hát ja ...de azoknál is...feltételezve a jó motort (nem esik bele a blokkba az eső) és a gondos gazdi jó olaj időben cserélve magatartást...az intervallum végéig feltételezi sőt garantálja a gyár az olajminőség megmaradást ..különben hamarabb cseréltetné ki a paraszttal...ergo ha az intervallum végén még jó az olaj menni is akkor bennemaradhat még párhétig parkolni is ...így nem kell felakasztaniuk magukat a gazdiknak...szerintem
jó de ti mindig csak a csúcsszuper versenylovaitokra asszociáltok pedig vannak itt utcai elcénégyes labanchajcsárok is akiknél más a dolog. pl egy supermoto nem sokat fog télen pörögni
na de mindenkinek lehet bele- szólása..... ha már a szagoknál tartunk
hát szagértő véleménye volt a szagértők azok szagértenek..én addig motorozok...kitudja mennyi időm van hátra..nekem már nincs időm faszságokra...csak a fontos dolgok...
amúgy meg 5 óránként olajat cserélő embereknél miért fontos hogy egy 5 azaz öt órás olajat dobjunk ki a faszba vagy benne maradjon jövő hétvégég vagy kettőig amíg ismét égetem a blokkot...
ez jogos. csak hogy a motorban marad a régiből valamennyi. azzal reakcióba lép és tavasszal a kipufogón kimászik buddha meg Yoda és összeverik az arcom !
jó eséllyel ugyanazt a flakont veheted meg tavasszal is mint most, hogy a boltban áll egy fél évet műanyag flakonban, vagy a motorodban nem rohadt mind1?
sehogy nem szoktuk ...
főleg elrakni a gépet minek vettem szerinted
amúgy úgy van a sztori ha benne az üzemóra vagy rossz bármi is és megyek másnap ütni verni akkor kicserélem olajat vagy akármit amit kell......nemspórolva ha kell százezerértis...de ha nem akkor meg otthagyom nekidöntve a falnak....és mást csinálok....motort meg le se szarom...nem nézegetem ....lehet talán látok eleget belőlük hogy még hányni is tudnék...
szóval szerintem nem kell ezeket túllihegni , hogy télen hol parkoljak ..meg villogva hagyjam -e az indexet karácsonyestére stb....
Olyat csinál a motorom, hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami?
vol2: Na szétszedtem mindent. kicseréltem a sztender kapcsolót is. nagyon sok kábelemről hiányzik a burkolat,de megoldottam. probléma továbbra is fent áll. plusz amikor gyújtáson van a motor, behúzom a kuplungot és kattogó hangot hallok. egy fekete kis dobozból, ami a km óra alatt van. aca1211(relé) ez van ráírva!tipp? amikor csinálja a problémát menetközben, akkor is ezt a kattogást hallom!
Szevasztok esetleg ez nem érdekelne valakit? Ktm exc 520-on volt gyári haspáncél vagy másképp kartervédő. Egy sziklára ráugrattam és letört ez eggyik oldalából egy darab, de lelett flexelve és semmi nem látszik rajta! 6 rugóért adnám és ez szerintem nem pénz érte, egyszer már megmentett egy bloktöréstől!
beszíttam a sok benzinestgőzüt,meg beitattam a bőrümmel vagy fél liter olajat,meg má okádhatnékom is van ,így bohóckodok kicsit kell ez is, me megbolondulok
na de mindenkinek lehet bele- szólása..... ha már a szagoknál tartunk
amúgy meg 5 óránként olajat cserélő embereknél miért fontos hogy egy 5 azaz öt órás olajat dobjunk ki a faszba vagy benne maradjon jövő hétvégég vagy kettőig amíg ismét égetem a blokkot...
mijezahiba?ill.milyenmotoron vanez ?atijjéden?
mondjuk ettől még nem fogok olajat cserélni mert nemrég cseréltem de na
Zé,hívtalak,de nem vetted fel. van valami tipped a problémámra?
főleg elrakni a gépet minek vettem szerinted
amúgy úgy van a sztori ha benne az üzemóra vagy rossz bármi is és megyek másnap ütni verni akkor kicserélem olajat vagy akármit amit kell......nemspórolva ha kell százezerértis...de ha nem akkor meg otthagyom nekidöntve a falnak....és mást csinálok....motort meg le se szarom...nem nézegetem ....lehet talán látok eleget belőlük hogy még hányni is tudnék...
szóval szerintem nem kell ezeket túllihegni , hogy télen hol parkoljak ..meg villogva hagyjam -e az indexet karácsonyestére stb....
Olyat csinál a motorom, hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami?
vol2: Na szétszedtem mindent. kicseréltem a sztender kapcsolót is. nagyon sok kábelemről hiányzik a burkolat,de megoldottam. probléma továbbra is fent áll. plusz amikor gyújtáson van a motor, behúzom a kuplungot és kattogó hangot hallok. egy fekete kis dobozból, ami a km óra alatt van. aca1211(relé) ez van ráírva!tipp? amikor csinálja a problémát menetközben, akkor is ezt a kattogást hallom!
Köszi azért a szakmai segítséget.
Amúgy te mennyiért állítasz szelephézagot?