uraim..
ez egy ill kettő teljessn érthető válasz volt... thály-szaúlás mentes.
király akkro valami gyorsítószivattyús aza shutout..
a lényga a gyári 185ff visszarakom és a súberral variálok csak.
van berg tapasztalatom..az 450es és olyan mint valami repülő...
ott pl a súber az 6osra van állítva és 182ff ill180ff el a jó...
tényleg...mikor az tkarburáltam...
annál a ff mértet nem volt beleszólással a gázadásba...itt inkább a szegényebb keverékkel indul jobban... jobban ia forog csak nem olyan izmos mint a 182ff val.
de ott is a súbert 5 ről 6ra kellett lőni és a ff akár csökkenthettem is az akkor is ugrott mint a nyúl!
ami még szembetűnt hogy ott a gyorsitó később kezd el dolgozni kicsivel..de de talán erősebb a sugara...
a vagy a fasz sem tudja...
ugy lesz hogy mondjátok..holnap beteszem a gyári ff ill van próbára 182es is. azzal elszegéynitem avégét..
beszéltem emberekkel .a gyári vég 38mmes papíron...de az összes ittnei 450 sx nek 41-42mmes a csővégén nyitottság..
akkor ez nem is kokler nyitás hanem ez valami...szabványos nyitás a ktmnél..gyanús hogy igen.
üdv.
szerény véleményem szerint, ha kinyitod a kipufogót, akkor anyagot kell adni neki, főfuvóka méretét kell növelni. legalábbis egyszer egy mágus :) ezt mondta nekem...
nekem 2005-ös 450-es EXC-m van, nyitott dobbal, szintén torpan gyári főfuvóka és súberállás mellett.(ha a súbert emelem akkor is, ha csökkentem akkor is...) és mindig is torpanni fog, ameddig meg nem veszed x. ezerért a kehini quickshotot...
sziasztok olyan kérdésem lenne h valakinek nincs köztetek lc4 e?tanács kellene.v miért megeszi a gyertyákat vagy menetközben megáll de utána megrúgom és megy tovább.lényegében gyújtásra gyanakszom szerintetek
nekem kerek 40 mili a kilépő vég. Mikor kinyitottam a dobot nekem is hasonlóan fulladt hirtelen gázra meg lángokat is lőtt.
Én megmaradtam a gyári 185 ff nél. csak a tűn állítottam, hogy többet kapjon és mentem utána picit a levegő csavarral is. ( bár az enyém exc így azon 39-es karbi van)
a torpanás egész tűrhetően megszűnt. viszont elég jól durrog vissza főleg melegebb időben.
Behr supermoto szett 20 és 26-os tengelyhez való távtartókkal 140000 péz.
Fejidom szar foncsorral 5000 péz.
ez egy ill kettő teljessn érthető válasz volt... thály-szaúlás mentes.
király akkro valami gyorsítószivattyús aza shutout..
a lényga a gyári 185ff visszarakom és a súberral variálok csak.
van berg tapasztalatom..az 450es és olyan mint valami repülő...
ott pl a súber az 6osra van állítva és 182ff ill180ff el a jó...
tényleg...mikor az tkarburáltam...
annál a ff mértet nem volt beleszólással a gázadásba...itt inkább a szegényebb keverékkel indul jobban... jobban ia forog csak nem olyan izmos mint a 182ff val.
de ott is a súbert 5 ről 6ra kellett lőni és a ff akár csökkenthettem is az akkor is ugrott mint a nyúl!
ami még szembetűnt hogy ott a gyorsitó később kezd el dolgozni kicsivel..de de talán erősebb a sugara...
a vagy a fasz sem tudja...
ugy lesz hogy mondjátok..holnap beteszem a gyári ff ill van próbára 182es is. azzal elszegéynitem avégét..
beszéltem emberekkel .a gyári vég 38mmes papíron...de az összes ittnei 450 sx nek 41-42mmes a csővégén nyitottság..
akkor ez nem is kokler nyitás hanem ez valami...szabványos nyitás a ktmnél..gyanús hogy igen.
Nincs hűtő idomod 2004-es EXC-re? Mindkét oldali kellene.
szerény véleményem szerint, ha kinyitod a kipufogót, akkor anyagot kell adni neki, főfuvóka méretét kell növelni. legalábbis egyszer egy mágus :) ezt mondta nekem...
nekem 2005-ös 450-es EXC-m van, nyitott dobbal, szintén torpan gyári főfuvóka és súberállás mellett.(ha a súbert emelem akkor is, ha csökkentem akkor is...) és mindig is torpanni fog, ameddig meg nem veszed x. ezerért a kehini quickshotot...
nekem kerek 40 mili a kilépő vég. Mikor kinyitottam a dobot nekem is hasonlóan fulladt hirtelen gázra meg lángokat is lőtt.
Én megmaradtam a gyári 185 ff nél. csak a tűn állítottam, hogy többet kapjon és mentem utána picit a levegő csavarral is. ( bár az enyém exc így azon 39-es karbi van)
a torpanás egész tűrhetően megszűnt. viszont elég jól durrog vissza főleg melegebb időben.
link