Volt kollégám 04-esében is elfosta magát másfél hónap után (pedig nem is nagyon ment vele terepen - mondjuk hogy mi a fasznak vett akkor egy versenyendurot azt sztem ő se tudja ), aztán tett rá harisnyát és onnantól nem volt vele többet gond...
03as 450 exc-re azt mondták mindig kimegy az első telóból a szimering(halottam ezt!)!ez is 1 infó!megelőzés mindig légtelenítsd le a telót motorozás után.......
Nem évjárat, hanem tulajfüggő a megbízhatóság...ilyen szempontból egy régebbi 520-as még akár jobb választás is lehet (meg azok amúgy is eléggé szétüthetetlen gép hírében állnak)...
igazából azért kérdeztem meg, mert kiváncsi vagyok más véleményére is. nem akarok csak a fejem után menni.
na jóvan, akkor az egyik kérdésre megkaptam a választ. az 525 akkor biztos és akkor az évjárat?sztetek?
hmm. mennyi pénzt...hát figy. elég sokat félre tudtam rakni ittkinn, plusz akkor valószinű eladom a dt-t is.(azt eddig asszony miatt meg akartam tartani, most má nem kell) szal sztem olyan 1.2-1.3körül tudok rá áldozni.
én is hasonló helyzetben vagyok, mint te! nincs semi tapasztalatom de nekem a 400-450est ajálták! de várd meg a jobban hozzáértők válaszát!te menyi pénzt szánsz rá?
olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, ami már biztos soxor elhangzott, nyomon is követem a fórumot, de én szeretnék személy szerint választ kapni. tehát: szeretnék venni egy EXC-t, rendszámosat. kérdésem az, h szerintetek melyik jó választás? 450 v 525? supermoto-terep, sztem kb 50-50%ban használnám. melyik birná jobban az aszfaltot?
még kinnt vagyok svédországba, eddig lakáson gondolkodtam, de mivel asszony ugrott , igy motorban fogok vigasztalódni. ja meg mégegy kérdés. melyik évjárattól mondjátok azt, h igen, ez egy fasza gép?én eddig 2005ös gépektől hallottam azt. sztetek?választ előre is köszi
a motrom 2000 es évjaratu nem egy uj motor de eddi g csak ez a baja volt, ja meg membrant cseréltem. Ha van ilyen karburator táblazatod elküldheted, remélem hogy nem nagy a baj most vittem el a szerelöhöz de remélem csak valami beállitasi hiba vagy gyertya kábel vagy tekercselés baja van , mert azé uj gyujtást venni nem lenne olcsó mulatság mert a gyujtás arabol kijönne egy motor general
hello nekem 250 es exc-m van 06 os és nekem azt csinálta 2 szer hogy beleraktam ujj gyertyát ment vele durván 10 km és megált a motor dadogott nem forgott ki! uj gyertyával megint jó volt és ez nyáron volt volt vagy 35 fok kb
megkérdeztem egyik ismerősömet mi lehet vele mondta sok benzint kap elvittem hozá egyből halotta mert beletömörödött a kipufogóba a füst és kikelett huzatni hogy rendesen menjen tötyögni nem is nagyon tudtam vele ilyen melegbe . azt csináltam hogy a karburátorba a tün álitottam 2 vágásal feljeb raktam kis zégert és igy a motor kevesebbet kapott álitottunk benzinlevegőn és olyan volt a motor mintha kicserélték volna azóta semmi gyertya baja nincsen és érezhetőbben jobban is megy kipufba nem tömörödik a füst stb . de persze ahogy hidegebb lesz visza kell állitani mert akkor meg nehogy keveset kapjon! sztem előszőr próbáld meg schuber tüt álitani . de ez csak egy ötlet lehet más baja van a motorodnak! azért próbáld ki sztem milyen évjárat a motorod mert van karburátor táblázatom ha érdekel! ktm ekhez
Annyira nem veszélyes azért, ha valaki kicsit konyít a témához, akár házilag is elvégezhető a művelet, de ha szakemberhez viszed, akkor is megvan 10-15e-ből...az LC4 4700 Ft-os olajleeresztő csavarjához képest kimondottan olcsó hiba
na jóvan, akkor az egyik kérdésre megkaptam a választ. az 525 akkor biztos és akkor az évjárat?sztetek?
olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, ami már biztos soxor elhangzott, nyomon is követem a fórumot, de én szeretnék személy szerint választ kapni. tehát: szeretnék venni egy EXC-t, rendszámosat. kérdésem az, h szerintetek melyik jó választás? 450 v 525? supermoto-terep, sztem kb 50-50%ban használnám. melyik birná jobban az aszfaltot?
még kinnt vagyok svédországba, eddig lakáson gondolkodtam, de mivel asszony ugrott , igy motorban fogok vigasztalódni. ja meg mégegy kérdés. melyik évjárattól mondjátok azt, h igen, ez egy fasza gép?én eddig 2005ös gépektől hallottam azt. sztetek?választ előre is köszi
megkérdeztem egyik ismerősömet mi lehet vele mondta sok benzint kap elvittem hozá egyből halotta mert beletömörödött a kipufogóba a füst és kikelett huzatni hogy rendesen menjen tötyögni nem is nagyon tudtam vele ilyen melegbe . azt csináltam hogy a karburátorba a tün álitottam 2 vágásal feljeb raktam kis zégert és igy a motor kevesebbet kapott álitottunk benzinlevegőn és olyan volt a motor mintha kicserélték volna azóta semmi gyertya baja nincsen és érezhetőbben jobban is megy kipufba nem tömörödik a füst stb . de persze ahogy hidegebb lesz visza kell állitani mert akkor meg nehogy keveset kapjon! sztem előszőr próbáld meg schuber tüt álitani . de ez csak egy ötlet lehet más baja van a motorodnak! azért próbáld ki sztem milyen évjárat a motorod mert van karburátor táblázatom ha érdekel! ktm ekhez