Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igen, pöpec lesz Villahidat meg a ráfokat eloxáltattad vagy az is új?
Egy SX 300-at "restaurálok"...
96-os, de 2004-es idomokat kapott, új vázfestést,csapágxyakat, hengert, hajtókart, dugót,felújított telókat, új kormányt, hidraulikus kuplungot.stb...
Képet még nem tudok mutatni, csak "kémfotót"...
Ami gondolom nem ennyibe került Melyik motorod készül? Ha jól látom az adatlapodon kettő is van.
Jövő héten felteszem a képeket a motoromról..addigra elkészül a nagy átépítés...
aha....mindegy, én már csináltam magamnak...
Hát lehet nem egyről beszélünk. Amit én tudok, az a ktm.com oldalon is megtalálható, ha kiválasztod a powerparts katalógusból a dekor( decals) menüpontot egy csomó matricaszettet fog kiadni. Azok közül bármelyik rajtszámmatrica(sárga, fekete, fehér), legyen az sx, exc, smr az mind 7700.- .Ez tuti, ez a hivatalos ára
én eddig csak 10esen felül láttam....
Hi
fogalmam sincs,holnap estére kiderítem.
Hi Beb!
Én is örülök,hogy itt lehetek
Na mi a pék van, működik már a gépezet
szeva!

nem tudod véletlen hogy ez jó lesz a 620 SC-re is?(nincs öninditó,nincs akksi,csak kondenzátor..)

vagy csak akksival müxik?

köszi
akkor meg már minek a matrica, úgy sem látszik
Most lehet majd biztosítót váltani, érdemes körülnézni,tavaly én is váltottam úgy évi 10 est tudtam spórolni..
Megoldás: nem kell motort mosni
Azért annyira nem vészes,de valóban nem olcsó. 7700.- ba kerül a gyári KTM-es, de nem jön le az első motormosás után, mint a házilag megoldott technika.
Szia Mirko! Örülök, hogy itt vagy
csinálhatsz otthon magadnak...550 ft-ba kerül...a bolti meg tizenezerbe...
de sok....mégis ennyi
40.000 egy évre az nem sok picit biztosításnak
most küldték ki hogy 9ezer valamennyi a negyedéves

a kocsinkra nem fizetünk ennyit, és az is ali@nz pedig
ilyen matrica kell nekem is mint ami a képen van a rajtszámoknál
hát igazán nincs mit...
ha odafigyelsz rá,biztos nem lesz baja.
Üdv
nekem egyelőre tetszik,de nincs meg olyan rég óta úgy, hogy még tapasztalnom kell köszi az infókat
nahát akkor:
- eltört a kuplungcső,érthetetlen számomra
-a reggeli motorindítás bokaficam nélkül művészet volt,mire berúgtam totál ideges lettem,de szerencsére dombon lakunk,ígyhát ha nem akartam totál izzadtan motorozni menni,inkább gurultam(sokszor hiába).tehát indítás kb 10 perc,ja és bal lábas vagyok
-kb 4 perc egyhelyben járatás-katlan,hegymászás-után befulladt,utána képtelelenség volt elindítani,20 perc pihenő.ventillátort csak tankcserével lehetett volna megoldani horror összegért.valamivel jobb lett,mikor 7 dl fagyállót és 3 dl vizet tettem bele,így kitolódott a forráspont(neked is javaslom)
-egyszercsak menet közben elreült az első lánckerék-utánfutóval hazajutottam,sokat nem motoroztam aznap
-a hátsó telót kb 6 szor javították,sose lett jó,nem tudták mi a baja
-a z állórész tekercs zárlatos lett.megtekercseltettem,mert új ugye nincs,kb 1 hónap és a gyújtótrafó is elromlott
Dióhéjban ennyi.
Akárkivel beszéltem,mindenki fikkantotta a berget,annyit mondtak,ha megy akkor nagyon megy.Hát ez igaz is,de én 2 napot szereltem motorozás előtt mindig,és sokszor úgy jöttek értem kocsival.
Azért ne menjen el a kedved,de azt javaslom,ha legközelebb motort veszel,ktm-et vegyél.itt kb 15 -en motorozunk,és abból egy drz,egy crf és kb 13 ktm.
Amúgy az alkatrészellátással is gondok voltak,sokat kellett várni,vagy egyáltalán nem is volt.A ktm-hez mindenhol kapsz alkatrészt,ha kell utángyártottat is.
hát most nekem is szerelőnél van előző gazdi nem ugy bánt vele ahogy kelet volna....Leírnál pár dolgot ,hogy mi volt a rossz a kíváncsiság kedvéért....