Az SX modellek jobban ki vannak hegyezve(népiesen) Meg egy SX-et általában crosspályán használnak ahol szerintem többet kap mint pl egy olyan EXC amivel erdőbe rosszalkodnak jobbára.Blokkban is sok alkatrész különbözik.SX-be titánszelepek meg szerintem a főtengely is más,váltóáttétel plusz az EXC-ben 6-os váltó van.A karbiban is más fúvókák vannak sőt az 525SX-ben asszem már 41-es FCR van stb..Persze biztos van még különbség de én ennyit tudok
hegyesebb vezérműtengely, agreszivabb krosszos gyujtás feszesebb futomű, kisebb hűtők, 4-es válto, aztán ehez még hozzá megy az a kombo hogy sokszor endurora akarnak használni egy sx-et, ahol ohne tempo, aztán forr a viz, az olaj, ragad a blokk, kb tömören röviden ennyi...
Helló! Lehet h buta kérdéssel fordulok most hozzátok, kedves barátim! Az lenne ez a butaság, hogy mégis miért pusztulnak el hamarabb az sx verziók? Főleg a 450 exc, sx közötti különbség érdekelne.. Köszi
melyik kell neked...a közlőkerék ?.....vagy az amelyik a berúgókartengelyen van 34 z -s ? annak a brelseje be van marva a racsni miatt ilyen hullámosra...
amúgy olyat csak akkor csinálsz ,persze akkor se egyszerű ha ott van a kezedbe egy jó...azért lehet futni pár kört...és akkor még az anyag...de ezen túl lehet lendülni ...tudom..csak nem éri meg...
szerintem eccerűbb 15 ft -ért a ktm boltba venni egyet 5 perc múlva motorozol....
Helló srácok, KTM SX 250 '99es típusú motornak kellene nekem a berugó fogaskerék adatai, egyik CNC-s haverom válalta h megcsinálja, ha tudjátok ne tartsátok magatokban. Előre is köszi
Hali!
Keresek 250 EXC 2T-t 2005-2006-tól csak megfelelő műszaki állapotban lévő érdekel, ha tudna valaki ilyet akkor szóljon. Igaz előtte még meg kell szabadulnom a mostani motortól.
bár nem vagyok se zsiráf, se medve, ezért csak félve válaszolok...
szoval az attol függ ...
1 ha be sem inditod akkor nem fog hanyatt baszni..
2. ha beinditod, de nem ülsz rá és ugy huzol nagygázt ,sem fog hanyat baszni, legföljebb te magadat mikor bevásárolsz új sárvédő ,műszerfal kormány ilyesmiket..
3. ha leveszed a gyertyapipát, karburátort, esetleg kiszereled a dugatyut bármi mást akkor az 1-es opcio lép életbe.
4. a többi tanács már 6000-ft, nincs mit csak ma csak neked.
11óra vagy hívjalak inkább?
Giraffe Mester!
Kéne 4db kipuff rugó. Van?
Jönnél valamikor hamburgerazni?
Ilyen vagy hasonló kipufogó dobot vagy rendszert keresek!
nagy.david@kalocsakom.hu
20-5-636-213
amúgy olyat csak akkor csinálsz ,persze akkor se egyszerű ha ott van a kezedbe egy jó...azért lehet futni pár kört...és akkor még az anyag...de ezen túl lehet lendülni ...tudom..csak nem éri meg...
szerintem eccerűbb 15 ft -ért a ktm boltba venni egyet 5 perc múlva motorozol....
Keresek 250 EXC 2T-t 2005-2006-tól csak megfelelő műszaki állapotban lévő érdekel, ha tudna valaki ilyet akkor szóljon. Igaz előtte még meg kell szabadulnom a mostani motortól.
Előtted kb egy órával vették meg.
szoval az attol függ ...
1 ha be sem inditod akkor nem fog hanyatt baszni..
2. ha beinditod, de nem ülsz rá és ugy huzol nagygázt ,sem fog hanyat baszni, legföljebb te magadat mikor bevásárolsz új sárvédő ,műszerfal kormány ilyesmiket..
3. ha leveszed a gyertyapipát, karburátort, esetleg kiszereled a dugatyut bármi mást akkor az 1-es opcio lép életbe.
4. a többi tanács már 6000-ft, nincs mit csak ma csak neked.