6-700km-t kibirt egy tartály folyadékkal, de tegnap szétszedtem és kicseréltem magamnak is és keX-nek is a munkahengerben az O gyűrűt, ugyanis neki még jobban folyt.
Nincs esetleg valami jobb megoldás erre a jelenségre?
Nem lehet az O gyűrűt valami négyzet profilú gyűrűvel helyettesiteni hogy ne csak egy tűhegynyi rész érintkezzen a munkahenger falával?
Gondolkoztam azon is hogy a gyűrű és a dugattyú nútja közé teszek valamit hogy kicsit jobban eltartsa a gyűrűt, de ezt majd akkor csinálom meg ha nem lett most jó a cserével.
Köszi!
Eladó KTM lc4 CDI hibátlan!
Le kell dugózni és ki kell fújni melegen kompresszorral...
Heló nem egész 2re kb 1,45-50re állítottam így lett nagyon gyilkos már félek is rajta köszönöm a válaszodat
Mivel tudnám kiszedni ezt a horpadást a leőmlőből?
Hello!

A tömszelencére feltettük az új szimeringeket, és az új O-gyűrűket. Láttam a vidin hogy a nagyobbat beteszi a vezérműtengely csapágyához a homlokfelületre. a kisebb O- gyűrűt pedig ráhuzza a tömszelence külsö részére. Viszont nemtudom e hogy az új gyűrű miatt e vagy csak bénák vagyunk de nem akar bemenni. Amikor épp bemenni pedig kilöki a gumi. Valami tapasztalat? Arra is gondoltunk hogy vastag az O-gyűrű...
Tapasztalatod jelezd valahogy,köszi.
Köszönöm a válaszodat kipróbálom!
Gyárilag baloldalt van a golyóscsapágy hidd el.. Hogy miért azt kérdezd a labanc tervezőktől
azé a váltó oldalon van a golyós meret mikor széthúzod akkor egyben meglehet oldani anélkül hogy a kuplungoldaldekniből egy csavart is kivennél...
olyankor az a része egyben maradhat...
persze ez ne 100%de az egyik az golyós..
nekem pl a gyújtásoldalra került a golyós csapágy
Az én emlékeim szerint a 2007-es 560 SMR-en bal oldalt (a gyújtás-vezérműlánc felén) van a golyóscsapágy, a kuplung felől a szokásos hengergörgős..
1.25 a gyári ,de 2-őn a tuti. szerintem.
Szia köszi a választ ,.lehet én is kipróbálom ezzel a C4 es 6206 os csapággyal .. akkor azt mondod ezt a kuplung felöli oldalra kell rakni és a kis lemez hézagoló nélkül?
Heló tudna valaki segíteni hogy( 525exc) karbin mi a gyári beállítása a levegő csavaron? Ha tudna valaki segíteni az nagyot nőne a szemembe
TPS szenzort mikuni bst 40-es karbin hogyan lehet utólag beállítani ha el lett csavargatva?
Képen úgy néz ki hogy a henger felé dől koptig de az most úgy nézhet ki vagy úgy is áll?
Akinek van Lc4-en ilyen és gyári legyen már olyan szíves nézze már meg közelebbről hogy koptig van-e eltekerve az a szenzorocska és arra van-e mint a kép mutatja köszi.
figyu..ez a ktm gyári csapágy..ez jó..
én azért húztam szét a blokkot mert olajcserekor találtam benne az olajban egy kis hézagoló lemez darabot..0,2mm vastag félkörömnyit.
kisilabizáltma hogy a főtengely hézagolója lehet..(rádiusza alapján 100% vált hogy az...
blokk szét..és be is igazolódott csak hogy azért szakadt le a lemez a főtehgelycsapágy mögül mert a csapágynak már letörte a szélét!
kÚrva mákom volt vele...
ez még gyári volt nem volt széthúzva.. és tavaj diszemberben vettem már jelezték hogy kissé füstöl..gyűrűzés biztos igényli...
de mondom amig nem fogyasztja az olajat vészessen..(motorozásonként fél deci ment el)addig nem basztatom..
végül is hogy az 2dik olajcserémnél meg let a lemezdarab az olajleeresztő edény alján..nem volt kérdés blokk szét.
az egyik csapágy volt letolt gyűrűs a másik hibátlan volt a hajtókar is...dugó is bőven méreten belüli..oldala faszán bevonatos..gyári...
szóval beszéltem pár szakival és azok mondtk hogy nincs mit tenni..extrémendúróban magas hőfokon motorkáuom vele.. és ez a baj.. a hengergörgőssel...
ekkor mondom hogy a bergben két c4es skf volt gyárilag.. és ha az birta akkor ez miért nem... ekkor mondta a srác hogy smrben gyárilag igy van egy golyós egy hengergörgős...
na mondom akkor kellemest a hasznossal.. 15öt rugó a csapágy meg még jobb is lesz!mivel ez oldalirányban fixálja ezért a másik (hengergörgőset)csapágyat ez már nem basztatja!

ugyhog..gyűrű szelepszárszimeg c4es 6206os koyo....ill a főtengeyl alá a törött hézagoló alátét helyére!nem raktma másikat..nehogy megent eltolja magát...hengerfejtömités és összeraktuk..azóta csak szeli az extrém endúróban a sziklás patakokat extra feljárókat most volt a második olajcsere azóta tiszta szép olja jön belőle forgács és mindenféle darabok nélkül! ..és..olyan mint a doxa..imádom..
Szia zarándol! én ilyen skf csapágyat vettem ECP/C3 at csapágyboltba ... http://www.ebay.de/itm/KTM-ZYL...
ez a fajta akkor nem jó? ..vagy rakja be 1 6206 C4 es az egyikhelyére inkább?
a sima c3a NJ 206az nem jó..túl szoros lesz..ahogy G... is irta.
ha már annyira csapágybolti akkor c4es!
de elhomoritolag hat hogy a csapágyboltba is annyi mint a pinknél.akkor meg inkább a pink.

nekem mondták hogy a szuperlotyó smr 560ban ez egyik csapágy az golyós 6206!a kuplung felöli!
terhelésen nem bir sokkal kevesebbet..de fordulatra túlszárnyalja a hengergörgőst!
élettartamra is!
ja és árban meg 3800 forint a 6206 c4es koyo..c4es!szigorúan.
a c3assal a a blokkfél olyan szinten szoritja össze a csapágyat hogy nem lesz holtjáték!

ezt a c4est ezt onnan vettem a hogy a régi 2002 fe 650 bergben is ilyen volt 4 év után még mindég működött...fs 650c veztengellyel amivel úgy forgott mint egy 4hengeres soros blokk .. javasolták hogy hengergörgőst vegyek bele mikor felújitom...azt vettem széttolta magát letolta a csapágy szélét..

ez a mostani 525sx blokk is azért lett felújítva...a csapág letolta az oldaltámasztékát..pedig volt 0,3mm holtjátéka!de lerepesztette.
akkor mondták hogy az smrekben hogy van..
úgy is lett. az egyik csapágy az ntn gyári 15ezres a másik meg egy 3800 ft 6206os c4es koyo.
ez megfogja az oldalirányú dolgokat! a másik csapágy meg ha széthúzom a blokkot akkor segiti meg a dolgomat..bár nem kivánom széthúzni 4 évig megint

mert mondták hogy az a baj ha nagyon nagy oldalholtjátékkal szerelik akkor nagyon hajligatja főtengelyt..ha meg kicsivel akkor letolja az csapágyfutam oldalát...ez neki a betegségük..
na ez golyóssal nincs.
Heló láttam írtad hogy meg vartad mivel csináltad ? Ma kaptam egy olyat amin csak hajszál repedés volt kb 5cm már át is fűztük csak azt nem tudom hogy meddig lehet így használni?