Teljesen mindegy melyik a Power synt vagy a Cross power!Ugyan az a két olaj csak egyik flakonján gyorsasági motor van hogy ők is megvegyék!Amúgy összetételre egy és ugyanaz!Én a Gárdonyi KTM-boltból vettem vagyis elhozta nekem a srác.De csak azért mert 2*4litert vettem egyszerre.4literes flakon volt 16400Ft
Sziasztok!
250 exc-f ről szeretnék valami épkézláb tesztet meghallgatni, ha valakinek van tapasztalata ezzel a típussal.Az évjárat mindegy, engem legfőképp a teljesítmény és a kezelhetőség érdekelne.Esetleg összehasonlitva CRF 250 x-el.
Előre is köszönöm..
Olvass vissza mert pont az 525EXC-ről volt szó.Amúgy nekem az van és jól bírja!Igaz én nagyon kímélő üzemmódban megyek vele de itt vannak akik az 525-öt rendeltetésszerűen használják és nekik sincs gond.Ha nincs szétütve akkor sokáig nem lesz vele gondod.15-20 üzemóránként cserélem az olajat.10W-50 vagy 10W-60-ast kívánja és a legjobb a Motorex.Vagyis én azt öntök bele mindig!Nagyon meg kell nézni az itthoni kínálatot mert csalnak az üzemórával meg sok a kókány darab!
Sziasztok,lenne egy pár kérdésem hozzátok.Szeretnék venni egy ktm exc 525-öst de nem tudom milyen gépek.Érdekelne hogy mennyire szervízigényes vagy ha normálisan használom akkor szinte csak kopóalkatrészt kell cserélnem?Olajat hány km-erenként kell cserélni?Nyáron használnám sm ként is mennyire birja használja e esetleg valaki?
Hát volt egy pár. Sok mindent ki kell próbálni hogy az ember őszinte véleményt tudjon nyilvánítani. Meg anno nem is tudtam mi fán terem a Ktm vettem 1-2 szar amiből tanult az ember.
Hali!
Látom épp a motorvásárlásnál tart a téma. Eladtam a 25ös DT-met, és tavasszal venni akarok valamit. Felső határ 700e. Rendszámmal nem akarok bajlódni, nyugtassatok meg, h a rendőröknek még navarával sincs sok esélye.
Tudom tudom, hogy sok lesz az, de 450 (525?) 4 ütemben gondolkozok. A felhasználás földes úton szaladgálás, egy kis endúrózás (már amennyire a síkség ezt lehetővé teszi), meg hobbikorsszozás pályán. Hozzáteszem, hogy hegyet évente 2-3-szor láthat.
EXC-t ajánlotok, vagy inkább SX-et? Mert világítás mindenképp kell rá, télen hamar sötétedik, a hó meg engem nem tart vissza.
SX EXC váltóval szerelve több hirdetésben is van, ezek szerint kompatibilisek. Világítást meg lehet oldani emberi módon, értem ez alatt, h nem meríti le az akksit, és nem zseblámpát gyorskötözök a kormányra?
Azt tudom hogy az első gazda " rendeltetésszerűen" használta,a második inkább csak turista volt. Azt nem tudom hogy milyen olajat tettek bele,de ahogy a tulajokat ismerem motorexet használtak.
még maga az 500 üzem óri is szép szerintem ! bár a 900
De szinte itt minden csak maga a tulajdonoson múllik ! Cserél e olajat időben ? vagy csak hajtsa hidegen és nem érdekli csak menjen , Ritka jó motort kifogni !
Vagy a 900 óránál csupán kíváncsiságból szétszedett 525!
Nem legenda,én láttam. Csak azért szedette szét a tulaj,mert kíváncsi volt miért megy még mindig!
De pont te kérdezted hogy szerintünk... pont ktm-fórumon ahol 90%-nak ktm-je van. Szerinted mit fogunk ajánlani?
De pl. előző pár hozzászólással ezelőtt kolléga sem (hiába ktm-es) ócsárolta le a DR-z-t sem...
KTM tartósságról: kérdezd zoozee-t, ill. bárki olyat aki újkorától, vagy felújítás utántól használja. Ismerősi körben pl. 530-as(amit sokan szidnak) 540 üzemóra után kezdett fura hangot adni, cirka 300e és azóta megint rendben...(persze rendszeres olajcsere stb.)
250 exc-f ről szeretnék valami épkézláb tesztet meghallgatni, ha valakinek van tapasztalata ezzel a típussal.Az évjárat mindegy, engem legfőképp a teljesítmény és a kezelhetőség érdekelne.Esetleg összehasonlitva CRF 250 x-el.
Előre is köszönöm..
power synt-vagy cross power
Eladó egy KTM Mart villabefogó!
EXC-ben milyen számmal van jelölve az index relé kötése?
Valaki megtudná mondani hogy egy 620-as Lc4-et Külföldi papírost hogy lehet lepapírozni 25Kw ra? Előre is köszötemm.
Látom épp a motorvásárlásnál tart a téma. Eladtam a 25ös DT-met, és tavasszal venni akarok valamit. Felső határ 700e. Rendszámmal nem akarok bajlódni, nyugtassatok meg, h a rendőröknek még navarával sincs sok esélye.
Tudom tudom, hogy sok lesz az, de 450 (525?) 4 ütemben gondolkozok. A felhasználás földes úton szaladgálás, egy kis endúrózás (már amennyire a síkség ezt lehetővé teszi), meg hobbikorsszozás pályán. Hozzáteszem, hogy hegyet évente 2-3-szor láthat.
EXC-t ajánlotok, vagy inkább SX-et? Mert világítás mindenképp kell rá, télen hamar sötétedik, a hó meg engem nem tart vissza.
SX EXC váltóval szerelve több hirdetésben is van, ezek szerint kompatibilisek. Világítást meg lehet oldani emberi módon, értem ez alatt, h nem meríti le az akksit, és nem zseblámpát gyorskötözök a kormányra?
Amúgy olyan éle volt a szelepnek,mint a szike!
De szinte itt minden csak maga a tulajdonoson múllik ! Cserél e olajat időben ? vagy csak hajtsa hidegen és nem érdekli csak menjen , Ritka jó motort kifogni !
Nem legenda,én láttam. Csak azért szedette szét a tulaj,mert kíváncsi volt miért megy még mindig!
De pl. előző pár hozzászólással ezelőtt kolléga sem (hiába ktm-es) ócsárolta le a DR-z-t sem...
KTM tartósságról: kérdezd zoozee-t, ill. bárki olyat aki újkorától, vagy felújítás utántól használja. Ismerősi körben pl. 530-as(amit sokan szidnak) 540 üzemóra után kezdett fura hangot adni, cirka 300e és azóta megint rendben...(persze rendszeres olajcsere stb.)