Helló! Érdekelne a véleményetek hogy mit lenne érdemes venni 525/450 exc-t vagy 300-ast? Nagyon a 300-as felé húz a szívem tudom 4t-ról nehéz átszokni 2t-re de azthiszem nem lesz vele gond :)
Szervízköltségbe melyik lenne előnyösebb? valamint teljesítménybe... Nem vagy az a fajta aki nyúzza a gépet. Pályán is szeretnék vele menni hát de azt 2-3 havonta. Ott azért más a helyzet :D
Előre is köszi a válaszokat :)
Még mindig nem tudok rájönni hogy miért nem indul szivatóval a gépezet
Én már kajak nem értem hogy mifenéért, egyszerűen nem birok rájönni.
Alapjárati ki lett cserélve 45-ről 48-ra, OBEKR tű fentről 3. pozició, 175-ös főfúvóka, keverék csavar teljesen becsavart állapottól 1.63 (1.5-1.75 között).
Igy már nem fullad ha alapjáratról nagy gázt húzok neki, meg igen bitang a legkissebb gázra is ugrik.
Benzinszintnek nem lehet köze hozzá?
Már csak arra tudok gondolni.Ha lejjebb csavarom az alapjáratot vagy 1.5 fordulattal akkor beindul szivatóval, de akkor meg egyből leáll ha leveszem.
A keverék csavart hiába csavargatom nem változtat semmin.
Ötlet?
én hiszek neked! nekem soha nem folyt még az olaj sehonnan.. bocsánat a vázon felül van 1 beöntő a kormány alatt az a gyűrű szokott szétmenni és onnan néha-néha KURVARITKÁN szivárog.. máshonnan sehonnan.. ezt a szűrőt használom 3és fél éve :) de biztos rossz :)
Ez már annyiszor volt téma...a KTM nem azért adja 6-7000 forinttért a szűrő szettjét, hogy szegény magyarokat kizsigerelje, hanem azért, mert a szűrőn felül van benne O gyűrű, és az összes réz tömítőgyűrű, ami az LC4 kenésrendszerében fellelhető. Amit elvileg célszerű néha kicserélni, ugyanis a rezonanciától tömörödnek, és előbb-utóbb megjelenik az olajfolyás, és csak csodálkoztok, ha olajos lesz a blokk... Tehát nem mindig az olcsó a jobb megoldás.
A váz állapota tényleg fontos, bár szemrevételezhető komoly sérülést aligha veszel észre egy motoron. Az idomok állapota meg olyan dolog, hogy akinél normál használatban van a motor, annál karcosak az idomok. Másrészt, ha vki üt vág egy motort és eladásra vesz rá idomokat, az máris azt fogja mondani, hogy csak az utca végére járt ki vele aranyesőért évente kétszer. Szerinted hihető? Egy kiglancolt motor nem biztos hogy blokkjában és szerkezetében jobb állapotú, mint egy randa, karcos idomú motor.
akkor már miért nem öntesz egyet kanál alubol, esetleg van az az opcio hogy MZ dugot át esztergáltatsz KTM dugonak..
esetleg van az mikor idős orvos hölgy tulajdonosé volt a terep motorkerékpár aki a receptért gurult le vele a patikába...
Tud valaki ktm 525sx 2006 hoz szervízkönyvet?szerelési adatokkal?
Előre is köszi
Üdv
Szervízköltségbe melyik lenne előnyösebb? valamint teljesítménybe... Nem vagy az a fajta aki nyúzza a gépet. Pályán is szeretnék vele menni hát de azt 2-3 havonta. Ott azért más a helyzet :D
Előre is köszi a válaszokat :)
Én már kajak nem értem hogy mifenéért, egyszerűen nem birok rájönni.
Alapjárati ki lett cserélve 45-ről 48-ra, OBEKR tű fentről 3. pozició, 175-ös főfúvóka, keverék csavar teljesen becsavart állapottól 1.63 (1.5-1.75 között).
Igy már nem fullad ha alapjáratról nagy gázt húzok neki, meg igen bitang a legkissebb gázra is ugrik.
Benzinszintnek nem lehet köze hozzá?
Már csak arra tudok gondolni.Ha lejjebb csavarom az alapjáratot vagy 1.5 fordulattal akkor beindul szivatóval, de akkor meg egyből leáll ha leveszem.
A keverék csavart hiába csavargatom nem változtat semmin.
Ötlet?
ha az volt akkor szimeringes, a tengelyt is meg kell nézni nem-e koptatta el a szimering.
Egy kérdés meg.Meggyire ráznak ezek a motorok?Nehéz lesz megszokni sor 4 után?
Holnap megyek megnézni egyet és ha lesz megegyezés akkor veszek is olajat meg szűrőket.