Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aszittem eladtad a motort. De látom alkatrészenként árulod ki
meg van csinálva a ktm exc 125 a karburatort kellet az uj membranhoz állitani meg gyertyat kellet cserélni benne és most kurva jop megy ma aannyit crossoltam hogy a csukloim szét akarnak robbani, egyszóval kurtva jo a gép megy mint az állt veszi 1 kerékre 1. 2. 3. is siman köszönöm hogy segitettetek mert a karburatorra nélkületek lehet nem jövök ra , ma csak 20l benzint elmotroztam egyszoval nagyon sokat mentem
"Néhány" eladó cucc:
LC4 kuplungkosár lamellákkal, nyomólappal,
rugókkal, meghajtó fogaskerékkel (főtengelyről), alátéttel, anyával 60e.
LC4 komplett lamellasor 20e.
LC4 kiegyensúlyozó tengely 15e.
LC4 köztes fogaskerék (berúgószerkezet és a kuplungkosár között) 6e.
LC4 vezérműlánc meghajtó fogaskereke 5e.
FCR-hez való gázbowden (használt ház, új belsővel) 5e.
2 garnitúra 18-as hátsókerékbe való küllő (1 a gumis hátsóagyhoz, 1 a gumi nélkülihez) 10e/garnitúra.
szürke, LC4 (98-04) műanyag (fémbetétes) hátsó csomagtartó/kapaszkodó, minimálisan használt állapotban, felszereléséhez szükséges összes kellékkel (csavarok, távtartók stb.) 8000.
fekete, gyári KTM szerszámostatyó (4 csavarral sárvédőre felfogatható) használt, hibátlan állapotban 3000.
narancs, anyagában színezett EXC/SMR(04-07)/SX(04-06) hátsó sárvédő/oldalidom, gyári matricával, enyhén karcos állapotban 6000.
narancs, anyagában színezett teleszkópvédő pár, majdnem új állapotban, Racetech matricával (LC4 98-06, EXC 00-07, SX 00-06) 5000.
fekete, anyagában színezett LC4 (98-04) hátsó sárvédő, vadonatúj, motoron sosem volt, tárolásból eredő minimális karcokkal 3000.
fekete, anyagában színezett LC4 (98-04) rövid (lámpa nélküli) hátsó sárvédő, vadonatúj, motoron csak próbálva volt, tárolásból eredő minimális karcokkal 3000.
fekete, anyagában színezett LC4 (98-04) légszűrőház-fedél (oldalborítás) pár, gyári "620" matricával, erősen karcos állapotban 2000.
narancs, anyagában színezett SX/EXC/SC/SXC első sárvédő erősen karcos állapotban 1500.
fekete, anyagában színezett SX/EXC/SC/SXC első sárvédő erősen karcos állapotban 1000.
ezüstszürke, anyagában színezett SX/EXC/SC/SXC/SMR első rajtszámtábla, minimális karcokkal 2000.
2oldalt narancs-felül fekete SC/SXC (98-06) SMC (03-04) üléshuzat, használt, az ülésváz sarkánál 2 helyen kb. 5 centi hosszan kiszakadva (szerintem javítható) egyébként teljesen hibátlan állapotban 1500.
alumínium kartervédő kis olajkörös (vázban nincs olaj) LC4-ekre, felfogató cuccokkal, csavarokkal, használt, a felfogatásoknál kijavított repedésekkel, egyébként minimális karcokkal 12000.
reggelt!
igen ez igaz!
oda is regisztáltam magam kb egy éve. csak elfelejtettem a jelszót de olvasgatni oda is szoktam járni
Technikai kérdésekben ajánlom még a ktmklub.hu fórumát is, ott is van tudásanyag rendesen.
Kifizeted azt a használnál is, hidd el...nézd csak meg hogy mennyivel drágább egy ugyanolyan évjáratú rendszámos motor egy "csak hobbi célra" hirdetettnél...
http://cyclehuttktm.com/FicheF...

ha alkatrész kell vagy robbantott ábra itt meg találod

2004 es ekhez van táblázatom nem tudom hogy érdekel e az a 2000 res a motorod de ha kell küldöm
Szivesen.
hát uraim, köszi az eddigi segitséget. még van kb egy hónapom még hazamegyek magyarországra, szóval addig van időm még nézelődni, okosodni. segitőkész banda vagytok!gratula nektek! mikor a DT fórumon kérdeztem valamit, ott soha nem kaptam választ, pedig egy tök eccerű dologra kérdeztem rá. na mindegy, ti jó arcok vagytok
Ha supermotozásba is gondolkozol,akkor 520 vagy 525. Szerintem a 400 és a 450 elég gyatra utcára. Terepen meg teljesen min1,mert egyiket sem fogod kimotorozni. Abban meg igaza van GD-nek,hogy erősen tulaj függő minden. Keresgess,lehet jót találni,normális áron,csak nagyon oda kell figyelni a vásárláskor. A telóról csak annyit,hogy a szárra rászárad egy pici kis sár,és már oda is a szimering.Érdemes motorozás után egyből leöblíteni. A telóharisnyáról megoszlanak a vélemények! Igaz dani?
na ez olyan h mennyibe fogod eladni a motort amit 1.2ért veszel például 3 év múlva!De h mennyi lesz azt nem tom kiszámolni abban igazad van
műszaki nem sok nekem12e-t mondtak,használt gépnél miért kellene forgalomba helyezést fizetni?
És azt hogyan tudod kiszámolni hogy 1-2-5 év múlva mennyivel lesz drágább a kötelező vagy mikor és mennyivel emelik fel a teljesítményadót?
én ezeket beleszámolom a motorvásárlásba.....!itt számolhatsz....
"miben különbözik 1 rendszámos gép a nem rendszámostól?"

Kell rá fizetni vásárláskor regisztrációs adót, forgalombahelyezést, évente teljesítményadót, kötelező biztosítást és a műszaki vizsgák költségét..."csak" ennyi...
hát abban, h én szeretnék vele néha aszfalton is menni. legálisan, nem úgy mint DT-vel azért szeretnék rendszámosat
fenntartás meg attól mennyit mész 1 évben!
nekem van vmi 0km-es rendszámom!De nincs műszaki a gépen!miben különbözik 1 rendszámos gép a nem rendszámostól?A biztosításon kívü l!
na, hát az akkor zsír. úgy nagyjából mennyi zsében van fenntartani évente?gondolom jön a válasz h sok
van vkinek rendszámos gépe?arra lennék kiváncsi
alkatrész persze ,hogy van mind1-hez,nálunk van 6db KTM ,mindig volt alkatrész ha kellet!
évjáratot csak megbízhatósági szempontból kérdeztem. vhol olvastam h a '07es évjárat a legjobban sikerült 525ös. de arra azér nincs pénzem. azért szeretnék jót, kicsit olcsóbban. amugy alkatrészt mindegyikhez lehet kapni?
hasznos dolog!nekem is van rajta