Sziasztok!
Most gondolkodok egy EXC 125 vásárlásán supermoto szettel. Nagyrészt közúton szeretnék vele közlekedni, esetleg kisebb földutas kalandozásokra, na meg néha gokartpályára. A véleményeteket szeretném kérni, hogy jó választás lehet-e erre a célra az exc? Meg nagyon érdekelne, hogy ez a motor különolajzással rendelkezik-e? Tudom, hogy ezek a motorok nem a fogyasztásról szólnak, de mégis sokat szeretném használni és érdekelne mit fogyasztana a motor kb. 80-as sebességnél, powernyitás alatt?
Nagyon szépen köszönöm előre is segítségeteket! Marci
Az azért is furcsa, mert ha a papír tömítés végzi a dolgát, akkor te nem is láthatod azt, ha folyik a munkahenger, mert befolyik az olaj a csapágyon keresztül a motorba. A kuplungmunkahenger megegyezik a 125/200 EXC/SX modellével, és dugattyút lehet rendelni bele, vagy komplett az egészet. Bár a dugattyú majdnem annyiba kerül, mint az egész kompletten. Az 'O' gyűrű mérete egyébként 24x1,75
hali megint szétt szedték a kuplungot és a kuplung kosár ,jobra balra billeg.most azt mondták hogy nincs rendesen kihézagolva a kuplung kosár és azért jött a morgo hang.lehetséges?
Mióta egyszer nekem is elfogyott az olaj azóta hordok magamnál 1dl olajat kicsi flakonban.
Volt már akit megmentettem vele egy kúton, mert hasonló módon járt Ő is.Úgyhogy folytathatta az útját tovább
Egy kis buzi 30ft-os szar szopat meg
Olyan szinten folyik, főleg nagy tempónál mondjuk 110 felett ahogy rázkódik a motor hogy ahogy lefolyik a munkahengerből a blokk aljára és onnan lecsöppen a menetszél ráviszi a hátsó kerékre, az meg szépen belülről körbeveri az egész sárvédőt.
Kb 300km-t ha kibirna egy tartály folyadékkal
Haveroknak is ugyanez a helyzet...
SX125-től kezdve 520-525EXC-ig...
Már azon gondolkoztam hogy egy kicsit kimaratom a belsejét és esztergáltatok bele egy új tányért.Én nem fogok ezért új munkahengert venni tízezrekért...
Már hoztam hidraulika boltból 24x2mm, 24x2.5mm, 25x2mm, 25x2.5mm-eset de nem jók mert túl vastagok és nem megy bele a nútba.
A 2mm-es még jónak is tűnik csak mivel 24-es igy ha belenyomkodom kinyomódik az egyik oldala úgyhogy holnap megnézünk még bele egy 22x2mm-eset vagy egy 23x2mm-eset.Ha ezek után sem lesz jó akkor csináltatok bele X vagy négyzet alakú gyűrűt oszt szarok a farmra...
ez valami nagy ktm betegség lehet én is küszködtem ezzel... kiszedtem aláraktam az O gyűrű alá darabig jó volt aztán megint el eresztette... aztán vettem 1 másik használt munkahengert az kb bit 1500km t :D ..aztán hasonló.. most ami van az is használt de ez birja :D
Milyen méretű O gyűrű kell hidraulikus kuplung alsó munkahengérbe?
Ugyanis folyt a kuplungom, nem nagyon de folyt.Mondom kicseréltem az O gyűrűt benne legalább nem fog folyni.El is mentem haverhoz aki elég sok KTM-el foglalkozik adott is O gyűrűt viszont ahogy beleraktam még rosszabb lett mint volt!
Gyanitom hogy rosszat adhatott.
Erre a folyós kuplungra nincs valami ellenszer amivel ki lehet küszöbölni?
Ha O gyűrű helyett négyzet alakút tennék bele vagy X gyűrűt többet birna szerintetek?
KTM 660 SMC-ről lenne szó
Köszi
akkor én szarabban .mert itt szegeden a vékony amit használok két-három évente max egy kiszúrós defekt! és 1500 ill a vastag 2800
de jó boltolást hozzá
EXC 450 2004 komplett légszűrőhouse
SX 65 ülés hibátlan
POWERPARTS kuplung védő új sx exc 125/200
Racetech merecitő nélküli kormányhoz való kormányszivacs
EXC 250/300 légszűrő
EXC/SX első kerék tengely komplett anyával
,Shift mezek L/ XL