Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsi ezt benéztem!
az az olaj szűrőnek a csatornája lehet vagyis abban kering az olaj..nekem az le van dugózva egy golyóval
Ebbe sincs csavar!
nekem ott mindenhol csavar van..nincs benne menet?..nézd meg és ha van tegyél egy csavart
http://www.ebay.com/itm/ktm-45...
itt van egy kép! a berugó tengely fölött van egy furat!
passzolok,nekem ott semmi furat nincs
http://www.cheapcycleparts.com...
De nekem a blokk középen van egy furat és ott jön!
Nem vagy te hülye bár még mindig nem tudom honnan jön az olaj?
erről beszélek
nna..a vez tengely végén van a víz pumpa..ugye olaj van a vezérlésnél és víz a vízpumpában..namost ha az egyik is másik is ugyan azon lyukon folyik!..tudom nehéz elhinni de így van
amiről te kérdezem azt nem tudom hol van,egy biztos ott semmi sem folyhat
G-Style

320 tárcsa + átalakító 260ról?
gyerekek tél van!
most mást kell nyomni!
Nem a blokk tetején a karburátor alatt van egy furat! És olaj nem viz!
lövésem sincs, csak ránéztem ebay-re.
de nem néz ki rossznak!
ott a baj..költözz Szegedre
Várpalotán lakom és itt van egy pár szivós hely! Sz.tem Ronis is tudna mesélni róla!
Hol?víz pumpánál? akkor szimering.
Még egy kérdés!A blokk tetején egy furat és onnan szokott olaj kifolyni,miért? Elötte 450 EXC volt azon sose vettem észre.
Akkor meg ne vedd!
zsiráf átbasz
Ebben nem értünk egyet, még akkor sem, ha nekem van egy eladó...
Ebben teljesen egyet értünk,szerintem ő is szívós helyeken használja a motort ahol nem halad..csak a ventilátor segít sajnos
vennie kell alap lapot fesz szabályzót.
Konkrétan 2 dologban biztos, ami a képen is látszik. Más a színe, és az egyik tud fordulatszámot mérni...
még 1 fék
http://www.ktm-parts.com/22120...

Ez miben különbözik?