sziasztok!
SM fórumra már írtam, de több szem többet lát alapon megkérdezem itt is.
'05 exc 525-be tennék sm cuccot, olyan kérdésem lenne hogy van valakinek itt a fórumon gyári fékje 320-as tárcsával, esetleg 310-es el?
Kéne egy kép az adapterről, esetleg 1 méretezés
Előre is köszi
Vicces amúgy hogy érzésre sokkal szarabbul mennek mint a 625 (pedig amúgy teljesítményben minimális a különbség) általában mégis észrevehetően többet fogyasztanak
gyári volt minden rajta,még a lánc fogaskerekek első gumi ...stb
szerettem ha egyesbe kerékre állt,és majd 120km/h-nál ért újra földet az első kerék
sose nyavalyogtam a fogyasztás miatt,mert tudtam hogy annyit kell tankolom,amennyire a gázt húzom neki
Mivel nekem szar az aksim és még nem vettem újat mert szarok rá, ezért én is rugdosom a 640-et és nekem sem indul szívatóval.
Hogy miért? Engem nem érdekelt a lényeg hogy gyújtás nélkül szívatóval rúgok rajta 3-4-et félig behúzott dekóval aztán dekó vissza gyújtás rá szívató le és rúgás.Miután beindult gyorsan szívató rá és már jár is.
Volt már hogy berúgtam szívatóval acélbetkós bakancsba szerintem sokat számít a technika és hogy mekkorát bírsz rá rúgni, ha gyenge az aksi és lassan forgatja akkor sem indul ám be szívatóval.
Egyébként az fcr karbi egyébként is gyorsító pumpás nem próbáltad még hogy húzol neki párat a markolaton így sercint be egy kis anyagot a szelepekhez mindjárt lesz dús keveréked...
SM fórumra már írtam, de több szem többet lát alapon megkérdezem itt is.
'05 exc 525-be tennék sm cuccot, olyan kérdésem lenne hogy van valakinek itt a fórumon gyári fékje 320-as tárcsával, esetleg 310-es el?
Kéne egy kép az adapterről, esetleg 1 méretezés
Előre is köszi
szerintetek 200E-250E megérnek ezek a cuccok egészben? wp telok, fékek BREMBO ,magura cuccok tartály,karbi hütök, idomok,ülés, gyujtás,stb..én ugygndolom h igen--
pl karburátornál fúvókázás stb.
Köszi
üdv
köszi
Vicces amúgy hogy érzésre sokkal szarabbul mennek mint a 625 (pedig amúgy teljesítményben minimális a különbség) általában mégis észrevehetően többet fogyasztanak
szerettem ha egyesbe kerékre állt,és majd 120km/h-nál ért újra földet az első kerék
sose nyavalyogtam a fogyasztás miatt,mert tudtam hogy annyit kell tankolom,amennyire a gázt húzom neki
Hogy miért? Engem nem érdekelt a lényeg hogy gyújtás nélkül szívatóval rúgok rajta 3-4-et félig behúzott dekóval aztán dekó vissza gyújtás rá szívató le és rúgás.Miután beindult gyorsan szívató rá és már jár is.
Volt már hogy berúgtam szívatóval acélbetkós bakancsba szerintem sokat számít a technika és hogy mekkorát bírsz rá rúgni, ha gyenge az aksi és lassan forgatja akkor sem indul ám be szívatóval.
Egyébként az fcr karbi egyébként is gyorsító pumpás nem próbáltad még hogy húzol neki párat a markolaton így sercint be egy kis anyagot a szelepekhez mindjárt lesz dús keveréked...
Anno a 625-össel egyszer 190 km után kellett félreállnom és felhívni haveromat hogy hozzon nekem benzint
Ja és annak 9 (vagy 9,5?) literes a tankja
nekem 100km-en evett 8 litert....lehet nem ismertem eléggé a csuklómat
motor alkatrészekből szép dísztárgyakat lehet csinálni
de most komolyan, ez annyira skót.. mint mikor kirakja a budipapírt a ház elé száradni.. használt dugattyú