a kézi dekóm alapból nem az igazi, lehet a bowden miatt, de nem igazán működik. az autó dekó elvileg működik hisz valahogy be tudom rúgni.. este majd ránézek azokra amit írtál,hogy milyen hangokat hallok.
Nem hiszem, hogy visszafele tekret volna. Ha önindítózás közben hallod, hogy a dugattyú dolgozik szépen, akkor minden oké.
Az önindítóval nem indulásnak olyan oka lehet még, amivel már találkoztam, hogy a gyújtás jeladó és a lendkerék közötti távolság túl nagy volt (0,7-0,8mm kell legyen). Berúgóval indult, önindítóval nem...
Jól elválasztható a dekó és a szabadonfutó probléma, bár a kettő általában összefügg.
Ha a dekó szar, akkor holtponton nem tudja áttekerni az önindító ill. berúgóval sem tudod átnyomni holtponton (csak kézi dekóval). Amikor a berúgóval forgatod a motort, akkor éles csattanó hangot ad a dekó minden holtpont után. Ha ez a csattanás nincs meg, akkor szar az autodekó, tehát veztengely csere.
Ha a szabadonfutód a szar, akkor amikor önindítózol, akkor el-elengedi ill. el-elkapja az önindító a motort, tehát old a szabadonfutó (felpörög az önindító motor üresen) és közben jó erősen csattog ahogy elkapja és elengedi. Ha önindítózás közben szépen stabilan forgatja az önindító a motort, akkor semmi baja a szabadonfutónak. Nagyon tönkrement szabadonfutónál az is lehet, hogy már nem tud oldani és a motor visszaforgatja az önindítót! Ennek is jellegzetes súrlódó hangja van.
amikor csesekedtem az indítórelénél...létezik hogy egyszer valamit rosszul kötöttem össze és "visszafele" tekert az önindító és azért most nem "kapja" el? mostminden jól van kötve, az elektronikám végre jó.. másra nem tudok gondolni. ha fel van töltve az akksi,akkor tekeri az önindító ameddig csak akarom,de nem indul el.
Igen,az utolsó hangot tudom hogy az akksi miatt van! Én is ezért nem értem hogy miért nem indul 2 hét állás után... rúgásra indul. van olyan hogy rugdosom párat és utána az öndindító is beleteker egyet kettőt... lehet hogy a dekóval van valami?
Szia Gyuri!
A Klub fórumba már írtam Neked. A videód alapján szerintem nem a szabadonfutóddal van gond! Egyébként is állásban ritkán megy tönkre.
Az a kerregő hang ami a videó végén van az önindító behúzótekercsed hangja ami a gyenge aksi miatt kerreg. Én más rendellenes hangot nem hallottam...
Még mindig KTM cuccok:
fekete hátsó sárvédő, karcos, néhány bónusz furattal, de amúgy hibátlan, 7000 Ft
"E"-betús, LED-es hátsó lámpa (WRP asszem), 4000 Ft
vagy a kettő együtt 10000 Ft
fekete hűtőspoiler, 05-07-es modellekre, kicsit karcosak de amúgy hibátlanok, 4000 Ft (párban)
VAGY: a komplett fekete idomszett (első-hátsó sárvédő, rajtszámtábla, hűtőspoilerek) 14000 Ft (hátsó lámpával 16000 Ft)!
köszi. Zsiráf fogja csinálni. 20pénz a vadi új. úgyis elég sok dolgot kell csinálni még a vason. inkább újat rakok mindenből,hátha akkor "tünetmentes" lesz az következő szezon
írtam a videód alá : én is jártam így,nekem a szabadonfutó romlott el,a görgők olyan acélosak voltak hogy elpattantak a használattól,és a rugót pedig megnyújtotta,ami összefogta azokat! szereztem pár használtat,és összeraktam belőle egy értelmeset,azóta semmi baja nincs! ha gondolod elküldhetem neked az összes szabadonfutót ha állod a postát,mivel nekem már nincs rá szükségem,mert eladtam a motort!
Az önindítóval nem indulásnak olyan oka lehet még, amivel már találkoztam, hogy a gyújtás jeladó és a lendkerék közötti távolság túl nagy volt (0,7-0,8mm kell legyen). Berúgóval indult, önindítóval nem...
Ha a dekó szar, akkor holtponton nem tudja áttekerni az önindító ill. berúgóval sem tudod átnyomni holtponton (csak kézi dekóval). Amikor a berúgóval forgatod a motort, akkor éles csattanó hangot ad a dekó minden holtpont után. Ha ez a csattanás nincs meg, akkor szar az autodekó, tehát veztengely csere.
Ha a szabadonfutód a szar, akkor amikor önindítózol, akkor el-elengedi ill. el-elkapja az önindító a motort, tehát old a szabadonfutó (felpörög az önindító motor üresen) és közben jó erősen csattog ahogy elkapja és elengedi. Ha önindítózás közben szépen stabilan forgatja az önindító a motort, akkor semmi baja a szabadonfutónak. Nagyon tönkrement szabadonfutónál az is lehet, hogy már nem tud oldani és a motor visszaforgatja az önindítót! Ennek is jellegzetes súrlódó hangja van.
Mindenesetre nehéz ezt így távgyógyítással...
Igen,az utolsó hangot tudom hogy az akksi miatt van! Én is ezért nem értem hogy miért nem indul 2 hét állás után... rúgásra indul. van olyan hogy rugdosom párat és utána az öndindító is beleteker egyet kettőt... lehet hogy a dekóval van valami?
A Klub fórumba már írtam Neked. A videód alapján szerintem nem a szabadonfutóddal van gond! Egyébként is állásban ritkán megy tönkre.
Az a kerregő hang ami a videó végén van az önindító behúzótekercsed hangja ami a gyenge aksi miatt kerreg. Én más rendellenes hangot nem hallottam...
fekete hátsó sárvédő, karcos, néhány bónusz furattal, de amúgy hibátlan, 7000 Ft
"E"-betús, LED-es hátsó lámpa (WRP asszem), 4000 Ft
vagy a kettő együtt 10000 Ft
fekete hűtőspoiler, 05-07-es modellekre, kicsit karcosak de amúgy hibátlanok, 4000 Ft (párban)
VAGY: a komplett fekete idomszett (első-hátsó sárvédő, rajtszámtábla, hűtőspoilerek) 14000 Ft (hátsó lámpával 16000 Ft)!
karbon kuplungmunkahenger-védő, EXC/SX 250/300, 6000 Ft
narancs első rajtszámtábla fekete háttérrel, repedt, megragasztott, 1500 Ft
fekete első rajtszámtábla, rácsozott, karcos de amúgy hibátlan álllapotú, 2500 Ft
fekete első sárvédő, kicsit karcos, de teljesen hibátlan állapotú, 2500 Ft
fekete hűtőrács, 2T SX/EXC modellekre, makulátlan állapotú, 2000 Ft (párban)
fekete Acerbis első féktárcsa-védő, alu konzollal, minimális karcokkal, hibátlan állapotban, 6000 Ft
küzdesz még a szabadonfutóval?
exc-ben ami van az a buzi első lámpa, annak mi a típusa? :S
Azért kösz!
keresek EXC-hez:
- első lámpát kompletten (amit 2005-től raktak)
- blokk védőt, alut, (amelyik oldalra is felnyúlik)