Szeva Zéé! Mikor nálatok voltunk és felvitted a kövesen a motorom azt mondtad 3.-ba mentél fel úgy mint a tiéddel.
Enyém pedig 450 + gyári dob volt. Akkor?
Nem kötekedni akarok csak érdekel.
Épp ez az hogy sok mindent nem leltem benne.
Annyi hogy háromnegyedig megy a vastag perforcső és a végkupakból meg befordul ez alá egy vékonyabb cső. ennyit leltem benne, ez 2 kiló?
Pedig azthittem Zéé te is azért használsz csak nyitott akrát mert még nem jöttél rá hogy fojtott dobbal hirtelen nagy nyomaték amit az 525 produkál.Pedig az produkálja azzal a fojtott szarral is csak jobb neki ha nem ütközik nagy ellenállásba a kipuffgáz!Szedd szét jani azt meglátod azt a kétkilós szart amit a dobba rejtettek.Ki kell baszni a picsába!
ez a faszágot ....szegény ember meséje a pénzről hogy rendesen szar ha van...
láttatok már fékpadozott akra vagy akármi szar nyomatékgörbét ?
de eccerű egy jó 525 esetében egy nyitott akrával a motor képes egy sebességfokozattal feljebb tudni azt amit a csukott csövével egyel lejjebb ......alapról a végéig....
minden versenyen akár enduro akár cross keresik a csukott csöveket mint az állatmarha biztos a nyomaték miatt.....
Tudod én csak az eredményben hiszek nem pedig abban amit jó páran mondanak!Előző EXC-n volt egy Doma kipuff amiben benne hagytam a szűkítést.De így is jobb volt alsó tartományban a gép mint a gyári dobbal!Csak meg kell nézni a versenymotorokat!Ha jobb lenne alul a gép fojtással akkor gondolod ők nem használnák?De felőlem benne hagyhatod a fojtást csak te kérdezted hogy milyen a kipuff a gépemen.....
Ki mondta hogy nyomatékosabb?Épp hogy alul lett jobb a motor tőle!Egy ismerősöm csinálta meg én vettem a hozzávaló perforált lemezt meg gyapotot.Ja meg kellett hozzá fém szunyogháló azzal lett még körbetekerve hogy ne tépje ki a gyapotot.Fasza lett
11eft körül van. Nem tudom van-e most nekem, de szerintem nincs. HA találsz bontottad, akkor lehetőleg ne 2003-2004es szürke blokkból vedd meg, mert ugyanígy jársz vele!
húúú de sötétek vagytok mivel én írtam a gtgt-nek hogy az én ismerősömé a motor amit belinkelt így egyértelmű,hogy számomra világos hogy ugyan az a két motor!
de ferus meg a g-style féle hirdetettre írta nekem válaszként,hogy szerinte amit g-style hirdet at egyezik a gtgt által belinkelttel...én arra mondtam hogy nem egyforma...
ti melléolvastatok annak,hogy én konkrétan arról a motorról beszéltem amit gtgt linkelt! hát egyértlemű!az ismerősömé,nekem világos....
ferus nekem írt,hogy a g-style féle az amit én linkeltem és én arra írtam hogy nem!
Enyém pedig 450 + gyári dob volt. Akkor?
Nem kötekedni akarok csak érdekel.
Annyi hogy háromnegyedig megy a vastag perforcső és a végkupakból meg befordul ez alá egy vékonyabb cső. ennyit leltem benne, ez 2 kiló?
láttatok már fékpadozott akra vagy akármi szar nyomatékgörbét ?
de eccerű egy jó 525 esetében egy nyitott akrával a motor képes egy sebességfokozattal feljebb tudni azt amit a csukott csövével egyel lejjebb ......alapról a végéig....
minden versenyen akár enduro akár cross keresik a csukott csöveket mint az állatmarha biztos a nyomaték miatt.....
Gyári van kinyitva szolidan!Végig perf cső de folyamatosan szűkül!Nincs brutál nagy hang de jobban megy mint a fojtott szarral!
Valami hasonlóra gondoltam.
hogy a faszba keverném össze!
de ferus meg a g-style féle hirdetettre írta nekem válaszként,hogy szerinte amit g-style hirdet at egyezik a gtgt által belinkelttel...én arra mondtam hogy nem egyforma...
ti melléolvastatok annak,hogy én konkrétan arról a motorról beszéltem amit gtgt linkelt! hát egyértlemű!az ismerősömé,nekem világos....
ferus nekem írt,hogy a g-style féle az amit én linkeltem és én arra írtam hogy nem!
na mindegy