Múltkor elmondtam neked,alulról feltöltöd és ráteszed a tartály tetejét..leszeded a kormányról a munkahengert úgy állítod hogy a levegő felfele egyenesen ki tudjon menni mert ugye felfelé megy ? alsó munkahengert össze nyomod egy pillanat szorítóval..nyomás lesz és felmegy a levegő.
Ide írtuk már ezt sokszor,mennyetek a picsába mert nem használjátok a keresés funkciót
Én azt kérdeztem,hogy a légtelenítés hogyan egyszerűbb,csak olajat cserélnék benne,nincs baja,és az érdekelne,hogy a féknél leírtak alapján alulról fecskendővel föltöltve működik-e,mert nem sikerült lelégteleníteni.
Attól, hogy cseréltél egy 'O' gyűrűt a dugattyún, attól még egy sor más hibája is lehet a kuplungodnak. Például az, hogy az alsó munkahengerben lévő dugattyúnak nagyon kicsi a palástja, így ha nem volt rajta a tömítőgyűrű, akkor simán betudott feszülni keresztbe, és így oválisra koptatja a munkahenger falát. Ilyenkor már hiába teszel be egy új gyűrűt, semmit nem ér...
Jó ötlet, meg tuti szépen is világít, de nem akarok másik fejidomot, mert ezzel jött ki, és a többi nem nagyon tetszik :D
ebbe kéne belefaragni valahogyan.
nagy fecskendőt teleszívod fékolajjal,alul benzincsővel ráteszed a légtelenítő csavarra,meglazítod és lassan felnyomod az üres tartályba. Amúgy a légtelenítéssel nagyon sokat kell játszani!
hali! hétvégén nem értem rá nagyon! tegnap ugrottam neki a dolognak és nem akartalak vasárnap zaklatni. :) amúgy megfordult a fejemben h felhívlak még a váltókar miatt is! mennyi lenne a váltókar? képzeld el vettem kerékcsapágyakat.. és a hülye fejemmel rosszat vettem mert én a 625 sxc be valókat vettem mert azt hittem h ugyan az vagy ha van is változás akkor nem a kerékcsapágy méretbe! most szét lett szedve a kerék és tök más csapágyak vannak amúgy a szabadon futóm az tuti jó! mert 1X már kerestelek 1 éve kb szabadonfutóval és szereztem 1 szinte újat.. szal az nem hiszem h rossz.
Szia!
Azt nem értem, hogy itt vagy tőlem 15km-re, ismersz, a számom is meg van, mégis itt a fórumon próbálsz minden problémát megoldani.
Video alapján elég nehéz megmondani mi a gond, főleg mert a hang elég szar. De szerintem a szabadonfutód már annyira kopott, hogy összezárt és visszaforgatja az önindítódat, ettől a fütyülős hang. A többibe bele sem megyek ami ezzel a problémával együtt járhat (autodekó (veztengely), áthajtó fogaskerék, gyújtás álló- és forgórész).
Bontott váltókarom is van, ha még aktuális...
Tényleg nem értelek, hogy miért nem csörögsz meg ha gondod van!
Ujjuj önindító nem forgat át aksi tuti jó?
Ha ilyen van annak 2 oka lehet 1 hogy relé baj van vagy pedig szar az önindítód bár az eléggé kizáró ok a másik pedig hogy a vezérlésed el van tolódva ami kurva nagy gáz főleg ha le is áll magyarázhatja ez az esetet.
A fütyülős hang nálam is jelen van meg a többi is igazából azzal nincs probléma ez ilyen.
Vagy ha nem akkor már az enyém is szétesett volna.
ne is mond.. lassan kezdem érteni miért is vették ki.. ja igen és miután lekapcsoltam a kamerát le is állt a motor.. magától megáll mikor úgy gondolja.. és egyre sűrűbben előfordul h az önindító át se fordítja a motort csak dekóval..
Nem is tudom miért nem hagytam a picsába az egészet ......
Akkor alulról megnyomom nagy fecskendővel egyenes kuplungcsővel,ha nem sikerül akkor leszedem a munkahengert alul,és imádkozom,hogy ne szakadjon meg