Nekem szintén 540 SXS henger volt rajta, és EXC hűtők voltak termosztát nélkül. Nagyobb vízpumpa, és spec hűtőfolyadék, ami emeli a forráspontot. Nem tudok mást mondani. Ha állsz, és szívsz egy helyben órákon át, akkor nincs arra jó megoldás, de az enduró a haladásról szól. Ha haladsz, van menetszél...szerintem...
Én úgy jártam..csak segítség ként,volt egy vékony repedés a hűtőn..nem látható apró..melegedett kifújta a folyadékot és levegős lett felforrt levettem a hűtőket,ledugóztam és az egyik csőbe tettem egy szelepet..1,4 es sapka van rajta,megfújtam 1 bárral..víz alá tettem és rögtön láttam a repedést gyurmával beragasztottam és azóta is jó..
nézd meg Ronis galériáját ott a patron+hűtő felület
én még nem láttam motor ami ventilátor nélkül nem forrt fel..rendes endúrózás közben..nyáron a katlanokban ahol áll a levegő 10 perc alatt forr a motor 2t kicsit jobban írja..kicsit gyengébb az aksi az is elég hamar túlmelegszik..
Mi az a hűtőpatron? Amíg jár a motor, addig többet ér a vízpumpa, mert gyorsabban elviszi a hőt a hengerfejtől. Ha leböffen, akkor meg egyik sem ér igazából semmit...
Sok a merló,fagyik a kezem hozzá,hijába fűtök,mire bemelegszik minden akkorra (az kb most van reggeltű)kidöglök Majdcsak elmegyikmán a híííííííííídeggg
Tegyél a kormányra egy KTM gyári irányjelző kapcsolót..egyik állásba kösd úgy hogy te tudd működtetni..közép állásban nem megy a ventilátor..másik állásban a gomba kapcsolja..a gomba megegyezik egy BMW gombájával kb 3-4 ezer ft az autós boltban 90-95 fokosat vegyél..ha tökéleteset akarsz tegyél egy tágulási tartályt is..
EXC 450 lánckerékvédö 04-07ig
SX 450 Wp hátsó gátló
EXC 2004 es fejidom keret
Ezekről tudsz mondani valamit?
Jó cucc?
Bergre szeretnék én is de Fs 650-re nem igen találtam még bár nem tudom mennyire kompatibilisek ezek!
én még nem láttam motor ami ventilátor nélkül nem forrt fel..rendes endúrózás közben..nyáron a katlanokban ahol áll a levegő 10 perc alatt forr a motor 2t kicsit jobban írja..kicsit gyengébb az aksi az is elég hamar túlmelegszik..