Arra meg te nem gondolsz hogy talán olyan helyre szoktam menni ami kocsival közel sem megközelíthető(nincs út, nagy homok stb). Az meg a másik, hogy engem érdekel hogy mit milyen gyakran kell cserélni, felénk nincs válság ... Mellesleg nem kérdeztem semmi "hülyeséget", még csak nem is kérdeztem semmit, csak beírtam hogy vennék nagyobb tankot. Tanulj meg olvasni, értelmezni, de ha ez meghaladja a mentális képességeidet, akkor bocs... részemről befejeztem, nem fogok egy ekkora (...) vitatkozni mint Te, aki mindig beszól mindenkinek, aki esetleg akar valamit. Ez egy fórum...
köszi a segitséget! Azt nem irta de gondolom az mert 18-as, igazából az első 21 es lenne a fontosabb, hogy jó lehet- e exc-hez?csak ráfról van még mindig szó, mert uge igyis ugyis át kell fűzni majd...
ő csak tankot keresett, nem tanácsot, hogy hogy motorozzon.
Ha neki úgy tetszik, szíve joga !
Hogy ki mire költi a pénzét, az nem teljes mértékben a saját döntése ?
nem kötekedés képpen ,de olyanrol hallottál már hogy srácok fel szokták dobni a motort futora és elmennek a hegyekig , namost ha már három motort felraknak akkor az üzemanyag 3 felé megy...
jehh, feltaláltam a spanyolviaszt...
de tudod mit te vegyél egy 25 literes bálna tankot egy 300 exc verseny endurora , és jo sok benzinből, meg űzemora kopásbol motorozz el az első dombig..végül is csak olyan 40 környéke a motorodba 1 dugo meg olyan 25 egy hajtokar..
birom hogy itt a neten anyi sületlen hülyeséget tudnak emberek beszélni, aztán ha valaki történetesen kiröhögi érte őket rögtön megy a szájkaratés vita est..
lehet egyszerübb lenne elötte nem hűlyeségeket kérdezni, hanem simán gyakorlatiasan gondolkozni....?
Lenne egy kérdésem valaki nagytudásuhoz. Egy 06os KTM 640 LC4-em van gyárifékkel és kuplungal. Az lenne a kérdésem, hogy ezek jo-e rá, mert ugye brembo a gyári fék, csak nincs a felsorolt modelleknél az enyém. http://www.ebay.com/itm/KTM-FL...
gondolom az ülés mellett az oldal rajtszámok helyén is pottankok vannak, aztán elindul vel a dakaron..
vagy a hűtőbe is benyát öntenek, meg a blokkba is..
csak azt mondtam, hogy nem ez ügyben kért segítséget.
ha valaki hülyeséget akar csinálni, arról úgysem lehet lebeszélni
ahogy érzed..
persze a saját döntése, és tényleg én kérek elnézést hogy megprobáltam normálisabb irányba terelgetni a látásmodját..
ő csak tankot keresett, nem tanácsot, hogy hogy motorozzon.
Ha neki úgy tetszik, szíve joga !
Hogy ki mire költi a pénzét, az nem teljes mértékben a saját döntése ?
jehh, feltaláltam a spanyolviaszt...
de tudod mit te vegyél egy 25 literes bálna tankot egy 300 exc verseny endurora , és jo sok benzinből, meg űzemora kopásbol motorozz el az első dombig..végül is csak olyan 40 környéke a motorodba 1 dugo meg olyan 25 egy hajtokar..
birom hogy itt a neten anyi sületlen hülyeséget tudnak emberek beszélni, aztán ha valaki történetesen kiröhögi érte őket rögtön megy a szájkaratés vita est..
lehet egyszerübb lenne elötte nem hűlyeségeket kérdezni, hanem simán gyakorlatiasan gondolkozni....?
Lenne egy kérdésem valaki nagytudásuhoz. Egy 06os KTM 640 LC4-em van gyárifékkel és kuplungal. Az lenne a kérdésem, hogy ezek jo-e rá, mert ugye brembo a gyári fék, csak nincs a felsorolt modelleknél az enyém.
http://www.ebay.com/itm/KTM-FL...
http://www.ebay.com/itm/N
EW-KT...
Előre is köszönöm
Peti
azért keresek nagyobb tankot, mert mire eljutok olyan helyre ahol van egy normális domb, vagy sirató fal, addig a tank háromnegyede kifogy.
esetleg benzint akarsz vele csempészni a határon.? mert akkor válasz másik tipust.
gondolom az ülés mellett az oldal rajtszámok helyén is pottankok vannak, aztán elindul vel a dakaron..
vagy a hűtőbe is benyát öntenek, meg a blokkba is..