Érdekes, nekem pont hogy tökre jóindulatú gépnek tűnt a 300, ahol egy 4T még csak hörög meg csapkodja a láncot, ez már szép finoman tolt és felül is pont ugyanilyen egyenletesen ment. Mondjuk az újabbak lehet hogy már agresszívabbak, de olyannal nem mentem (ez egy 2007-es modell volt)
Én csak a fogyasztás miatt nem vennék nagyköbcentis 2T-t, hogy még 100 km-t sem megy el 1 tanknyi benzinnel, az azért botrány szerintem, meg ilyen benzinárak mellett amúgy is
tökre birom ezt hogy mindenki isteniti a 300-at, mindezt ugy hogy a nagytöbbség hallotta az ismerősének az ismerősétöl mekkora isten király motor....
szeretném kicsit helyre rakni ezt a fejekben egyre jobban terjedő kronikus járványt....
egy 300 nem játék, joval tapasztaltabb motorost igényel és melozni kell rajta nem kicsit ..
én ova intenék minden kezdőt , téged is hogy azt vegyen csak azért mert a haverok azt mondták...és ezt jo indulatbol mondom .
vegyél egy jo 4t, az felhasználo barát, nem gonosz, van nyomaték dögivel, ami sokszor feltol ha kell a szarabb helyeken.
Szevasztok motor vásárlás előtt állok és ez megtetszett de nem annyira ismerem a márkát! Nem tudjátok h ezeket milyen sűrűn kell szervizelni? 2006-os 7300km van benne és 500-ra magyar papírokkal!
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a motoromban (exc 125 '98) tönkre ment a gyújtás jeladó! :S
Nincs véletlen valakinek BÁRMILYEN 125 ös motorhoz felesleges, eladható gyújtásjeladó?
Ktm sx125 '03 as motornak a jeladójával működött.
Okes.. Csak azert gondoltam hogy baj mert a szerelo fogta a fejet es nem is merte osszerakni amig nem mondtam neki hogy hagyja igy. Azota mentem vele 170km-t es valahonnan szivarog az olaj.. Gyanus hogy a vaznal legtelenites utan nem huzta meg rendesen.. A nagy szeltol kicsaphatta onnantol a blokkig? Meg a hengeren is volt.. Mondjuk tul lett toltve, meg most is szint felett volt ahogy lealltam.
Hát igen :D 450-es vagy 525-ös exc-n gondolkodok mostanság inkább 300-ast akartam mert mindenki isteníti de azért az megeszik egy 10 litert biztos :D Köszi a választ :)
Az attól függ!? Van pénzed vagy nincs Ha nincs pénzed akkor tök mindegy...
Amugy meg ha csak a benzinárakat megfigyeled akkor egyértelmű!
4Tvel egész nap motorozol egy tankkal
2Tvel egész nap motorozol egy benzinkútra
szia zsiráf bocs de napközben nem tudtam válaszolni de légyszives szerdán add fel postán utánnvéttel természetessen nem ingyért mert ezt kifűzeti a tulaj cim 8200 veszprém házgyári ut 20 husqvarna-szerviz előre is köszönöm üdv gyuri sok sikert kiv ácson
ne viccelj , ha el lenne repedve a dugattyu olyan kék füst lenne hátul mint egy trabant mögött..
neked ha minimálban eszi az olajat akkor .
1. vagy szelepszár szimering
2. vagy gyűrü kopott.
3 vagy ha már esetleg gyűrüzték a dugattyun a gyűrü horony van megkopva és a pumpa effektus miatt tolja fel a cuccot az égéstérbe.
amugy pl.a 450 exc 2008-tol mind eszi alapbol az olajat, crf-ek egyébb újabb 4t krosszok is csippentik rendesen, szoval no para, csak figyeld mindig legyen benne.
Köszi szépen
megvan az a kis könyv de nekem csak a hátsó telóról ír benne.viszont van gyári szervízkönyvem abba 20 clicket ír alul fölül.többet nem nagyon ír
igen egyértelmű ,de én azt hallottam ha nincs látható jele pl kék füst vagy olajfolyás akkor elvan repedve adugattyú.De szerintem olyankor is füstölnie kéne.Met van egy 450 sx 2006 az egyáltalán nem eszi az olajat azt mondja agazdája.
Én csak a fogyasztás miatt nem vennék nagyköbcentis 2T-t, hogy még 100 km-t sem megy el 1 tanknyi benzinnel, az azért botrány szerintem, meg ilyen benzinárak mellett amúgy is