gondolom az egyebekbe van a lényeg.. :P :D nekem tengely nélkül úgy ráz h remeg az egész de nagyon durván.. :D viszont nagyobb sebességnél annyira nem.. de miért is mész te 120 at mikor csak 90 el szabad?
mi van a dugattyúdra írva? bele van ütve vagy a tetejébe,vagy a szoknyája belsejére...
én eddig csak 53,997ig tudtam méretet nikasiloshoz,de van asszem egy gyártó ami csinál 53,98ast is...de ezt most passzolom hogy melyik
Giraffe írta lentebb hogy 20-40ezer a hüvelyezés+a dugattyú... a hüvely az nem lehet nikasilos,mert vas és arra nem tudják felvinni az ötvözetet...
és az hogy nem tűnik kopottnak az nem jelent semmit,hacsak nem tudod a szemeiddel század pontosra megmondani ...szóval vidd el megméretni...az a tuti...
5-6 századra szokták illeszteni a dugókat...szóval ha lehet kapni 53,98as dugót akkor a hengerben max mérhető kopás 54,04 lehet,ha többet mértek egy síkon akkor az már nem lesz megfelelő...
kellemes mikor rezeg mi? barátnőm is szereti.. :D lehet a tiedbe sincs balance tengely! enyém is rezgett ost szétszedtem és nem volt benne.. valaki ökör kiszedte! szedd le a kuplunk deklit 10 perc es munka.. :P :)
Ha legközelebb arra járok, akkor lenne kedved motoros útvonal idegenvezetősködni? Utol tudlak érni valahol a fórumon kívül (minden hátsó szándék nélkül, boldog párkapcsolatban élek), mondjuk email cím?!
nem tudom, én akárhány lc4-el mentem eddig mindig ezt tapasztaltam (mondjuk az az akárhány az 3 amiből 1 a sajátom, 1el meg csak vittek de rázott na az a lényeg )
Ma délután levettük a hengert és nem tűnik kopottnak, de ettől függetlenül kicserélném. A gyűrűbe 56 mm van írva. Dugattyúkat nézegettem a neten és csak 53.98 azt hiszem a legnagyobb. Szóval több mint valószínű, hogy perselyeztetni kellene?
Ha igen akkor az új hüvely nicosillal, dugattyúval együtt mennyi körülbelül? Mert ahogy én néztem 55 000ft a hüvely + 30 000ft a dugattyú stb...
Olcsóbb megoldást tudsz javasolni?
A kipufogótoroknál van egy "szelep" féleség. Azt hogy kell beállítani ? Gondolom az sem jó ha korán nyit, meg az sem ha későn.
Remélem van még egy kis türelmetek hozzám és bocs ha ostoba kérdéseket írok.
te mivel mérted a hengert? intó,indikátor órával kell nem tolómérővel...
6ponton kell mérni legalább akopást,hogy lásd,hol,mennyit kopott
8.000,- a hátsó rajtszámpanel/pár. narancsot és feketét tudok.
46306-3
8056D200
A hengert is mértem az is 56 mm.
Nem értem hogy van benne ekkora dugó, sehol nem találtam hozzá.
Valószínű hogy perselyeztetni kell nem ?
Köszi!
én eddig csak 53,997ig tudtam méretet nikasiloshoz,de van asszem egy gyártó ami csinál 53,98ast is...de ezt most passzolom hogy melyik
Giraffe írta lentebb hogy 20-40ezer a hüvelyezés+a dugattyú... a hüvely az nem lehet nikasilos,mert vas és arra nem tudják felvinni az ötvözetet...
és az hogy nem tűnik kopottnak az nem jelent semmit,hacsak nem tudod a szemeiddel század pontosra megmondani ...szóval vidd el megméretni...az a tuti...
5-6 századra szokták illeszteni a dugókat...szóval ha lehet kapni 53,98as dugót akkor a hengerben max mérhető kopás 54,04 lehet,ha többet mértek egy síkon akkor az már nem lesz megfelelő...
Ha igen akkor az új hüvely nicosillal, dugattyúval együtt mennyi körülbelül? Mert ahogy én néztem 55 000ft a hüvely + 30 000ft a dugattyú stb...
Olcsóbb megoldást tudsz javasolni?
A kipufogótoroknál van egy "szelep" féleség. Azt hogy kell beállítani ? Gondolom az sem jó ha korán nyit, meg az sem ha későn.
Remélem van még egy kis türelmetek hozzám és bocs ha ostoba kérdéseket írok.
Köszönöm szépen, nagyon rendesek vagytok!