Azért mondom hogy rizikó de nem veszett ügy.Azért a külseje is sokmindent elárúl a gazdájáról.Megfelelően karbantartott motorral amiben valóban kevés üzemóra van,nem lesz sok gondod.
Mikor kihoztam a garázsból akkor vettem észre hogy kevés a viz a hütöben,ezért feltöltöttem,de még beinditás előtt kiváncsiságból kicsavartam az olajnivót és már akkor is sárgás sürü trutyi folyt ki belőle,aztán miután tettem volna vele egy pőrobakört ,akkor állt le a moci ugy 500-600 méter után.Akor láttam hogy kinyomta ezt a trutyit.haza toltam de rárugtam a berugókarra és pöccre indult a motor,de gyorsan le is állitottam nehogy valami baja legyen.Hol tudok hozzá rendelni szimeringet?
Köszi!
Az állapot valóban fontos, de bele nem lát senki a blokkba. A váz és az idomok állapota árulkodó lehet - bár egy hét alatt le lehet amortizálni a zsír új idomot.
Mind 3jó ha nincs ki a belük!A régi blokkos EXC-k 2001-2007ig megbízhatóak nagyon.Főleg a 05,06,07-es évjáratok a kiforrott masinák.Az elsőszériás(08)-as EXC-kről hallottam rosszat bőven meg az utániakról is.De kitudja hogy igaz vagy csak mendemonda.Nagyon lényeges hogy jó bőrben lévő gépet nézz mert sok a leharcolt kamu km-es üzemórás motor.
Köszi a választ,akkor elképzrelhető hogy nem nagy a baj?Igazándiból csak párszáz métert mentem vele ,aztán gyorsan leengedtem a maradék trutyit amit nem nyomott ki magából a motor.Vizpumpa szimering cserével meguszhatom ezek szerint a dolgot?
Üdvözlet!
KTM vásárlását tervezem... még az idén. 450exc vs. 525exc, esetleg 530.
Fogalmam sincs melyik lenne alkalmasabb számomra?! Mitől jobb az egyik, miért alkalmasabb a másik? Melyik évjárat a nyerő, melyik a gázos?
105kg vagyok, főként csak endurozgatok, havi 1 alkalommal pár órát van időm gurulni.
Valószínü a fehér trutyi az olaj és a víz szép elegye amit a vízpumpa szimeringed elszaródása okozott!Ha szerencséd van akkor kevés az anyagi kár.De ha sokat használtad így akkor csereberélhetsz egy pár csapágyat stb...Minél hamarabb szedesd szét a gépet mert a belső alkatrészek nem szeretik a vizet!
5000km az nem sok! De ebben azért én nem lennék bizonyos... 2005-ös motorban 5000km?!?
Évi kb. 800? Nem kevés kicsit? Max akkor tudom elképzelni ha valami kőgazdag 3. motorja volt és nem használta...
Nekem a 2007-es 10e fölött jár és sajnos keveset megyek vele...
Min még 2x 5000-et el kellene tudni menni, megfelelő olaj, légszűrőtakarítás, szelepellenőrzés mellett.
Am sztem abból is kiderül sok minden ha a km-ert elosztod az üzemórával (30-35 körül normál endúrós használat, alatta sok szivatós hely, pl. feljáró, katlanok, egyhelyben járás, fölötte esetleg utca, földutas csapatás, supermoto).
5000Km nem hogy sok de kevésnek is hangzik egy 2005-ös vastól ami 7éves ugyebár.Én nem hiszek a mesékbe ergo nem hiszem el hogy csak ennyi lenne benne de mindenképp megtekinteném a gépet.Ott úgyis kiderül hogy mennyit volt használva És most nem a Km órára gondolok
Én már vagy 8éve le a akarom tenni a különbözetit nagy A-ra mert csak A-korl van amit még 18évesen csináltam meg ugyanannyi pénzért mint a bátyám az A-t.Most meg közlik hogy újra kell az egészet csinálnom mintha 0-ról kezdeném.Meg basszák az annyukat ezek a tetvek.De sebaj úgyse vágytam nagy motorra utcán.Az 525-is csak 12KW papíron úgyhogy megcibálhatják a makkom!
jó hát itt minimum 1 hét az átfutási idő 2 vizsga közt.. kedden rutin azutáni csütörtök meg forgalmi és azóta felment a forgalmi vizsga díja is..
amúgy lassan kezdem feszélyezve érezni magam hogy én mindent szabályosan csinálok
Üdv!
Azt szeretném kérdezni tölettek,hogy mi van akkor ha a vizhütöből a viz belefolyik a blokk aljába?Ugyanis ma igy jártam a KTM GS 250 -es mocimmal.Már régen nem használtam , kitoltam a garázsból ,átnéztem és láttam hogy kevés a viz a hütöben feltöltöttem,beinditottam mentem vele kb 600 métert és egyszer csak leállt.Lenéztem és valami fehér szinü trutyi folyt ki a karburátor csonknál.Haza toltam a motort leeresztettem a blokkból a trutyit és utánna megnéztem a gyrtyát ami viszont benzinszagu volt,a hengerfejnél,hengernél nem látszik semiféle szivárgás ,vagy folyás.A motor rugásra indul ,szépen jár .Mi lehet a gondja ?Azon kivül hogy valamelyik tömités megadhatta magát ,de vajon melyik?
esetleg tipp?
Szevasztok.
Még igaz nem vagyok KTM tulaj de szeretnék most venni egy exc 450-est vagy 400-ast.
Az lenne a kérdésem hogy pl 5000km az sok vagy kevés pl egy 2005-ös motornak. Ez kb hány üzemórát jelent?
Ja igen és hány üzem óránként kell nagyobb dolgokat elvégezni a motoron. Vezérmű és hasonlók.
Eddig 2T-s voltam sokat nem tudok 4T téren.
Köszönöm a válaszokat mindenki csak nyugodtan...
nekem még nincs pontom! mert mindig elhúztam gyorsan.. :D de volt h indítottam a motort, meghallották a süncik és míg melegedett ideálltak tőlünk 2-3 házzal arrébb és várták h induljak :D
én is 08-óta minden nyáron tervezem, hogy megcsinálom...
igazából nem zavar, hogy nincs meg a jogsim. idáig nem zavarta a rendőröket ezután se fogja... csak ha belekerülök vmi balesetbe akkor tök mindegy ki a hibás rám húzzák a lepedőt mert nincs érvényes kategóriám
Köszönöm előre is
Az állapot valóban fontos, de bele nem lát senki a blokkba. A váz és az idomok állapota árulkodó lehet - bár egy hét alatt le lehet amortizálni a zsír új idomot.
KTM vásárlását tervezem... még az idén. 450exc vs. 525exc, esetleg 530.
Fogalmam sincs melyik lenne alkalmasabb számomra?! Mitől jobb az egyik, miért alkalmasabb a másik? Melyik évjárat a nyerő, melyik a gázos?
105kg vagyok, főként csak endurozgatok, havi 1 alkalommal pár órát van időm gurulni.
Mondjatok nekem okosat!
Évi kb. 800? Nem kevés kicsit? Max akkor tudom elképzelni ha valami kőgazdag 3. motorja volt és nem használta...
Nekem a 2007-es 10e fölött jár és sajnos keveset megyek vele...
Min még 2x 5000-et el kellene tudni menni, megfelelő olaj, légszűrőtakarítás, szelepellenőrzés mellett.
Am sztem abból is kiderül sok minden ha a km-ert elosztod az üzemórával (30-35 körül normál endúrós használat, alatta sok szivatós hely, pl. feljáró, katlanok, egyhelyben járás, fölötte esetleg utca, földutas csapatás, supermoto).
amúgy lassan kezdem feszélyezve érezni magam hogy én mindent szabályosan csinálok
Azt szeretném kérdezni tölettek,hogy mi van akkor ha a vizhütöből a viz belefolyik a blokk aljába?Ugyanis ma igy jártam a KTM GS 250 -es mocimmal.Már régen nem használtam , kitoltam a garázsból ,átnéztem és láttam hogy kevés a viz a hütöben feltöltöttem,beinditottam mentem vele kb 600 métert és egyszer csak leállt.Lenéztem és valami fehér szinü trutyi folyt ki a karburátor csonknál.Haza toltam a motort leeresztettem a blokkból a trutyit és utánna megnéztem a gyrtyát ami viszont benzinszagu volt,a hengerfejnél,hengernél nem látszik semiféle szivárgás ,vagy folyás.A motor rugásra indul ,szépen jár .Mi lehet a gondja ?Azon kivül hogy valamelyik tömités megadhatta magát ,de vajon melyik?
esetleg tipp?
Még igaz nem vagyok KTM tulaj de szeretnék most venni egy exc 450-est vagy 400-ast.
Az lenne a kérdésem hogy pl 5000km az sok vagy kevés pl egy 2005-ös motornak. Ez kb hány üzemórát jelent?
Ja igen és hány üzem óránként kell nagyobb dolgokat elvégezni a motoron. Vezérmű és hasonlók.
Eddig 2T-s voltam sokat nem tudok 4T téren.
Köszönöm a válaszokat mindenki csak nyugodtan...
igazából nem zavar, hogy nincs meg a jogsim. idáig nem zavarta a rendőröket ezután se fogja... csak ha belekerülök vmi balesetbe akkor tök mindegy ki a hibás rám húzzák a lepedőt mert nincs érvényes kategóriám