Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de 1000 km alatt el tud használódni az olaj anyyira hogy lekellessen cserélni?
Az utcai motorok blokkjában lehet akár 2-3 l olaj is, az EXC-ében van 1,4. És egy szarrá könnyített, pörgős egyhengeres blokkról van szó!
ja köszi, már szólt hogy van neki
pontosan kiszámolva 8l/100km fogyasztás esetén:100liter benya az 12tank(kb)ez egyenlő 1200km-el!
Üvegszövet+epoxigyanta
Először levettem egy mintát a rezóról, aztán azt többé-kevésbé kigitteltem és kiszélesítettem körben mindenhol 1,5-2 cm-rel, utána megvastagítottam olyan 5-6 mm vastagra. Aztán még gitteltem jó sokat (sajnos a mintául szolgáló rezó jópár helyen be volt horpadva), mikor meguntam akkor szórógitt, polír, fényezés, lakkozás. Száradás után erről levettem egy negatív sablont és abban készült ez a darab, próbaként (a cél az hogy fényes szénszálas védőket tudjak gyártani, de ez még több ponton is hibádzik...). "Röviden" ennyi
értem.
Apa 600 Hondájátban is 12ezrenként kell olajat cserélni...aztán nem egy pörgős jószág(600as cbf), szóval az az 1000km teljesen reális...nagyon nagy igénybevételt kap egy ilyen gép
Karbon deknivédő?

olaj:
De más motornál 15000km enként kell ha joltudom igaz hogy ezek kihegyezetteb gépek de enyyire?
Sosem értettem ezt a nagyon nagy külömbséget
ez kb 1000-1100km
100literenként cserélek olajat,gyári könyvben ennyi van beírva...
Azt 2-3 motorozásonként cserélni kell Ki kéne találnom valami tartósabb módszert
miért kell olajat cserélni 1000 km ebnként az nagyon nagyon kevés nem?
Ez mien anyagból készítetted?
ha leírnád "részeletesen" azt megköszönném:)
úgyis ráérek meg szeretek bütykölni szóval az nem számít
szelephézag állítás is kell,majdnem elfelejtettem!
ezek az én "tapasztalataim"
szervíz nem vészes sztem 1000km-ként olajcsere,szűrő.apróbb hibák lehet lesznek csapágyra gondolok,szimering kimegy!ha csak endúrózol akkor nem vészes sztem a szervíz mert 1000km nekem így hobbi szinten 3.5hónap alatt ment bele!fogyasztása 7körűl van 450-ek!
nahh, örülök, már te vagy a második aki ezt mondja egyébként mit lehet tudni erről a szériáról megbízhatóság terén? meg úgy szervízigény meg minden ilyesmi érdekelne, ha esetleg valaki kifejtené a véleményét, az most nagyon jól jönne, mert KTM-ekről szinte semmit sem tudok, és hol máshol tanuljon az ember fia...
ahha úgy reális kb !
Málik le a szigszallag
még nem tudom, egyelőre csak e-mailben alkudoztunk, de remélem a mostani vasam plusz 400 kp-ban megáll.
De érdemes, csak olyan gyantát kell venni hozzá ami legalább 200 fokig hőálló.
Mondjuk ha normálisan meg akarod csinálni akkor számíts rá hogy elleszel vele egy darabig (én másfél hétig csak mesterdarabot meg szerszámot gyártottam hozzá)...
Aunernél 8ezer a fém rezovédő...
inkább 8e
a kroszmotorok.cwi oldalon van egy műanyag rezovédő 3ropiért asszem
Akkor nem érdemes csinálnom az enyémre?