Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van benne valami :) annyit tudok az S eseknél hogy a gyári Supermotonak a porlasztójába elvileg van gyorsitó Kit amivel magas fordulaton még jobb ezt mondják felénk!
ki mondta hogy jobb lett ? senki nem mondta hogy jobb mint az 525 , erőbe biztos hogy nem , de talán tartósságra sokan dicsérik, és elég megbizhatónak mondják sokan ! nemhiába van 4 szer annyi DRZ mint 525 EXC ! és hogy ki mennyit költ a motorra az már más kérdés , van egy kis felesleges pénzem amiért szeretnék venni valamit venni magamnak . hétvégi motornak hobbira megfelelne szivessen rászánom azt a 700-1,2 millát ezért már kapni Endúrót szerintem ! Van akik a KTM et szidják hogy ( szerviz igényes szar stb ) vannak aki a DRZ mondják hogy szar gyenge , és drága az alkatrész hozzá ! nekem volt az SX 380 még egyszer tuti nemvenném meg , lehet én fogtam ki szart de ez van ! Nem új motort vettem ANNO szal számolnom kell akármilyen hibával használt motorok terén !
De most komolyan! Te endurozni akarsz a motorral vagy csak a szántóföldön egykerekezni? Csak mondom,hogy az egykerekezéshez nem kell se DRZ,se EXC. A cimborám a yamaha jogjával kimegy világból egykeréken. Pedig aztán ott tényleg nincs motor erő!

A másik,hogy én nem tudok egykeréken menni max 20-30 métert (igaz sosem érdekelt az egykerekezés),de olyan helyeken felmegyek,ahol a sok egykerekező művész sírva fakadt!
milyaza futomű..? kell az a réten egykerékhez? szal nem kő akko naon leszarom xdxdlollokaboélka..
nehogy kitaláljátok, hogy a drz 400 E- ről el kell dobni a porlasztót a szemétre mert rögtön beszarok....micsoda hülyeség....és mit teszel rá helyette .......?

esetleg jól be kell állítani aztán jóccakát .....nem lesz ktm 525 a drz ből sose akármilyen karbikkal küzdeszz ez biztos ...meg bármit csinálsz.....sőt a drz motorja ha jól be van állítva nem túl gyenge sőt még erősnek is mondanám a kotla szar építéséhez meg futóművéhez .........ez a fő ok amiért a táskáját se viheti egy akármilyen exc-nek....nem csak motorerő van a világon...




de ha már drezda akkor nagyon fasza a gyári karbija és amire kitalálták szerintem jó motor....sokat bír ...olcsó...

nálunk egyik barátunknak van egy patika s-esből csinált de csak kicsit átalakított gépe inkább levágva minden kacat róla yoshimura kémény más áttétel..teló...pár védőcucc...és majd mindenhova felmegy

és tapasztalatból mondanám de nem csak én hanem aki kipróbálta bárki akárki...ez sokkal jobb arányban van vezethetőségileg ,futóművileg ,kényelmileg mint a gyári e-s tipus...és az s-esen tényleg alapabb a karbi de jól belőve az is tudja a dolgát(még ezt se kellett eldobni)....szóval én ktm es vagyok mégis elismerem ezt mint igénytelen sokat bíró olcsó technikát....
ha ügyes vagy olyan helyekre megy föl , hogy el se hinnéd....sokan a csillivilli ktm jeikkel nem mernek felnézni se oda ahova feljutottunk már ezzel a s modellel....
na erre azért kiváncsi lennék ,ha kifejtenéd tudományosan mitöl jobb egy drz, mint egy 525, vagyis hogy mitöl valo jobban neked..?

miért nem mondod egyszerűen azt nincs rá pénzed, oszt annyi...

pár irásodal ezelött a drz még orr nehéz volt nem kéne, ma reggelre meg jobb lett mint az 525,
KTM ből EXC -t tuti nem vennék nem tudom miért de nagyon hidegen hagy , igen jó egy 525 EXC tetszett is, de nem nekem való , akkor inkább egy DRZ E ( gyári porlasztót eldobni rólla és rá valami komolyabbat és azt normálisan beállitatni és már a DRZ E is megyen elég jól és ha a kerekezést nézzük egy DRZ is jön 3 ba gázra gyári porlasztóval is , és ahogy sokan irták a gyári porlasztója miatt alulról nagygázra egy pillanatra befullad a motor
magaskompótos dugóval.....pici turbóval és nitróval,,,.olyan kezelhető erdőbe mint a sebzett vadkan....
papa bejött az élet
Most hozzák ágyba a tejszinhabos Mikla cacaómat kis cocainnal
Nehagassá ezekre,mer hülyék! 520-ast ne vegyé,mer az egy gyönge szar,meg kerekezni is fosul lehet vele!
Ez kicsit kevésnek tűnik , nincs 100 literes?
Az nem lesz elég! Inkább egy 540 SXS.
Na most hogy szinte minden motorral volt baj, a ktm exc 520 (vagy 525) még nem lett kibeszélve! Meg is van a gép.
De keress olyat akinek 540-es henger van rajta az még erősebb!
Lehetőleg felújítottat (számlával) minél megbízhatóbb forrásból! Vagy egy romhalmazt amit te csináltatsz meg, és az jó darabig magától nem megy tönkre (legfeljebb tőled).
Kétoldali hátsó rugóstag, 50cm-es berugókar, megszakítósgyujtás, elöl-hátul dobfék. Finom!
Nem ám önindító, dekompresszor meg kímélőprogramos gyujtáselektronika, wifi kapcsolattal, közösségi hálozattal, wellnesfunkciós üléshuzattal. Itt már lassan magábaszippant a mátrix.
kezelni tudom e 4 T könnyű volt kerekezni
1 évig hajtottam egy KTM SX 380 at .. 1998 as volt :) szerintem többet nemkell mondanom, szerintem ettől erősebb motor terepen nemsok van de én inkább csak Endúrózásra használnám 2t többet már nemkel ! Persze felénk sok a DRZ E jó motor is és birja is a km eket , de mikor megyek vele Fura alulról tőgázra egy pillanatra betorpan , és orrnehéznek tartom , igen LC 4 el is volt már dolgom de az 2004 es volt jól is ment és számomra megfelelt , ott viszont a súlya zavart bár elnézhető a többi dologért cserébe, igen a Husaberg is jó, énnis megvoltam vele elégedve szivessen vennék egy F450 vagy FE501 et csak a Berg féle berúgást még gyakorolni kéne
a nagytank ! az fontos azt kifelejtettétek...60-70 literest mondjuk
erröl most az jutott eszembe ,nem is értem miért nem gyártanak szériában 750-es 2t krossz motorokat, tutti lenne rá igény, fontos az alu váz...
jahh azokat könnyű berugni, és olyan patika a futoművük csak ugy hasitanak a réten..
Ami még büdösnagyot bír visszarúgni indításkor. És la lehet, léghűtéses legyen.
De a régebbi fajtából, mindenképp 85'-elöttiből.