üdv mindenkinek..
valakinek lenne tapasztalata azzal kapcsolatban hogy egy KTM LC4 Duke2 -böl lehetne e vagy érdemes lenne e csinálni endurót?
elvileg csak egy elsö sárvédö
crossz szett kellene hozzá...
szerintetek?
Ok!Eddig köszönöm,de próbálunk nekimenni a Nagyfalnak,kicsit kínlódunk,20m 20perc,ilyeneket keresünk-találunk a környéken,most nekiugrung(tavasszal)Ezért gondoltam a ventit,jó a kapcsoéós dolog is,akár minden együtt...
ez csak azért van mert nem jártál izgalmas helyeken...
nincs olyan motor amit ne lehetne megforralni...
, elég hozzá egy nehezebb katlan, meg az alig haladás, sok kinlodás. minden cuccal amit berak az ember kis időt lehet nyerni, de van amikor már az is elfogy, ezért jol kell beosztani, és a legjobb vizhűtő rendszer már megint az agyad....
ha elsőre feljutsz azon a falon, vagy átjutsz a bedőlt fás katlanon, akkor nem fő le a tea... de ez egy 6000 ft-os informácio volt..
ÚJ 95-100C'
Van Brembo 2 dugós fékhez gyári átalakítóm 12eft-ért.
Ha aktuális még a ventillátor téma, van egy eladóm 15eft-ért. Email az adatlapomon.
valakinek lenne tapasztalata azzal kapcsolatban hogy egy KTM LC4 Duke2 -böl lehetne e vagy érdemes lenne e csinálni endurót?
elvileg csak egy elsö sárvédö
crossz szett kellene hozzá...
szerintetek?
Melyik kép az,belinkelnéd?.
nincs olyan motor amit ne lehetne megforralni...
, elég hozzá egy nehezebb katlan, meg az alig haladás, sok kinlodás. minden cuccal amit berak az ember kis időt lehet nyerni, de van amikor már az is elfogy, ezért jol kell beosztani, és a legjobb vizhűtő rendszer már megint az agyad....
ha elsőre feljutsz azon a falon, vagy átjutsz a bedőlt fás katlanon, akkor nem fő le a tea... de ez egy 6000 ft-os informácio volt..
itt at egyiket ha megnyitod,vannak képek amin látod hogy golyó van benne..a 450 est nézd