Szerintem ne üzemórás motorokat nézegess! Neked könnyen kezelhető, megbízható, könnyen induló motor kell. Ami "erős", az egyik kritériumodnak sem felel meg. Hol akarod használni, mennyit, hogyan? Mennyire tudsz bánni vele? Inkább kétütemű lenne jobb, az is max. 200-as. Szerintem. De TE tudod!
Mi volt ebbe kemény? Csak érdeklődtem, de számomra még most sem világos mire használnád?!? Hát nekem tényleg az erő a lényeg... azért vettem 450-et... jaaa.. van 525-ös is, vagy 640? Miért nem mondtátok?
Pedig egyszerű:
Mire akarod használni(vagy hol?)?
Használt vagy új?
A 4t az stimmt...
És ha nem titkos mennyit szánsz rá?
Te szervizeled, vagy csináltatni akarod(és van-e a közeledben ilyen szervizes)?
Sztem ezek alapján már lehet ajánlatot várni, de én nem értek hozzá! Boccs!
De csak hasraütve:
2012 EXC 500, vagy FE 570
HÚ de keményet irtál most :) igen az én bergemnek a szivatója hulla volt , + mikor erdőbe eldöltem vele után beinditani lehetetlenség volt porlasztóval volt valami gond ! vezettem már sok motort de megfogni azzal soha nemvolt gondom ! Erő vagánykodni , ez már nem az a korosztály :) lehet neked arra kell nekem nem !
Próbálkozol azóta ilyesmivel, vagy neked is csak Motorex?
esetlegezzel nem próbálkoztál?
1* volt az enyémben szerintem jól bírta... de kíváncsi lennék más véleményére ?!?
Még egy kis segítség mert látom olajat keresgélsz!
...próbálgattam sok félét és eltettem a leengedett olajakat,egyszer amikor a castrolt engedtem le észrevettem hogy nagyon híg,következőnek a motult tettem bele,az is hígnak tünt!..én fényező vagyok és a festékeket viszkozitásuk beállításával szoktuk fújni,van ehhez egy úgynevezett forr pohár amivel mérhető a kifolyási sebesség,ezt hazahoztam és megmértem vele a használt olajakat,hát a motorex sokkal sürübb volt a többinél..aztán felmelegítettem egy rezsón mind hármat,hát meg kell hogy valljam a castrol és a motul viszkozitása szinte víz szerű lett,a motorex nem annyira hajlamos elveszíteni a viszkozitását mint a többi!...talán ebben van a titka,a jó olajnak
most az agip 4t racing van benne,2800 ért vettem egy szlovák nagykerben..nem tudok se jót se rosszat mondani róla,a napokban vettem le a kuplung oldali deklit mert szivárgott az olaj,nézegettem nem e trutyísodott össze de kicsit feketébb lett ennyi..kb 5 üzem óra van benne.
Automatic trans mission fluid..azaz automata váltó olaj,így kérd akármelyik boltban,5-ös viszkozitású és pont ezekre a kuplung letapadásokra van kifejlesztve,hidegen is behúzod a kuplungot járó motornál és sebességbe teszed nem csattan a váltó és nem érzed azt amit te kuplung beverődésnek hiszel.
2T a motorom, és motorex top speed 4T 10W50-et rakok bele, ez a gyári ajánlás. A csere szintén a manualban leírtak alapján, ott 40 óránkénti olajcserét írnak a váltóra, az utolsó csere óta kb 35 óra telt el, még motorozok kettőt, aztán csere. Én az ilyen dolgokat betartom rendesen.
ezzel egyet is értek, csak fene se gondolta volna, hogy a kuplung beverődhet . mondjuk ha legközelebb esedékes lesz a "kuplungfelújítás", akkor már nem megreszeljük, hanem saválló acéllal megerősítjük és akkor örök élet+1 nap . de sztem most a régi olaj+ a hideg is bejátszik. végülis 50 óra alatt csak nem kezd el beverődni .
talán egy 500-as 2t..