Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az én gépemet az előző tulaj 310ért újítatta fel!Mindent ami volt benne!számla van a kezemben!
az a baj hogy egyik ismerősömnek sincs hasonló motorja se..tehát cask videóket néztem róla..:$
ezt a motort néztem fel van újítva mindene. talán egy kicsit többet használnám sztem városban mint terepen..
http://www.hasznaltmotorok.hu/index.jsp?id=2&
h_id=179420&h_partner=0
Azért azt ne felejtsd el hogy az olajozás fontos, meg kéne kérdezni mi az amit cseréltek volna a 800e forinttért,(sztem mindent)!
Nekem a 2002-es évjáratú 400exc motorblokkfelújítás (munkadíj, dugó, csapágyak, szimering stb.) került 4 éve 65 ezerbe! Hát sztem annyira nem sok...
Úgyhogy ne a kirívó esetekkel számolj!
Persze-persze! De azért talán ez egyedi eset, nem minden második motor megy így tönkre! Nekem is van ismerősöm akinek a 2008-as 450 exc-r blokkja adta meg magát, azóta is érdeklődik (még osztrákoknál is) volt-e ilyen valahol?
Értetlenül néznek rá...
Nekem meg 2 üteműm ment tönkre, a kedves szerelők addig tököltek mígszéthullott a power szelep csapágya, az meg beleért a dugóba...hát rendet rakott!
Azért mondtam hogy minél többet kipróbál annál biztosabb lesz a dolgában!
Sok függ attól mennyit tud rákölteni! Ha 8-900e körüli az összeg, természetesen én is vszínű 2 ütemben gondolkodnák! (Igaz ha nem kell rendszámos akkor 4üteműt is talán ki lehet fogni )
Hát most még csak nézelődök...de köszi az infókat..hát edig mindenki a jó oldalát mondta meg stb...nem tudtam hogy enyire drágáa a javítás stb... majd még nézelődök
Azért 2tnél a főtengely ami elég húzós árban van, de az én esetem spéci volt...nem hiszem, hogy sok motorban tört már el főtengely
tény hogy mindenki másra esküszik...
A szervízelésről annyit hogy az én 450-esemnek elszállt az olajpumpája:eredmény 860.000 (nyolcszázhatvanzer) forint lenne a javítása...annyi, amennyit a Csiki-Bege nem vállal be garanciálisan, mert azt mondják hogy túl drága (!)
Szóval csak ennyit a szervízről...
Tény hogy a 450-520nyomatékos, motorfékes, csili-vili...de van benne szelep, vezérműtengely, vezérműlánc és még sok más DRÁGA dolog..
2t-ben meg egy henger, dugó, hajtókar, főtengely....
Akkor meg pláne,h gondolkodjon!
Ráadásul egy suliba is járunk, szóval nem kéne messziről motort vennie
Nem tom ,h mit gondolsz de én ajánlanám neked a 200 exc-et...800bólmár lehet jót venni!Nálunk van 2db 200as,és szépen mennek!.
Hello!Nem tom 800ból sztem még nem veszel jó 450-t,520 meg sztem felejtsd el inkább nézz vmi 2t-t fiatalabbat mint 520-ok!520ak már 6évesek minimum és lehet h újítanod kell majd az meg nem kevés!Tdr után meg nem tom, az egész h mi fog veled történni az rajtad múlik.....!Én meg 125-s nsr-ről űltem fel 450-re.Sutyeráknak a 125-n is elgondolkodnék a helyedben,mert noan jól mennek,nem is hinnék az emberek, 1 évet lehúzol vele és utána jöhet a nagyobb!
Hááát... ha teheted inkább próbálj olyan emberekkel találkozni akik esetleg ilyen motorokkal rendelkeznek és kölcsön is adják egy-egy kör erejéig.
Mivel sztem rajtad múlik melyik tetszik, vki a 2 valaki a 4 ütemre esküszik.
Nekem volt 2 üteműm de én mindíg útáltam a benzinnel vacakolni... ráadásul a drága benzinbe még jó minőségű drága olajat keverni... szívem szakadt mikor a domboldalon fejjel leflé csak úgy dőlt belőle
Ráadásul nincs kanyar előtt motorféked,
Igaz a 4 ütem meg legalább 15 kg-al nehezebb, Meg lehet szokni. Amúgy nem mondhatnám hogy sokkal drágább a szervizelése a 4 ütemnek, ezek elég kiforrott motorok, elsősorban az előző gazda nemtörődömsége, spórolóssága ami belekerülhet kemény magyar forintokba!
Úgyhogy mielőtt bármit is vennél minél többet próbálj ki ha teheted(no meg nem csak 100méterre)!
Ezzel persze nem azt mondom hogy a 2 ütem rossz, csak nekem nem jött be, ízlések és pofonok...
úgy hogy volt egy 2t-je, de ráugrott egy bazi erős 4t-re...azóta dobálja a vasat, ahogy hallom...
A 4t 520-al az a baj hogy NEHÉZ....nem csak arról van szó hogy nehéz felállítani ha esel, hanem JÓVAL nehezebb órákon keresztűl navigálni...mivel egy terepmotort testből irányítasz, nagyon hamar feltűnik az a plussz 20 kiló...
Azonkívűl a szervizelése is jóval drágább...
De te tudod...
Kertvárosból olyan 12-13km, lábon megyünk...Én majd viszek ki ez kis züzemanyagot a biztonság kedvéért , szereti a hasát a Gas Gas
Nem jössz ki most hétvégén a zsanai szemétfeldolgozótól kb 2km-re van egy elég jó kis pálya, voltunk autóval megnézni és hát már alig várom, hogy mehessünk rajta vegyél fel msnre, vagy mailben megadom a telefonszámom, ha érdekel a dolog
hát nem tom..kéne már valami..unom az Mz-t nagyon..hát majd talán nyárra lesz valami...250 2t vagy 450 4t.. lehet nagy lépés dehát nem rögtön versenyezni mennék vele..
szeretem a 2t-t is:D jó az..csak az a baj hogy talán hamarabb szétmegy elkopik több vele a baj..
* 780ezerért rendszámos elég jó állapotban
Szia(sztok)Én is ezt mondom de mostanság nagyon 4T felé kacsingatok
Maradj a 2t-nél, az a királyság...mondjuk itt lenne az én 125ös exc-m, tdr után az is nagy ugrás
Mert hogy járt a kolléga? Még csak nézelődök.. az tetszik (az 520)..meg az EXC 450 vagy szted még az is nagy ugrás lenne? Az a baj még nem mentem ilyennel tehát nem tudom h mennyire állat sajnos
valaki tud erről valamit? Miféle vas -ez mit takar az hogy szezonra nincs felkészitve?
link
üdv mindenkinek esetleg ha érdekel valakit sm kerék
bocs az off-ért
http://www.kepesmotor.hu/felni...