Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

castrol 10W50 ! :D
Én motul 10w50-et tettem bele Olyat ír a könyv..
Sziasztok.Milyen olajat tegyek 640lc4 be?
Köszönöm előre is
Azért mondom hogy rizikó de nem veszett ügy.Azért a külseje is sokmindent elárúl a gazdájáról.Megfelelően karbantartott motorral amiben valóban kevés üzemóra van,nem lesz sok gondod.
Mikor kihoztam a garázsból akkor vettem észre hogy kevés a viz a hütöben,ezért feltöltöttem,de még beinditás előtt kiváncsiságból kicsavartam az olajnivót és már akkor is sárgás sürü trutyi folyt ki belőle,aztán miután tettem volna vele egy pőrobakört ,akkor állt le a moci ugy 500-600 méter után.Akor láttam hogy kinyomta ezt a trutyit.haza toltam de rárugtam a berugókarra és pöccre indult a motor,de gyorsan le is állitottam nehogy valami baja legyen.Hol tudok hozzá rendelni szimeringet?
Köszi!
Az állapot valóban fontos, de bele nem lát senki a blokkba. A váz és az idomok állapota árulkodó lehet - bár egy hét alatt le lehet amortizálni a zsír új idomot.
Mind 3jó ha nincs ki a belük!A régi blokkos EXC-k 2001-2007ig megbízhatóak nagyon.Főleg a 05,06,07-es évjáratok a kiforrott masinák.Az elsőszériás(08)-as EXC-kről hallottam rosszat bőven meg az utániakról is.De kitudja hogy igaz vagy csak mendemonda.Nagyon lényeges hogy jó bőrben lévő gépet nézz mert sok a leharcolt kamu km-es üzemórás motor.
Azért nézze meg egy olyan ember is aki ért hozzá.De valószínüleg az a gondja!Ha nem csípte meg a rozsda a csapágyakat akkor lehet megúszod.
Köszi a választ,akkor elképzrelhető hogy nem nagy a baj?Igazándiból csak párszáz métert mentem vele ,aztán gyorsan leengedtem a maradék trutyit amit nem nyomott ki magából a motor.Vizpumpa szimering cserével meguszhatom ezek szerint a dolgot?
Üdvözlet!
KTM vásárlását tervezem... még az idén. 450exc vs. 525exc, esetleg 530.
Fogalmam sincs melyik lenne alkalmasabb számomra?! Mitől jobb az egyik, miért alkalmasabb a másik? Melyik évjárat a nyerő, melyik a gázos?
105kg vagyok, főként csak endurozgatok, havi 1 alkalommal pár órát van időm gurulni.

Mondjatok nekem okosat!
Valószínü a fehér trutyi az olaj és a víz szép elegye amit a vízpumpa szimeringed elszaródása okozott!Ha szerencséd van akkor kevés az anyagi kár.De ha sokat használtad így akkor csereberélhetsz egy pár csapágyat stb...Minél hamarabb szedesd szét a gépet mert a belső alkatrészek nem szeretik a vizet!
Senkinek sincs tippje?
Blokkra ugyanaz a kettő szóval egyforma az alkatrészellátás!KTM-ekhez általánosságban jó az alkatrész ellátás csak megfelelő helyen kell rendelni!
Köszönöm a segítséget ha még van valami szívesen olvasom. Mégy annyit hogy exc 450 úgy halottam eléggé jó alkatrész ellátásba . igaz ez a 400-ra is?
5000km az nem sok! De ebben azért én nem lennék bizonyos... 2005-ös motorban 5000km?!?
Évi kb. 800? Nem kevés kicsit? Max akkor tudom elképzelni ha valami kőgazdag 3. motorja volt és nem használta...
Nekem a 2007-es 10e fölött jár és sajnos keveset megyek vele...

Min még 2x 5000-et el kellene tudni menni, megfelelő olaj, légszűrőtakarítás, szelepellenőrzés mellett.
Am sztem abból is kiderül sok minden ha a km-ert elosztod az üzemórával (30-35 körül normál endúrós használat, alatta sok szivatós hely, pl. feljáró, katlanok, egyhelyben járás, fölötte esetleg utca, földutas csapatás, supermoto).
5000Km nem hogy sok de kevésnek is hangzik egy 2005-ös vastól ami 7éves ugyebár.Én nem hiszek a mesékbe ergo nem hiszem el hogy csak ennyi lenne benne de mindenképp megtekinteném a gépet.Ott úgyis kiderül hogy mennyit volt használva És most nem a Km órára gondolok
Én már vagy 8éve le a akarom tenni a különbözetit nagy A-ra mert csak A-korl van amit még 18évesen csináltam meg ugyanannyi pénzért mint a bátyám az A-t.Most meg közlik hogy újra kell az egészet csinálnom mintha 0-ról kezdeném.Meg basszák az annyukat ezek a tetvek.De sebaj úgyse vágytam nagy motorra utcán.Az 525-is csak 12KW papíron úgyhogy megcibálhatják a makkom!
jó hát itt minimum 1 hét az átfutási idő 2 vizsga közt.. kedden rutin azutáni csütörtök meg forgalmi és azóta felment a forgalmi vizsga díja is..
amúgy lassan kezdem feszélyezve érezni magam hogy én mindent szabályosan csinálok
Üdv!
Azt szeretném kérdezni tölettek,hogy mi van akkor ha a vizhütöből a viz belefolyik a blokk aljába?Ugyanis ma igy jártam a KTM GS 250 -es mocimmal.Már régen nem használtam , kitoltam a garázsból ,átnéztem és láttam hogy kevés a viz a hütöben feltöltöttem,beinditottam mentem vele kb 600 métert és egyszer csak leállt.Lenéztem és valami fehér szinü trutyi folyt ki a karburátor csonknál.Haza toltam a motort leeresztettem a blokkból a trutyit és utánna megnéztem a gyrtyát ami viszont benzinszagu volt,a hengerfejnél,hengernél nem látszik semiféle szivárgás ,vagy folyás.A motor rugásra indul ,szépen jár .Mi lehet a gondja ?Azon kivül hogy valamelyik tömités megadhatta magát ,de vajon melyik?
esetleg tipp?
Szevasztok.
Még igaz nem vagyok KTM tulaj de szeretnék most venni egy exc 450-est vagy 400-ast.
Az lenne a kérdésem hogy pl 5000km az sok vagy kevés pl egy 2005-ös motornak. Ez kb hány üzemórát jelent?
Ja igen és hány üzem óránként kell nagyobb dolgokat elvégezni a motoron. Vezérmű és hasonlók.
Eddig 2T-s voltam sokat nem tudok 4T téren.
Köszönöm a válaszokat mindenki csak nyugodtan...
de én a jogsimból élek és a hülye közlekedési stílusommal elkerülhetetlen, hogy ne kapjak pontot
nekem még nincs pontom! mert mindig elhúztam gyorsan.. :D de volt h indítottam a motort, meghallották a süncik és míg melegedett ideálltak tőlünk 2-3 házzal arrébb és várták h induljak :D
nekem mondod 10 pontom van még 4 pont és kapom a szerelmes levelet
hát igen.. én elmegyek mert én már a rendőrséggel se vagyok valami jóba.. volt 1-2 AFFÉR! :D
én is 08-óta minden nyáron tervezem, hogy megcsinálom...

igazából nem zavar, hogy nincs meg a jogsim. idáig nem zavarta a rendőröket ezután se fogja... csak ha belekerülök vmi balesetbe akkor tök mindegy ki a hibás rám húzzák a lepedőt mert nincs érvényes kategóriám