Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem azt mondtam, hogy fizetem az bönzint báttya, hanem hogy ebben a kicsiny országban nincs távolság
volt volt. Zsír lett, de a segge még mindig bele ér a sárvédőbe belül, majd megprószálom a gyári rugósat.

de amúgy ég és föld a különbség.
na kex itt az emberünk! :D kishapsi fizeti az útiköltséget és AKÁR motorozhatunk együtt! :D
Csá,teszt volt? A jány szípen megy láttam óóóvatosan
eleve Magyarországon nincs távolság... mikor keresztül mész az országon cirka 600km alatt...
motorral nincs távolság, csak vékony pénztárca (ami sajnos ismerős )
Nem tudom. Ha látnám megmondanám, de így....
kár h olyan messze laksz..
Köszi nem kell. Most motul van benne. Az létezik hogy az olajtól ilyen szar?
Van az a Motorex 2 dl fém dobozban. Próbáld ki azt. Küldjek egy olyat is?
Milyet? Van valami száma? Tegnap is tele volt vele a tököm,hogy mindig változik. Egyszer kemény mint az ökör,utána meg alig fog. Vagy szétszedjem bele nézzek a munkahengerbe hogy milyen?
Köszönöm az ötleket a héten nekilátok kideríteni mi lehet a hiba. A motorjó meg a relé is jo ha kivan véve a motorból és csak direktbe van rákötve a motorra a fesz. akkor forgatja de ha bekerül a helyére csak kattog a relé.. de a héten kiderítem szétbontom a kábelezését.
Nekem meg van egy önindítóm, ha kell...
Próbáld meg, hogy berakod sebességbe és megmozdítod a motort egy kicsit, hogy az önindítónál a fogaskerekek megmozdúljanak és az önindító is. Ha hallod, hogy mozdúlt a motor akkor próbáld újra indítózni! Nekem is ezt csinálta, hogy néha úgy állt meg az önindító, hogy csak a relé kattant. Egy darabig ezzel a trükkel használtam aztán elvittem felújítására az ismerősömhöz. A szénkefénél volt egy ponton beégve a forgórész! De ha már szét volt szedve felújította teljesen baráti áron 6e-ért! Szénkefe csere, csapágy csere, újra forrasztotta a kollektornál az összes tekercs csatlakozást, esztergán felszabályozta a beégett kollektort, legyantázta a tekercseket,...! Profi lett!
Én Castrolt teszek bele.
Tudja a számodat,majd csörög előtte.

Milyen olajat mondtál múltkor az első fékbe?
Szólj rám, hogy mikor jön! ;)
Nézd meg a csatlakozásokat, lete vmeik sarunál el van oxidálódva. Testet is nézd, meg hogy kontaktol e jól a vázzal. Mérj rá, hogy az önindítónál megvan e ugyanaz a feszkó ami az akksinál ha nyomod a gombot.
A cimbora elvileg megy feléd a héten.
Akkor nem tudom.Bele kell nézni az önindítóba.
Köszönöm a választ!
Akksi jo 13.7 van benne simán haver lc4ből kivettük beleraktam azal is uyganezt csinálta.
Sehogy...vagy új olaj kell bele, vagy valamelyik munkahenger van oda...
Akksi kifingott!