Milyet? Van valami száma? Tegnap is tele volt vele a tököm,hogy mindig változik. Egyszer kemény mint az ökör,utána meg alig fog. Vagy szétszedjem bele nézzek a munkahengerbe hogy milyen?
Köszönöm az ötleket a héten nekilátok kideríteni mi lehet a hiba. A motorjó meg a relé is jo ha kivan véve a motorból és csak direktbe van rákötve a motorra a fesz. akkor forgatja de ha bekerül a helyére csak kattog a relé.. de a héten kiderítem szétbontom a kábelezését.
Próbáld meg, hogy berakod sebességbe és megmozdítod a motort egy kicsit, hogy az önindítónál a fogaskerekek megmozdúljanak és az önindító is. Ha hallod, hogy mozdúlt a motor akkor próbáld újra indítózni! Nekem is ezt csinálta, hogy néha úgy állt meg az önindító, hogy csak a relé kattant. Egy darabig ezzel a trükkel használtam aztán elvittem felújítására az ismerősömhöz. A szénkefénél volt egy ponton beégve a forgórész! De ha már szét volt szedve felújította teljesen baráti áron 6e-ért! Szénkefe csere, csapágy csere, újra forrasztotta a kollektornál az összes tekercs csatlakozást, esztergán felszabályozta a beégett kollektort, legyantázta a tekercseket,...! Profi lett!
Nézd meg a csatlakozásokat, lete vmeik sarunál el van oxidálódva. Testet is nézd, meg hogy kontaktol e jól a vázzal. Mérj rá, hogy az önindítónál megvan e ugyanaz a feszkó ami az akksinál ha nyomod a gombot.
de amúgy ég és föld a különbség.
Milyen olajat mondtál múltkor az első fékbe?