Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj, hogy én a 25ös EXCnél is ezt értem
Most mondjam azt hogy: "Én megmondtam?"
Ismerősnek az 525-re azt mondták hogy ha terepezik vele (ő se profi, ráadásul ritkán is van ideje a család mellett motorozni) akkor elég ha 20 óránként cseréli, de ha SM-ként használja akkor 12, maximum 15-önként cserélje. Amúgy aszondja, hogy 20 üó. után még szinte ugyanolyan színe van az olajnak mint mikor betöltötte...
thx a manualt! fuhh geci nagyot off-roadoltunk ma bátyámékkal, rá kellett döbbennem, hogy tényleg fényévekkel több ez a gép, mint amit ki tudnék használni... GD igazad volt, örüjjé de majd hozzászokok! az olajcserét szerintetek üzemórában mennyinél kell megejteni? mert én most olyan 10 körül tartok az utolsó óta, szerintem időszerű lenne, ahogy számolgattam
vízpumpa szerelése - videó

ilyen kellene nekem is mint a videóban 4:44-nél és a "rajzomon" szerepel, mert erről nem csúszna le az a rohadt gumigyűrű, és nem menne el az összes víz a hűtőmből amikor az országot járom..
Így képről nem néz ki rosszul és sztem az ár is elég jó...
Mondjuk krosszmotornál azt felejtsd el hogy nem kell szerelni, azzal folyamatosan foglalkozni kell - vagy ha nem akkor egyszerre ráköltheted a vételár felét (de akár még többet is)...
üdv!ez szerintetek megéri http://www.kepesmotor.hu/ktm/i... mert nem akarok szerelni egy évig!mire kell figyelni ezeknél a gépeknél?irjato k köszi
nem tudjátok véletlen, hol találok manualt a 2002-es 520-as exc-hez? a google most nem volt jó barátom...
amúgy sejtem, hogy amit GD belinkelt, onnan lenne ehhez is, csak ott kell felhasználónév meg jelszó, nekem meg nincs...
csak azt akarom kiküszöbölni végülis, hogy ne fulladjon le evvel a kipufogóval, ha odatépek neki egy nagyot
akkor kihagytam 1 oldalt, mert nekem csak 50 kicseréltem a képeket, meg kiemeltem a FIGYELEM részeket sárgával, de csak 50 oldal lett
Amúgy meg oda kell állítani ahol a legmagasabb az alapjárat (üzemmeleg motornál).
Nézd meg még egyszer!
51. oldal.
A keverékszabályozó csavart 2 forgassa el ütközésig és állítsa be a KTM
által megadott alapbeállításnak megfelelően (lásd a motor műszaki adatainál).

és azt én hol találom ? mert ebben a pdf-gyűjteménybe nincs benne ilyen
Sziasztok!

Érdelódnék, hogy nem érdekel e valakit egy 2006-os 450 SMS Gyári Supermoto. Brembo fék, WP gátlók, Akra rendszer! Annyi baja van hogy összeszerelésnél megrepedt a főtengelynek a sonkája, tehát kell bele egy főtengely! az ára: 600000Ft
nekem is ez tetszik benne, nem kell hozzá nagy tudás, viszont állóképesség annál inkább, mert olyan huplis az egész, hogy alig lehet menni rajta egy vonalban most talán elkezdek sűrűbben kijárni, SM-szett meg jogsi híján csak ez marad, ami tényleg élvezhető és hasznos - talán majd összefutunk egyszer
nem egy nagy technikás pálya, inkább gyors... sőt nekem nagyon bejött
nincsenek olyan nagy ugratók, ez nekem nagy előny, mert még nem tudok asztalokat ugrani, de azon a pályán pont hozzám vannak méretezve
nah és hogy tetszett? mert itt a környéken azt mondják a crossosok, hogy az elég jó számomra ezt az demonstrálta, hogy 2 körig bírom rajta - bár én sosem crossoztam, szóval nem sok erőnlétem van hozzá...
Srácok valaki meg tudná mondani hogy 2004 es ktm 525 exc be milyen tipusu akkumlátor való?Mert a mostani nagyon gyenge ennek tipusa YTX 4L BS.Kérlek segitsetek
énis beletoltam 7-8ezret...
azon a pályán is kellett mennünk a versenyen
ismered a Lángert? én hozzá hordtam a crm-et - személyes ismerősünk is, meg ezt is hozzá fogom. ha jártok egyszer arra, gyertek el a zombai mx-pályára, csak előtte szólj, aztán kijövök én is meg bátyám is szerintem aztán ride-olunk egyet
leszámitva a lamella cserét,de azt én basztam szét szal az szükséges rossz..
ja és egyikre sem költöttem egy ft-ot sem(kopp.kopp.kopp)