te kishapsi.
há me nem vagyok pösti azé van eza...
a tály-szaúlás az ez
de azért köszi. most akkor azt mondod..a fúvóka legyen gyári...a 185ös és a súberen adjak neki
vagy vegyek el..?
ird már le konkrétan.
a gyári 185ff és a 4 súber a gyárilya erre rakjam vissza a 190ff helyett?
és ha nem lesz szimpi akkor a súberrrel adagoljak neki plusszos benzint?
amúgy neked mekkora a kipufi csővég ?
jaa és hol fűznek felnit és mennyiért kb? azt meg lehet csinálni ugye, hogy van egy endúrószettem vennék 2db 17" ráfot, küllőket hozzá és ami van agyam azt belefűzetném a 17" ráfokba?
ill nálatok az sx 525ösök gyári karbiállással mennek faszán?
nagyobb csőre hogy karburáltok ráfőfúvóka?
vagy a súbert rakod oda?
amúgy ez kissé szőrszálhasogatás csak szeretném ha egyből pöccene ha egy árokoz odagurulgatok és ..akkorni kellen egyből nem.
illha lángcsóvás a kipufogó akkor az azért van mert meg van etetve rendesse. a mentorom szerint is(zozi
szóval gyakorlatozott 525 sx esek mi a szitu ekkor?
sziasztok. segitség kellene...karburálásban...
kissé megrekedtem..nem szoktam de most...
gép ktm 525 sx 2005 év.
kipufogó véglyuk 41mm.. ez gyári mérte?
190ff 4 súberállással.. és ha egyebe gurulóban odapattintoam a gázt hogy ugorjon akkor ez ehelyett 1sec gondolkodással indul meg...nem alapjáratról lép szépen megy rendessen, de ...
lehet hogy túl nagy lett a 190ff? vagy gyorsitó?
álló helyzetben is ha játszok a gázzal ezt nem tudom megfogalmazni jól...szóval 2-3000fordulatró rárántom a gázt üresben-nem leszabájolyztatom csak rárántom és visszahúzza a rúgóerője..akkor vannak lángcsóvák nem vészessen de vannak.
előtte 190ff 5 súberrel volt megetetve mertt azt hittem ez a 41es csővég ez túl nagy ..akkor mégerősebben torpan alapjáratról..már ha megy akkor hegynek felfelé 2ben kisfordulaton nincs gond csak mondom ez az alapjáratról kiugratni mondjuk egy árkot..azt... nem ... leht e túlettettem az 185 ff helyett a 190essel..
majd holnap megnézem...
ill a gyorsítót szeretném kérdezni az gyakorlatilag azonnal működik...nem kellene legaláb azt megvárnia hogy a szelep kinyisson előle?
de ha valaki ebben a karburátorban ill kipufogóhoz karburálásban nagyon ott van és kisegítene
megköszönném
Alul teljesen becsavarod + irányba és utána - irányba 10 kattintást kifelé
Felül meg óramutató járásával ellentétesen becsavarod meg óramutató járásával megegyező irányba 15-20 kattintást csavarsz
há me nem vagyok pösti azé van eza...
a tály-szaúlás az ez
de azért köszi. most akkor azt mondod..a fúvóka legyen gyári...a 185ös és a súberen adjak neki
vagy vegyek el..?
ird már le konkrétan.
a gyári 185ff és a 4 súber a gyárilya erre rakjam vissza a 190ff helyett?
és ha nem lesz szimpi akkor a súberrrel adagoljak neki plusszos benzint?
amúgy neked mekkora a kipufi csővég ?
Próbáld meg a gyári fúvókával és a tűvel játsszál.
nagyobb csőre hogy karburáltok ráfőfúvóka?
vagy a súbert rakod oda?
amúgy ez kissé szőrszálhasogatás csak szeretném ha egyből pöccene ha egy árokoz odagurulgatok és ..akkorni kellen egyből nem.
illha lángcsóvás a kipufogó akkor az azért van mert meg van etetve rendesse. a mentorom szerint is(zozi
szóval gyakorlatozott 525 sx esek mi a szitu ekkor?
kissé megrekedtem..nem szoktam de most...
gép ktm 525 sx 2005 év.
kipufogó véglyuk 41mm.. ez gyári mérte?
190ff 4 súberállással.. és ha egyebe gurulóban odapattintoam a gázt hogy ugorjon akkor ez ehelyett 1sec gondolkodással indul meg...nem alapjáratról lép szépen megy rendessen, de ...
lehet hogy túl nagy lett a 190ff? vagy gyorsitó?
álló helyzetben is ha játszok a gázzal ezt nem tudom megfogalmazni jól...szóval 2-3000fordulatró rárántom a gázt üresben-nem leszabájolyztatom csak rárántom és visszahúzza a rúgóerője..akkor vannak lángcsóvák nem vészessen de vannak.
előtte 190ff 5 súberrel volt megetetve mertt azt hittem ez a 41es csővég ez túl nagy ..akkor mégerősebben torpan alapjáratról..már ha megy akkor hegynek felfelé 2ben kisfordulaton nincs gond csak mondom ez az alapjáratról kiugratni mondjuk egy árkot..azt... nem ... leht e túlettettem az 185 ff helyett a 190essel..
majd holnap megnézem...
ill a gyorsítót szeretném kérdezni az gyakorlatilag azonnal működik...nem kellene legaláb azt megvárnia hogy a szelep kinyisson előle?
de ha valaki ebben a karburátorban ill kipufogóhoz karburálásban nagyon ott van és kisegítene
megköszönném
Irányár az egész szettre vonatkozik:25000ft.
Érd:Emil:farkasgyorgy4@freemail.hu
Telefon:06302
265808
Gyári beállitás felül 4 alul 8
Felül meg óramutató járásával ellentétesen becsavarod meg óramutató járásával megegyező irányba 15-20 kattintást csavarsz
felül óramutatóval megegyező irányban 20
Milyen negativ tapasztalaitok voltak a Repsollal?
Ha nagy olajkörös minden 5000km-ben ha kis olajkörös akkor minden 2500km.
kepesmotor vagy KTM Ócsa
mit takar az a jó áron? ott van az apróban a hirdetésem, gyári fekete behr sm szett.