Sziasztok!:) Minap KTM tulajdonos lettem!:P Vettem egy KTM SX 125-öt '03-as évjáratút, 340 ezerbe.:) Persze azért költeni is kell rá, mint szinte az összes használt motorra. Láncszett, gumik miegymás, de a lényeg, hogy a blokkja nagyon egybe van!:) DEP rezó:P Az lenne a kérdésem, hogy milyen gumit ajánlotok és milyen láncszettet és milyen áttétbe?:)
Dani ahogy szerintem te mentél a 125-tel ne hasonlítsd azt hogy ÉN a pályán hogy ütöttem...
DE én csak a személyes gondolataimat és véleményem írtam le... ha egy henger nagyon patent sík,nem hordós,nem ovál akkor simán lehet bele tenni 3-4dugót ugyan abból a méretből is 20-20óránként...én nem jutottam el eddig a szintig..éves szinten megyek max 100órát,de ezt 3-4 motorral
ami biztos,hogy 125 exc újkora óta 154órá ment utcán SM ként 51éves tulajnál és gyári dugó,gyári hajtókar minden...én mentem még vele utána cirka 30órát és semmi gyengeséget nem vettem észre... hangja se volt szarabb mint a30órás 150sx-nek..az doma rendszerrel meg majd úgy muzsikált mintha SX-lenne...persze a futómű és a váltóban van eltérés de cefettül jól ment...
125-ben az SX ennyivel durvább lenne mint az EXC?
Anno a 125-ösömmel 12000 km-t mentem mielőtt dugót cseréltem volna (pedig sem volt már új amikor vettem) és még így is simán jó volt bele ugyanaz a méret...mondjuk az EXC-é két gyűrűs (emiatt nem is volt jó bele csak a gyári)...
am ez a motor sem volt sokat hirdetve...csak tudnám miért repült(él) rá ilyen hamar... gondolom nem kellett sokat utazni sem érte,meg biztos a narancs váz,meg lehet nem is volt túl drága...
hát ami olcsóbb néha több lesz...
De ahogy előttem szóló isírta a 2T nél ha nincs kopresszió akkor is indulnak könnyen,menni is megy csak szétkolompolja a hengert a dugó...
hülyeség hogy 2002es motortól ne várj annyit mint egy 2004estől... mond meg a haverodnak hogy nagy hülyeséget mondott
egy 96os Cr ben is van elég erő,attól hogy 16éves...
webáruházat nem nagyon tudok..szokott írni egy srác akinek ilyen webáruháza van,lehet pont ez az amit te is írsz... de am van még a pinkmotors,wiseco vagy bármelyik ktm-ben tudsz dugót,hajtókart,csapágyakat bármit rendelni... ktm ben se drágábba gyári vertex dugó mint a pinkmotorsnál...kb 25ezer felett...haverom most rendelt,full generálra cuccokat amcsiból...asszem 10en pár ezret spórolt az összköltségen....
én angliából rendeltem mindent anno a 2004eshez... 53ezer ft volt kompletten minden postával együtt...
nem vertex dugó+hajtókar volt...hanem noname,de az ilyen nem érdekel ma sem,mert 125-ben 20óránál ÉN (hangsúlyozom ÉN) biztos hogy kicserélem ha 14ezer forintos mitaka vagy Meteor dugó van bennt ha pedig a 30ezres vertex... az nem izgat hogy ki meddig próbálja kihúzni a szervízintervallumot,de inkább veszek 2x 15ezerért dugót amivel megyek 40-50órát és még mindig ugyan az a méret jó lesz bele mintha 50óráig ugyan azzal a dugóval fujatnám...lehet itt kéne egy századdal nagyobb dugót venni...és az már pár üzemórát el is vett a henger életéből...
persze nikasilos hengerről beszélek
Én nem tudom, hogy miért van így, de szinte tök mindegy milyen kopott a dugó vagy henger, akkor is nagyon könnyen beindulnak ezek a 2T-k. Az enyémnek olyan kopott volt a hengere, hogy már az aluból hiányzott kb. 1 mm a kipufogónyílásnál , és mégis pöccre indult. Ha úgy érzed hogy valami gond van vele, az a tuti ha lehúzod a hengert, nincs mese, sajnos tapasztalatból írom.
Nem az a motor, már levette a hirdetést.
Az első motor amit saját pénzből vettem és fejest is ugortam az első motorba amit megnéztem. Lehet nem kellett volna, mert ahány darab csavar annyiféle.. ez sok mindent elárul az előző gazdájáról. Megpróbálom majd szépen rendbe rakni.
3-4 évig motoroztam drz 400 e-vel és nem hozzá hasonlítottam az sx-et, hanem az egyik barátomnak a 2004-eséhez.
Ha kopott lenne a dugó, gyűrű akkor is könnyen indulna ?
Nekem a drz-nél nem volt kompresszió és elég nehezen is indult emiatt.
Mondták mások, hogy 2002-es, ennyit tud, ne várjak többet tőle.
Valóban gyengébb lenne, mint a 2 évvel fiatalabb utódja?
Alkatrészeket nézegettem a motoroswebaruhaz-on, esetleg tudsz javasolni hasonló webáruházat?
Sziasztok!
Valaki tud esetleg valami jó technikát lc4 berúgókarral való gyors és egyszerű indításhoz?
Döglött az akkum és most csak berúgókar maradt.
Hidegen nem vagy kurva nehezen bírom életre kelteni szívatózás holtpont keresés már mindenen hogy próbáltam de néha melegen is 4-5 rúgás minimum.
ezt a motort vetted meg? mert ez a te leírásodnak megfelel... aki kicsit több motort néz akár neten,annak feltűnnek a különbségek,mitől is 2002es csak...
sztem nincs kompresszió,mást nem akarok hozzáfűzni, csak saját tapasztalatot...
3db 125 sx-em volt... lényegesen erősebbek voltak a japánoktól,még a volt CR-emtől is...
amikor a 2004est eladtam a srác is éreztem a yamahájától való különbséget,ő is azért vett sx-et mert ismerős körbe neki is volt és tetszett az ereje... én azt szinte új blokkal adtam el,sztem azóta is csak ütik, egyszer hívott fel a srác mintha kézzel lenyomva a berugót gyengének tűnne,de menet közben ugyan olyan mint mikor vette...
azt ajánlom vedd le a hengert, és mindjárt okosabb leszel.... lehet hogy te új motort vettél és nem akarod rögtön szereléssel kezdeni,de jobban jársz ha belenézel...
Vettem egy Ktm SX 125-ös crossmotort 2004-es ként volt hírdetve, mint utóbb kiderült, hogy 2002-es évjáratú. Első rúgásra indul hidegen is. Szépen megy, csak kicsit gyengének érzem. Az áttétel 13/54 nem tudom a gyári mennyi.
Haveromnak 2004-ese van és az 2. 3. sebességbe még gázra ágaskodik.
Az enyém meg inkább csak "elnyúlik" , ettől az évjárattól ne is várjak többet? Vagy esetleg dugózás segíthet ?
sziasztok!
exc 530R-en gondolkozom, kinek mi a tapasztalata? 2008-09 évjárat, megbízhatóságra jók ezek a vasak? illetve, nagyon kevés eladó van, külföldről érdemesebb hozni? vagy itthon várjak? köszi előre is!
Nagyon gondolkodóba estem egy EXC520on, érdeklődnék hogy pontosan ezt a darabot nem ismeri e valaki? http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Ha igen mi a véleménye róla, mennyire van jó állapotban?
Nemrég vásároltam egy KTM 620 LC4 típusú gépet. 1994-es.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olaj kell a motorba? Kerestem a neten de sehol nem találtam infót a gépről, legalább is erről az évjáratról.
egy kis hírdetés (bocsi)
Eladó 2010-es gyári KTM kézvédő szett felfogató alkatrészekkel együtt.
Ugyanitt eladók 21 col -os alig használt krossz gumik.
Jelenleg elöl: 21-es
hátul: 18-as
felnik vannak. Egy az egyben cserélném supermoto szett-re.
ha érdekelne valakit akkor: asconarider@gmail.com
Keress fel és szívesen segítek illetve küldök mindent
DE én csak a személyes gondolataimat és véleményem írtam le... ha egy henger nagyon patent sík,nem hordós,nem ovál akkor simán lehet bele tenni 3-4dugót ugyan abból a méretből is 20-20óránként...én nem jutottam el eddig a szintig..éves szinten megyek max 100órát,de ezt 3-4 motorral
ami biztos,hogy 125 exc újkora óta 154órá ment utcán SM ként 51éves tulajnál és gyári dugó,gyári hajtókar minden...én mentem még vele utána cirka 30órát és semmi gyengeséget nem vettem észre... hangja se volt szarabb mint a30órás 150sx-nek..az doma rendszerrel meg majd úgy muzsikált mintha SX-lenne...persze a futómű és a váltóban van eltérés de cefettül jól ment...
Anno a 125-ösömmel 12000 km-t mentem mielőtt dugót cseréltem volna (pedig sem volt már új amikor vettem) és még így is simán jó volt bele ugyanaz a méret...mondjuk az EXC-é két gyűrűs (emiatt nem is volt jó bele csak a gyári)...
hát ami olcsóbb néha több lesz...
De ahogy előttem szóló isírta a 2T nél ha nincs kopresszió akkor is indulnak könnyen,menni is megy csak szétkolompolja a hengert a dugó...
hülyeség hogy 2002es motortól ne várj annyit mint egy 2004estől... mond meg a haverodnak hogy nagy hülyeséget mondott
egy 96os Cr ben is van elég erő,attól hogy 16éves...
webáruházat nem nagyon tudok..szokott írni egy srác akinek ilyen webáruháza van,lehet pont ez az amit te is írsz... de am van még a pinkmotors,wiseco vagy bármelyik ktm-ben tudsz dugót,hajtókart,csapágyakat bármit rendelni... ktm ben se drágábba gyári vertex dugó mint a pinkmotorsnál...kb 25ezer felett...haverom most rendelt,full generálra cuccokat amcsiból...asszem 10en pár ezret spórolt az összköltségen....
én angliából rendeltem mindent anno a 2004eshez... 53ezer ft volt kompletten minden postával együtt...
nem vertex dugó+hajtókar volt...hanem noname,de az ilyen nem érdekel ma sem,mert 125-ben 20óránál ÉN (hangsúlyozom ÉN) biztos hogy kicserélem ha 14ezer forintos mitaka vagy Meteor dugó van bennt ha pedig a 30ezres vertex... az nem izgat hogy ki meddig próbálja kihúzni a szervízintervallumot,de inkább veszek 2x 15ezerért dugót amivel megyek 40-50órát és még mindig ugyan az a méret jó lesz bele mintha 50óráig ugyan azzal a dugóval fujatnám...lehet itt kéne egy századdal nagyobb dugót venni...és az már pár üzemórát el is vett a henger életéből...
persze nikasilos hengerről beszélek
Az első motor amit saját pénzből vettem és fejest is ugortam az első motorba amit megnéztem. Lehet nem kellett volna, mert ahány darab csavar annyiféle.. ez sok mindent elárul az előző gazdájáról. Megpróbálom majd szépen rendbe rakni.
3-4 évig motoroztam drz 400 e-vel és nem hozzá hasonlítottam az sx-et, hanem az egyik barátomnak a 2004-eséhez.
Ha kopott lenne a dugó, gyűrű akkor is könnyen indulna ?
Nekem a drz-nél nem volt kompresszió és elég nehezen is indult emiatt.
Mondták mások, hogy 2002-es, ennyit tud, ne várjak többet tőle.
Valóban gyengébb lenne, mint a 2 évvel fiatalabb utódja?
Alkatrészeket nézegettem a motoroswebaruhaz-on, esetleg tudsz javasolni hasonló webáruházat?
Köszönöm szépen a segítséget!
ezt annyira elmagyarázni nem lehet,ezt ki kell tapasztalni
Valaki tud esetleg valami jó technikát lc4 berúgókarral való gyors és egyszerű indításhoz?
Döglött az akkum és most csak berúgókar maradt.
Hidegen nem vagy kurva nehezen bírom életre kelteni szívatózás holtpont keresés már mindenen hogy próbáltam de néha melegen is 4-5 rúgás minimum.
sztem nincs kompresszió,mást nem akarok hozzáfűzni, csak saját tapasztalatot...
3db 125 sx-em volt... lényegesen erősebbek voltak a japánoktól,még a volt CR-emtől is...
amikor a 2004est eladtam a srác is éreztem a yamahájától való különbséget,ő is azért vett sx-et mert ismerős körbe neki is volt és tetszett az ereje... én azt szinte új blokkal adtam el,sztem azóta is csak ütik, egyszer hívott fel a srác mintha kézzel lenyomva a berugót gyengének tűnne,de menet közben ugyan olyan mint mikor vette...
azt ajánlom vedd le a hengert, és mindjárt okosabb leszel.... lehet hogy te új motort vettél és nem akarod rögtön szereléssel kezdeni,de jobban jársz ha belenézel...
Szeretnék segítséget kérni.
Vettem egy Ktm SX 125-ös crossmotort 2004-es ként volt hírdetve, mint utóbb kiderült, hogy 2002-es évjáratú. Első rúgásra indul hidegen is. Szépen megy, csak kicsit gyengének érzem. Az áttétel 13/54 nem tudom a gyári mennyi.
Haveromnak 2004-ese van és az 2. 3. sebességbe még gázra ágaskodik.
Az enyém meg inkább csak "elnyúlik" , ettől az évjárattól ne is várjak többet? Vagy esetleg dugózás segíthet ?
Aki tud ez ügyben tanácsot adni kérem segítsen!
Előre is köszönöm!
lenne kérdésem 525exc-vel kapcsolatba
-milyen láncot vegyek rá
-mi a gyári áttétel 14-48?
exc 530R-en gondolkozom, kinek mi a tapasztalata? 2008-09 évjárat, megbízhatóságra jók ezek a vasak? illetve, nagyon kevés eladó van, külföldről érdemesebb hozni? vagy itthon várjak? köszi előre is!
Nagyon gondolkodóba estem egy EXC520on, érdeklődnék hogy pontosan ezt a darabot nem ismeri e valaki?
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Ha igen mi a véleménye róla, mennyire van jó állapotban?
Nemrég vásároltam egy KTM 620 LC4 típusú gépet. 1994-es.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olaj kell a motorba? Kerestem a neten de sehol nem találtam infót a gépről, legalább is erről az évjáratról.
egy kis hírdetés (bocsi)
Eladó 2010-es gyári KTM kézvédő szett felfogató alkatrészekkel együtt.
Ugyanitt eladók 21 col -os alig használt krossz gumik.
Jelenleg elöl: 21-es
hátul: 18-as
felnik vannak. Egy az egyben cserélném supermoto szett-re.
ha érdekelne valakit akkor: asconarider@gmail.com