Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elérhetőségük? mostanában vetted?
Teljesen mindegy melyik a Power synt vagy a Cross power!Ugyan az a két olaj csak egyik flakonján gyorsasági motor van hogy ők is megvegyék!Amúgy összetételre egy és ugyanaz!Én a Gárdonyi KTM-boltból vettem vagyis elhozta nekem a srác.De csak azért mert 2*4litert vettem egyszerre.4literes flakon volt 16400Ft
Sziasztok!
250 exc-f ről szeretnék valami épkézláb tesztet meghallgatni, ha valakinek van tapasztalata ezzel a típussal.Az évjárat mindegy, engem legfőképp a teljesítmény és a kezelhetőség érdekelne.Esetleg összehasonlitva CRF 250 x-el.
Előre is köszönöm..
Szevasz! olajat hol veszed?
power synt-vagy cross power
Olvass vissza mert pont az 525EXC-ről volt szó.Amúgy nekem az van és jól bírja!Igaz én nagyon kímélő üzemmódban megyek vele de itt vannak akik az 525-öt rendeltetésszerűen használják és nekik sincs gond.Ha nincs szétütve akkor sokáig nem lesz vele gondod.15-20 üzemóránként cserélem az olajat.10W-50 vagy 10W-60-ast kívánja és a legjobb a Motorex.Vagyis én azt öntök bele mindig!Nagyon meg kell nézni az itthoni kínálatot mert csalnak az üzemórával meg sok a kókány darab!
Sziasztok,lenne egy pár kérdésem hozzátok.Szeretnék venni egy ktm exc 525-öst de nem tudom milyen gépek.Érdekelne hogy mennyire szervízigényes vagy ha normálisan használom akkor szinte csak kopóalkatrészt kell cserélnem?Olajat hány km-erenként kell cserélni?Nyáron használnám sm ként is mennyire birja használja e esetleg valaki?
Ha valakit érdekel!

Eladó egy KTM Mart villabefogó!
Sziasztok!
EXC-ben milyen számmal van jelölve az index relé kötése?
Hát volt egy pár. Sok mindent ki kell próbálni hogy az ember őszinte véleményt tudjon nyilvánítani. Meg anno nem is tudtam mi fán terem a Ktm vettem 1-2 szar amiből tanult az ember.
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy egy 620-as Lc4-et Külföldi papírost hogy lehet lepapírozni 25Kw ra? Előre is köszötemm.
Ennyi motorod volt? Mindég olyat vettél hogy felkeljen újítani?
+ tedd hozzá az első tulaj öccsét is aki szintén adta neki az ívet rendesen - cserébe a karbantartásra lényegesen kisebb figyelmet fordított...
Van eladóba egy bivaly 540 exc-m ha érdekel. Ezzel nem lesz gondod az tuti. Képek a galériáimnál.
Hali!
Látom épp a motorvásárlásnál tart a téma. Eladtam a 25ös DT-met, és tavasszal venni akarok valamit. Felső határ 700e. Rendszámmal nem akarok bajlódni, nyugtassatok meg, h a rendőröknek még navarával sincs sok esélye.
Tudom tudom, hogy sok lesz az, de 450 (525?) 4 ütemben gondolkozok. A felhasználás földes úton szaladgálás, egy kis endúrózás (már amennyire a síkség ezt lehetővé teszi), meg hobbikorsszozás pályán. Hozzáteszem, hogy hegyet évente 2-3-szor láthat.
EXC-t ajánlotok, vagy inkább SX-et? Mert világítás mindenképp kell rá, télen hamar sötétedik, a hó meg engem nem tart vissza.
SX EXC váltóval szerelve több hirdetésben is van, ezek szerint kompatibilisek. Világítást meg lehet oldani emberi módon, értem ez alatt, h nem meríti le az akksit, és nem zseblámpát gyorskötözök a kormányra?
Olyan volt,mint a terhes nő. Mindenórás,vagy inkább mindenperces!
Aha, és ott egy paraszthajszál választja el a totálkárt az épp még menő motortól...
Vagy egy LC4 :)) et venni 2003-2004 évjáratban :)
A második tulaj inkább zongorista,mint motor versenyző!
Amúgy olyan éle volt a szelepnek,mint a szike!
Azt tudom hogy az első gazda " rendeltetésszerűen" használta,a második inkább csak turista volt. Azt nem tudom hogy milyen olajat tettek bele,de ahogy a tulajokat ismerem motorexet használtak.
De azon sosem húztak egy kövér gázt sem...egy szelep nem bír ki annyit, ha használod is a motort...
És a 900 órát hol tette bele,milyen olajjal használta ? ilyet tudni?
még maga az 500 üzem óri is szép szerintem ! bár a 900
De szinte itt minden csak maga a tulajdonoson múllik ! Cserél e olajat időben ? vagy csak hajtsa hidegen és nem érdekli csak menjen , Ritka jó motort kifogni !
Vagy a 900 óránál csupán kíváncsiságból szétszedett 525!
Nem legenda,én láttam. Csak azért szedette szét a tulaj,mert kíváncsi volt miért megy még mindig!
De pont te kérdezted hogy szerintünk... pont ktm-fórumon ahol 90%-nak ktm-je van. Szerinted mit fogunk ajánlani?
De pl. előző pár hozzászólással ezelőtt kolléga sem (hiába ktm-es) ócsárolta le a DR-z-t sem...
KTM tartósságról: kérdezd zoozee-t, ill. bárki olyat aki újkorától, vagy felújítás utántól használja. Ismerősi körben pl. 530-as(amit sokan szidnak) 540 üzemóra után kezdett fura hangot adni, cirka 300e és azóta megint rendben...(persze rendszeres olajcsere stb.)
rikizuzda írtam msn en aktuális a LÁNC! :)