Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ijj, az pont elég, hogy cross-kerékkel ne iduljak el inkább ott a jó kis cross-pálya a határban, szerintem bátyámmal majd betámadgatjuk közösen
Zomba-Ozora 57.5 km
most látom Szabi, te is tolna-megyei vagy - bár ozorát nem sikerült megnéznem az útvonalterv.hu-n - üzemen kívül van... te hova szoktál járni endurozni? mert a crm-mel még nem mentem el igazán, viszont most tavaszig rá fogok nyúlni párszor szerintem, amíg nem sikerül összegyűjtenem egy normális SM-szettre.
na pár órája szerencsésen megbizniceltem az 520as exc-t. hazafelé egy új szerelemre találtam benne
egy kezvedo azert elferne ra
gyönyörűség....
köszi a tippet!
Én ezt is figyelmedbe ajánlom:
http://olajshop.hu/termekek/mo...
bocsi
Ha lehet akkor én se...de előfordul hogy nem megy másképp...
állóhelyben nem nagyon szoktam üvölttetni a motort de egyébként értem hogy mire megy ki a meccs, egyszerűen nagyobb terhelésnek vannak kitéve ezek a blokkok. az viszont megnyugtatott hogy nem 4-5 üzemóránként kell szelephézagolni, kicsit én is furcsálltam
ahha!köszi szépen!
Ócsán is meg a Pacsirtamezőben is 3200-ért adják, "törzsvásárlói" kedvezménnyel megkaptam 3e-ért.
akkor az jó hely,hol veszed....?!universalmotor-nál néztem a3500ft a crosspower,alma motornál győrben meg 4100!az szelephézag meg bocsi a hülyeségért, utána én is gondolkodtam......boccs
Igen, és álló helyben, mikor félig tele van baszva sárral a hűtő, szerinted mennyi hőt tud leadni
ez a percekig üvölttetés jóformán hűtés nélkül - ez valahogy idegen nekem. még ha épp versenyzel is, milyen szituációban fordul elő, hogy percekig üvöltteted jóformán hűtés nélkül? elvileg azért van rajta az a vízhűtő, nem?
Drágán veszed a cuccokat: Motorexet én 3e körül vettem, de Castrol R4-et pl. 2500-ért tudtam venni régebben (mondjuk ez nekem nem vált be, úgyhogy inkább nem ajánlom)...szűrők darabja meg 900 Ft a Parillában.
Szelephézagot minden második olajcserénél (vagyis 30 v. 40 üó-ként) kell állítani ha jól tudom (de benne kell legyen a könyvében)...
Nem feltétlenül az egyhengeresség, sztem inkább az endurozás sajátosságai a lényeg: utcai motornál nem üzemszerű hogy percekig üvölteted tiltáson a gépet jóformán hűtés nélkül vagy hogy egy hosszú nyélgázas szakasz után hirtelen akár 30-40 fokkal hidegebb közegbe meríted a blokkot de az sem hogy -10-ben indítás után 10-15 sec-al egyből elkezded húzni neki a gázt...
ahham hát ez most kicsit felkészületlenül ért, de végülis ha másra nem kell költeni, akkor ez nem olyan vészes
nem nagy összeg:3500f/liter a motorex olaj.ebből db kell így7000ft!rövid,hosszú szűrő meg 1800-1800!agy kb 11000!szelephézag meg ha jól tom 5üzemóránként de ebben nem vok biztos,én úgy állítatam mindig!de van aki csak olajcserénél állítja,sztem elég állítani ott is!
és hogy tudja jobban elhasználni egy 1 hengeres mint mondjuk egy gyorsasági pl egy cbr 600 as vagy 1000 -es
vagy mondjuk egy chopper ami v2 es.
Mindig is érdekelt ez a téma mert ugye teljesitményben nincs akkora külömbség mint olajcsere intervallumban.
El.
4T krosszmotorokban 4-5 üó-ként cserélik...
Főleg a jóminőségű motorolaj
(nem kötekedek csak kiváncsi vagyok)
és azt milyen sűrűn kéri? meg egy olajcserének kb. mekkora a költsége? (csak mert bár egyelőre endurozni fogok vele, később SM lenne belőle, és akkor azért hamar belemegy az az 1000-res...)