Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helo! ktm lc4be, (620, 1994) milyen, és mennyi olaj megy?
valaki meg tudná saccolni hogy mi lehet a reális értéke ennek a használt meznek és a felsőnek?
Heló!
link hívd fel őket!
Üdv milyen oil kellene egy 525exc be mert nemrég vettem a motort (múlt hét pénteken) és az előző tulaj sima 10w 40venet rakott bele castrolt ha valaki megtudná mondani azt megköszönném ! Ja és van e valakinek oldal sztendere mert elhagytam tegnap .
Gyári KTM, párszáz Ft és tuti hogy passzol..
Köszi a segítséget
KTM Ócsa? hívd fel őket és érdeklődj szerintem
Sziasztok.Tud valaki ajánlani egy boltot ahol kapok 2003 as 640 lc4 hez első lánckerék szimeringet?

Köszi
25 körül lehet.
De ha narancs, és van nekik xxl-es akcióban:
http://parilla.hu/index.php?pa...
Van két narancs z kicsit karcos gyári hűtőidomom.
Ilyen méretű o-gyűrűket nem tudnak rendelni a helyi csapágyboltban.... Te honnan szoktad beszerezni?
Sziasztok!
Vettem egy exc 400 2002-es évjáratú gépet.
Ha esetleg valaki tud hozzá hűtővédőt,hűtő ventillátort és egyéb bontott alkatrészt az szóljon és ne tartsa magában!
Hangszeresekheeeez?aztan milyen hangszer,ust dob?
Menjél a hangszeresekhez akkor, ne itt zavard a vizet.Kösszcső
Nem a KTM a szar, hanem a MAGURA
Nem értem miért nem tudnak négyzet profilú gyűrűt beletenni ami nagyobb felületen érintkezik.
Ááá nem húztam meg erősen!
Meg mind a kettőnek?
mert ktm
nem lehet hogy valamikor tul lettek huzva a csavarjai és megvetemedett...
kár azért a drága olajért
szerintetek mi lenne a reális értéke ennek a kabátnak?
Az szerintetek miért lehet hogy kicseréltem a kuplungnál a tömitést (az O gyűrűt) és szarabb lett mint volt?
Gyárit rendeltem bele 125/200-as, papirtömitést is cseréltem.
Ha sokáig monoton tempóban megyek és nem használom a kuplungot akkor elfolyik.De eléggé.
Egy másik LC4-ben is cseréltem és ugyanezt csinálja.
Munkahenger belülről egy nagyon picit meg van kopva de csak a festék.Már szétbasz az ideg mert harmadjára szedem szét az egészet és a f@szomat kigyűri már
Az a jó hogy beleszólsz mert 1. nek csinálok ilyet. Minden infó jól jön srácok :)
Bocs hogy beleszólok.
De igen úgy kell, előre beteszed a csapágyhoz a nagyobbik ó-gyűrűt a másikat ugye rárakod a tömszelencére,és betolod,ennyi
És amikor O gyűrűt cseréltél, akkor a belőst ráhuztad a tömszelencére és ugy toltad be? Mert Nem látod ha leugrik.
Biztos.
Motorozott ma valaki ebben a jó időben?